My Photo Diary #11

Hallo beauty's, de maand November is al voorbij wat gaat het toch snel! Nog een paar weken en het is kerst en eerlijk? Stiekem verlang ik er wel naar want ik hou van de kerst periode. Het is weer tijd voor mijn Photo Diary te laten zien, nieuwsgierig wat ik zoal heb gedaan en ge eten vorige maand? Kijk dan snel verder.  



-Selfie, ik hou wel van zwart witte foto's! 


-Wat was ik blij dat ik iets kon scoren van de kerst collectie van Mac, ik heb trouwens alles al aan jullie laten zien. 


-Oehhh...ik ben dol op aardbeientaart, ik heb dan ook twee stukjes ge eten! 


-Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst op Wish, na een aantal weken heb ik deze schattige foundation Brush ontvangen! 


-Wat er is gebeurd in Parijs is verschrikkelijk, heb er geen woorden voor! 


-Ik heb een roerbak gemaakt met verse spruitjes en spekreepjes, een recept van de Aldi trouwens en het was erg lekker! 


-Mijn make-up aangebracht want ik ging naar de Action, achter wat kerstversiering. 


-Oehh..wat heeft de Action toch leuke spulletjes, voor weinig geld! 


-Mijn kerst aankoopjes, ik heb dan ook een shoplog aan jullie laten zien. 


-Ik word hebberig van al de kerst collecties, ieder merk brengt prachtige make-up uit en natuurlijk Yves rocher ook. Ik heb deze highlighter besteld en na drie dagen heb ik het ontvangen, binnenkort ga ik het aan jullie laten zien. 


-Ik en Dimitri gaan uiteten en ik heb pasta met scampi's en currysaus ge eten, het was erg lekker!  


-Na blogjes lezen van mijn medebloggers, kan genieten van een leuke serie of film. 


-De nieuwe limited Edition collectie Alluring Reds van Catrice was te verkrijgen bij het Kruidvat en ik heb niets gekocht zo trots op mijzelf!


-Mijn bestelling van de Bijenkorf en de Boozyshop heb ik ontvangen, zo blij met mijn Dior nagellak en de highlighter Palette van Sleek. 


-Het Dior lakje dan ook meteen uitgeprobeerd, zo mooie kleur! 


-Hiep hiep hoera, mijn blog is 2 jaar geworden en voor jullie te bedanken staat er een winactie online! Doe jij al mee? De winactie vind je hier


-Op mijn werk had ik wat energie nodig en een Nalu is het perfecte drankje ervoor want ik kon weer met volle goesting verder werken. 


-Bestelling van Kiko ontvangen, oehh...de Blush uit de kerstcollectie is zo mooi! 


-Ik heb nog eens een paarse lipstick aangebracht op mijn lippen en daar hoort er natuurlijk een selfie bij! 


-Bij de Action verkopen ze nu gellak en ik ben er nieuwsgierig naar dat ik vier kleurtjes heb meegenomen naar huis, binnenkort ga ik ze uitproberen! 


-Ik heb product foto's genomen en tussendoor geniet ik van mijn Twix White, heerlijk! 


-Deautybox ontvangen van november, ik heb de inhoud al aan jullie laten zien. 


-Ik heb met een vriendin naar een make-up workshop geweest een daar heb ik deze make-upjes gekocht van LCN. 


-Oehh...de ochtend starten met een chococino van dolce gusto is zo heerlijk en ik was meteen wakkerder! 


-Selfie, oehh...ik hou van dit kleurtje op mijn lippen binnenkort ga ik de lipstick aan jullie laten zien! 


-Ik heb Rimmel producten ontvangen en ik ben er zo blij mee, ik ga dit binnenkort allemaal uitproberen! 

Zo dit was weer mijn Photo Diary, ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





























19 opmerkingen

  1. Wat een leuke foto's, ben vooral dol op de foto's met make-up in zich super leuk! En ik moet ook echt is langs de action voor al die leuke kerstitems! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zwart wit foto is mooi! Ik vind de Action kerst spulletjes heel leuk. En een blikje Nalu gaat er altijd goed in, zo lekker X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat heb je toch weer veel prachtige producten !! De Action heeft super leuke kerstspullen he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ojaa ik ben dol op de Action, ik zou de winkel leeg kopen hahaha :)
      x

      Verwijderen
  4. Wat een leuke foto's allemaal zeg! Voor super leuke maar toch goedkope kerstspulletjes moet je inderdaad bij de Action zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's! Gaaf dat je wat kon scoren van de mooie collectie van Mac!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijke spulletje heb ik voorbij zien komen op deze post, ben erg nieuwsgierig naar de YR highlighter...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's hier heb je laten zien. Ik heb nieuwe Catrice ook niet gekocht ondanks dat ik de collectie zeker de lipstick erg mooi vind. De highlighter Palette van Sleek vind ik echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lipsticks zijn inderdaad mooi, maar ik had toch geen wauw gevoel dus heb ik ze laten liggen :)
      x

      Verwijderen
  9. Heel erg leuk om te zien :D In de action hebben ze zo'n leuke spulletjes. Wat mooi al die Rimmel make-upjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️