Opgemaakt November!

Hallo beauty's, gisteren heb ik aan jullie mijn favorieten van vorige maand laten zien en vandaag is het de beurt voor mijn opgemaakte producten van vorige maand te laten zien. Nieuwsgierig wat ik zoal heb opgemaakt? Kijk dan snel verder! 

-Kruidvat Douche Srub Orange & Cocos:
Deze douche Scrub van het Kruidvat vond ik zo heerlijk, vooral de zomerse geur! Mijn huid voelt zacht aan nadat ik deze Scrub heb gebruikt en de heerlijke Orange en Cocos geur bleef subtiel achter op mijn huid. 

-Dove Go Fresh Shower Gel:
De douchegel van Dove vond ik ook erg heerlijk en ik hou wel zoete fruitgeuren! Mijn huid voelt zacht aan nadat ik deze douchegel heb gebruikt ook bleef de heerlijke fruitgeur achter op mijn huid, als ik mijn voorraad douchegel heb opgemaakt dan koop ik deze douchegel van Dove zeker opnieuw! 


-Lush Tea Tree Toner Water:
ik baal zo enorm dat ik deze tea tree toner heb opgemaakt, ik vond de 
 tea tree toner fijn werken en ik had ook minder last van puistjes. Deze tea tree toner van Lush koop ik zeker eens opnieuw! 

L'Oréal Professionnel Vitamino Color Leave In Smoothing Cream:
 De Smoothing Cream breng ik aan op handdoekdroog haar en dit zou ervoor zorgen dan mijn haarkleur minder vervaagt. Ik moet eerlijk bekennen dat dit een top product is! Als ik mijn haar pas had geverfd en ik gebruik na elke wasbeurt deze Smoothing Cream, zag je na een paar weken dat mijn haarkleur nog steeds aanwezig was maar natuurlijk niet zo als pas geverfd haar! Ik ga eens wachten voor het opnieuw te kopen en kijken hoelang het ga duren tot mijn haarkleur vervaagt, als het te snel vervaagt dan ga ik deze Smoothing Cream terug opnieuw aanschaffen. Na vier maanden was het tijd voor mijn haren te laten kleuren en ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. 


-The Body Shop Strawberry Hand Cream: 
Dimitri gebruikt elke avond een handcréme en deze van TBS vond hij erg fijn, hij hou wel van zoetige aardbeien geur! De handcréme trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat. Eerst onze voorraad handcréme opmaken vooraleer ik nieuwe koop. 

Theramed 2in1 Tandpasta + mondwater:
Dimitri heeft ook zijn favoriete tandpasta opgemaakt en hij is er nog steeds erg tevreden over. Hij gebruikt Theramed tandpasta al jaren terwijl ik altijd Oral B gebruik. 


-Yves rocher Smoothie Eau De Toilette ( Limited Edition): 
Deze fruitige parfum heb ik iedere avond voor het slapen gaan met veel liefde gebruikt, de geur is lekker fruitig en ik viel dan ook meteen in slaap! Ik vind het jammer dat dit geurtje niet meer te verkrijgen is! 


-BE Lash Suprême Volume Mascara:
Het was tijd voor deze mascara weg te gooien maar ik bleef het maar uitstellen omdat ik de mascara erg fijn vond, de mascara deed wat het moest doen mijn wimpers volume geven. Deze mascara ga ik ooit opnieuw aanschaffen! 

-Clinique High Impact Mascara:
Deze mascara van Clinique vond ik niet zo fijn en heb hem ook niet meer gebruikt, nu is de mascara opgedroogd dus is het tijd voor het weg te gooien. 

-Essence Stay All Day Concealer:
Ik heb mijn favoriete concealer opgemaakt en ik heb ondertussen al een nieuwe en voor mij is dit een budgettopper! 

-Sensationail Gel Base & Top Coat:
Deze gelbase en topcoat van Sensationail is nog van mijn starterspakket geweest en ik heb het nu nog maar opgemaakt, maar ik doe niet elke week gellak omdat ik het teveel werk vind voor iedere keer aan te brengen en dan weer na twee weken te verwijderen. Maar de gelbase en topcoat vind ik erg fijn en ik heb ondertussen al een nieuw flesje. 


-Kruidvat tweemaal pakjes wattenschijfjes:
Zoals iedere maand maak ik een pakje wattenschijfjes op maar nu zijn het er twee en die van het Kruidvat vind ik erg fijn! 

-Sample Myléne Every Day Shampoo:
We zijn nog steeds bezig met de samples van Mylėne op te maken en ik heb nog steeds een hele doos vol met deze mini tubes shampoo, de shampoo is erg fijn en maakt mijn haar zacht en gemakkelijker doorkambaar. 

-Nivea Tweemaal Voedend Honging Masker:  
Dit maskertje van Nivea vond ik erg fijn, het maskertje  brengt fijn aan en de honing geur vond ik erg lekker. Na 15 minuten heb ik het maskertje verwijderd met lauw water en mijn huid voelde zacht en hydrateerd aan. Dit voedende honing maskertje ga ik opnieuw aanschaffen, zo heerlijk! 

Zo dit waren mijn opgemaakte producten van vorige maand en ik ben wel nieuwsgierig wat jullie zoal heb opgemaakt?  
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 










15 opmerkingen

  1. Leuk om te zien wat je allemaal hebt opgemaakt. De concealer van Essence is inderdaad een budgettopper. De douche scrub van het Kruidvat lijkt me heerlijk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Je hebt best wel veel opgemaakt. Hier waren het 8 producten en allemaal voor onder de douche of voor in bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel opgemaakt zeg. Mijn Tea Tree water is ook bijna op! Fijn spul is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks te weinig! Die Smoothing Cream van Loreal is inderdaad top, deze ken ik goed en heeft zeker effect op fris geverfd haar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie producten. Vind het Tea Tree Water van Lush ook echt een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer veel opgemaakt! Veel make-up zit er ook bij, dat vind ik altijd de producten die het minst makkelijk opgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook echt een fan van de BE producten, het is echt de moeite om deze aan te schaffen en ze zijn echt niet zo duur eigenlijk!
    De douchescrub van kruidvat gebruik ik ook, vind hem zalig! En ik wissel elke keer af tussen de verschillende geurtjes :)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Best wel veel heb je opgemaakt hihi, mij lukt dat nou nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 4 maanden voor je kleur vervaagd?? Shut up and take my money! Bij mij vervaagt het al na 4 weken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met het product van L'Oréal bleef mijn haarkleur langer, natuurlijk was mijn haarkleur niet meer zo heftig of als het nog maar pas was gekleurd! Maar het blijft toch net iets langer, heb nu nog maar na 4 maanden mijn haar gekleurd :)

      Verwijderen
    2. Ik had het er moeten bij typen, sorry daarvoor!

      Verwijderen
  10. Leuk om te zien, ik vind Dove douchegels zó fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Best wel veel. Ik maak haast nooit iets op. haha The Body Shop Strawberry Hand Cream dat lijkt mij lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De Essence Stay All Day Concealer is de enige concealer die ik de laatste tijd gebruik! Echt een topper! Je hebt trouwens echt veel opgemaakt haha! Kon ik dat maar een keer, ik koop altijd al nieuwe dingen voor het op is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed je best gedaan! Die wattenschijfjes van het Kruidvat heb ik ook lang gekocht, tegenwoordig koop ik ze bij Action.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️