Primark / P.S. Love...4 Shade Eye Shaduw

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een oogschaduw Palette laten zien die ik een paar maanden geleden heb gekocht bij de Primark. De Palette bevat 4 neutrale matte tinten, de perfecte palette voor een dagelijkse ooglook mee te creëren. Kijken jullie mee naar het P.S. Love...4 Shade Eye Shadow Palette? 
De verpakking is een zwart klein doosje met glanzende goud kleurige details, vanboven ziet je meteen de prijs 2,50€ wat niet duur is voor een Palette met 4 kleuren! 


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de oogschaduw's 24M houdbaar. 


Als je het doosje opent ziet je meteen een spiegel, vind ik erg handig als je de Palette ergens mee naar toe neemt zo kan je gemakkelijk en snel je make-up bijwerken, de verpakking vind ik erg mooi! Je ziet in de Palette 3 bruine tinten van licht naar donker bruin en dan ziet je links bovenaan een wit/créme kleur, dit kleurtje kan je gebruiken als highlighter voor onder je wenkbrauwen. De kleuren zijn niet zo speciaal maar wel handig voor een dagelijkse look! 


De kleurtjes van dichtbij, de kleuren hebben geen naam en ook geen nummer wat ik wel jammer vind! 


Het pigment is niet zo goed, ik heb een paar keer goed moeten wrijven tegen dat er een Swatch op mijn hand stond! Ik vind het erg jammer, de oogschaduw's zijn niet poederachtig! De oogschaduw's brengen fijn aan maar je ziet het bijna niet op mijn oogleden omdat de oogschaduw's niet zo goed gepigementeerd zijn zelf niet met een oogschaduwbasis! De oogschaduw's zijn wel gemakkelijk te blenden, maar ik ben niet tevreden en ga dit Palette ook niet meer gebruiken. 

De P.S. Love...4 Shade Eye Shadow is te verkrijgen bij de Primark filialen voor 2,50€ 
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 










11 opmerkingen

  1. Aah wat jammer zeg! Ik koop zoiets ook eigenlijk niet meer, ik koop iets alleen als ik écht weet dat het goed zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond de kleurtje ook echt veel te licht! Jammer dat het tegen valt zeg. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai inderdaad een zwaar tegenvallende pigmentatie! Had het eerlijk gezegd ook wel een beetje verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat jammer! De kleurtjes zagen er leuk uit, maar helaas. Soms is de Primark toch niet helemaal goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van het pigment zeg. Gelukkig was die niet duurder als €2,50!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer, want hert pallet zag er wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van de pigmentatie, het had zo mooi kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, wat een slechte pigmentatie inderdaad! Heel jammer. Gelukkig was 'ie niet duur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het pigment ziet er niet echt top uit nee, maar dat verwacht ik ook wel een beetje bij Primark. Wel een leuk pallette om een beetje mee te oefenen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zonde dat het palette niet zo goed gepigmenteerd is. Nu zie je ook echt de prijs-kwaliteit verhouding.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend, het zag er in eerste instantie zo ontzettend leuk uit in het doosje....soms hebben ze leuke dingen bij Primark, maar dit palletje vind ik net als jij minder...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️