Rimmel London Lasting Finish Lipstick / 120 Cutting Edge

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een lipstick laten zien van Rimmel London Lasting Finish in de kleur Cutting Edge. Het is geen roze kleur maar een prachtige Berry kleur, de perfecte kleur voor tijdens de winter of voor te dragen tijdens de feestdagen. Nieuwsgierig naar het resultaat op mijn lippen? Kijk dan snel verder! 

De huls van de lipstick is donkerpaars ( op de foto ziet het er zwart uit maar in het echt is het donkerpaars) in het midden ziet je een glanzende zilveren omranding en in die omranding staat er Rimmel London ingedrukt, bovenaan ziet je het kroontje van Rimmel london op de deksel van de huls. Ik vind dat de lipstick een mooie en chique uitstraling heeft!


De lipstick heeft de naam 120 Cutting Edge gekregen, het stickertje is de kleur van de lipstick! 


Rimmel London omschrijft: 
De Rimmel Lasting Finish lipstick is verbeterd. Door de nieuwe Colour Protect formule blijft Lasting Finish er de hele dag uitzien alsof je net kleur op je lippen hebt aangebracht, met een intense finish die 25% meer kleur impact geeft. De intensiteit blijft de hele dag of nacht mooi, terwijl het legendarische comfort van de originele formule intact blijft. 


Rimmel beloofd dat de lipstick een hele dag mooi blijft zitten, daar was ik natuurlijk benieuwd naar! Oehh..ik vind Cutting Edge een prachtige Berry kleur, het is eens een lipstick uit mijn comfort zone want meestal draag ik altijd roze tinten maar vanaf nu aan wil ik eens andere kleuren ontdekken en een Berry kleur staat iedereen wel mooi. 


Wauw het pigment is super, wat een prachtige kleur! De lipstick is niet volledig mat maar het glanst erg subtiel wat ik wel mooi vind. Wat mij ook opvalt is dat de lipstick een heerlijke subtiele snoepjes geur heeft, maar eenmaal dat je de lipstick aanbrengt is de geur al snel verdwenen. 


Resultaat op mijn lippen: de lipstick brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen, ik vind de Berry kleur mij erg mooi staan. Ik hou mijn make-up dan erg rustig als ik deze lipstick draag, vooral als ik moet gaan werken! Blijft de lipstick de hele dag perfect zitten zoals Rimmel beloofd, dan mag ik een hele dag niet eten want na een maaltijd is de lipstick toch een beetje vervaagt en moet ik het toch terug bijwerken voor het intense kleur terug te hebben op mijn lippen! De lipstick doet niet wat Rimmel beloofd maar als je een hele dag niets zou eten dan blijft de lipstick waarschijnlijk wel de hele dag perfect zitten, maar toch ben ik fan van deze lipstick want de kleur is werkelijk prachtig!

Rimmel London Lasting Finish Lipstick 120 Cutting Edge is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 9,99€. 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 






17 opmerkingen

  1. Hihi dan mag ik de hele dag niet eten... ik vind het wel een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staat deze kleur je mooi zeg! Wel jammer dat hij niet de hele dag blijft zitten, maar gelukkig is bijwerken ook nooit zo'n punt bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het een prachtige kleur, lekker chique!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat je hem zowel op je lippen als op je hand swatched want hij is veel mooier op je hand. Het is eens iets anders om jou met paars te zien en het staat je inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleur! je staat er beeldig meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie donkere kleur! Staat je echt goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw! Dit is echt mijn kleur! Ik ga gelijk kijken of hij er nog is. Want het is gelukkig koopzondag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat paars kleurtje staat je echt goed :) ik draag meestal nude tinten maar moet misschien eens wat 'gewaagder' proberen :)
    Bij anderen vind ik dat altijd mooi!!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die lipstick heb ik ook en ben er zeker tevreden mee, mooie kleur trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️