T.Leclerc / Divine Chubby LipBalm Rose Voluptueux

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een Chuppy Lipbalm van T.Leclerc laten zien in een mooie roze kleur. Ik heb nog niets geprobeerd van T.Leclerc en het zou te koop zijn bij de apotheker maar als ik naar de apotheek ga let ik er niet op dat ze make-up verkopen, maar het is wel leuk dat ik deze chubby lipbalm heb ontvangen een eindje geleden in een Deautybox! Kijken jullie mee naar deze chubby lipbalm?
De chubby lipbalm zit verpakt in een mooi kartonnen doosje met aan de éne kant glanzend zilver en aan de andere kant licht roze, ook ziet je dat het doosje witte details heeft. Ik vind de verpakking er alvast leuk uitzien!


Op de zijkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de chubby lipbalm 6M houdbaar. 


Deze lippenstift in potloodvorm is niet alleen praktisch maar ook leuk en chique, de glanzende zwarte verpakking en de zilveren details maken het plaatje compleet. Ja ik vind het er chique uitzien de verpakking, natuurlijk heeft de lipbalm ook een naam gekregen Rose Voluptueux!


Je brengt deze net zo gemakkelijk aan als een klassieke lippenstift. Één laag volstaat om een schitterende kleur op je lippen te toveren. De voedende en hydraterende formule zorgt voor een natuurlijke comfort op de lippen, de hele dag lang. De lipbalm is gemaakt uit verschillende soorten was, geselecteerd voor hun lichtheid en aanhechting die zorgen voor een langdurig resultaat. 
Je hoeft de lipbalm niet te slijpen want je kan aan de onderkant de lipbalm omhoog draaien en terug naar beneden draaien.   



Het pigment is super want na één beweging met de lipbalm stond er een mooie felle roze kleur op mijn hand, dit had ik niet verwacht! Je ziet dat de lipbalm subtiel glanst, ik vind de kleur erg mooi! 


Resultaat op mijn lippen: De chubby lipbalm brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen alleen is de kleur minder intenser op mijn lippen dan op de swatch, maar dat komt omdat mijn lippen al van zichzelf redelijk gepigementeerd zijn en daardoor komen sommige lipkleuren lichter over dan dat ze werkelijk zijn. Maar ik vind de roze kleur erg mooi en het heeft mij een gezonde uitstraling, de lipbalm heeft een subtiele glans en dat vind ik wel mooi. De lipbalm overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipbalm bij te werken, ik ben fan van deze chubby lipbalm in de kleur Rose Voluptueux! 

T.Leclerc Chubby Divine Chuppy Lipbalm Rose Voluptueux is te verkrijgen bij de apotheek voor 18€. Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 






23 opmerkingen

  1. Wat een heerlijk kleurtje. De substantie ziet er goed uit!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh oh. hier gaat mijn hartje van stralen, wat een geweldige kleur enw at staat hij je onwijs mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een leuk kleurtje uit! Ik gebruik vaak chubby sticks van clinique en denk dat dit hetzelfde principe is :) moet ik ook eens proberen dan!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeeh, wat een prachtige kleur! Top pigmentatie ook :) Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw die is mooi, perfecte roze kleur en echt een goeie dekking zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief kleurtje zeg! Ik kijk bij de apotheek eigenlijk ook niet of ze make-up hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via Instagram zag ik vandaag al een prachtige foto voorbijkomen. De tint staat je heel goed, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had niet verwacht dat het zo'n mooi kleurtje ging zijn! En zoveel pigment ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty shade and loved those pictures too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw wat een prachtige kleur.
    Het merk heb ik nooit van gehoord, maar klinkt als een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg goed gepigmenteerd inderdaad! Is dit alleen bij de Apotheek te verkrijgen? Had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig subtiel kleurtje, echt iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi! Ik begin de producten van dit merk ook steeds meer te waarderen x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij staat je echt prachtig. Dit merk moet ik nog goed leren kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, die wil ik ook! Echt heel erg mooi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeh wat een mooi en lief kleurtje is dit :-) Ik vind de glans ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️