Victoria's Secret / Passionate Kisses Cherry & Vanilla Hydrating Bodylotion

Hallo beauty's, nu het steeds kouder word buiten is het belangrijk voor je huid goed te verzorgen met een bodybutter of een bodylotion voor een droge huid te vermijden. Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de bodylotion's van Victoria Secret en ik heb een eindje geleden mijn eerste bodylotion van Victoria Secret besteld op de webshop van johnbeerens vandaag ga ik de Passionate Kisses met de geur Cherry en Vanilla laten zien aan jullie. Kijken jullie mee? 

De verpakking vind ik er lief en mooi uitzien, de verpakking heeft een parelmoer roze uitstraling met glanzende gouden details! Ik vind de verpakking echt prachtig, het heeft zo een romantisch uitstraling!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de bodylotion 12M houdbaar, ik kan alvast een eindje weg met deze bodylotion want het bevat maar liefs 250ml! 


Passionate Kisses is een zoete, rijke mix voornamelijk bestaande uit kersen en vanille. Andere geurnoten zijn kaneel, framboos, braam, aardbei, kokos, roos, jasmijn, violet en amber. 

De geur is echt heerlijk zoet, ik ruik vooral eerst de kersen en na een tijdje vanille met kokos erdoorheen! De geur is passioneel en romantisch, heerlijk vind ik het! 


De fles heeft een klikdop en dan komt er een kleine opening tevoorschijn, de bodylotion is gemakkelijk te doseren want er komt precies de juiste hoeveelheid bodylotion uit voor je lichaam mee in te smeren. 


De bodylotion is dun van structuur en het heeft een licht roze kleur, de bodylotion smeert gemakkelijk uit en trekt snel in mijn huid zonder dat het een vettig laagje achterlaat. Mijn huid voelt zacht en hydrateerd aan, ook ruik ik een hele dag lekker naar kersen en vanille! 


Ik ben fan van deze Passionate Kisses bodylotion van Victoria Secret en  ik ga nog andere geuren uitproberen want deze Passionate Kisses is spijtig genoeg niet meer te verkrijgen wat ik wel erg jammer vind! 

Maar ze hebben nog genoeg andere geuren in het assortiment, de bodylotion's van Victoria Secret is te verkrijgen bij johnbeerens voor 10,95€ maar bol.com heeft een grotere assortiment aan body mist en bodylotion's van Victoria Secret! 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 





18 opmerkingen

  1. Ik kocht eens één body mist maar ik vond hem zo tegen vallen, dit lijkt me wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de body mist van VS ook erg fijn, maar de bodylotion's zijn nog fijner :)
      x

      Verwijderen
  2. Lijkt me wel een lekkere body lotion. Ik krijg vaak uitslag van dit soort body lotions maar wil t weleens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eens proberen, dan kan je zien of je huid er tegen kan of niet :)
      x

      Verwijderen
  3. Fijn dat hij snel in de huid trekt, de geur lijkt me erg lekker!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad erg fijn, de geur is echt heeerlijk!!
      x

      Verwijderen
  4. Klinkt heerlijk zeg! Fijn dat hij zo snel in je huid trekt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad erg fijn dat het snel in je huid trekt, zo kan je sneller je kleding aandoen en nu zeker als het kouder word :)
      x

      Verwijderen
  5. Ik vind de verpakking alleen al er super mooi uitzien (roze duhh) hihi. Maar ook die geur lijkt me heerlijk! Klinkt heel goed dit product! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa de verpakking is super mooi, de geur is echt verrukkelijk!
      x

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Het is het proberen waard, je zal meteen verliefd zijn op de geur :)
      x

      Verwijderen
  7. Hmm die geur klinkt echt zalig, mooie verpakking ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit lijkt mij een heerlijke body lotion! De geur is echt wel iets voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je van zoete geuren hou, dan is deze zeker iets voor jou :)
      x

      Verwijderen
  9. Oeh deze geur ken ik nog niet. Lijkt me heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️