Yves rocher / Highlighter Blush

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over de highlighter blush van Yves rocher uit de kerstcollectie. Ik ben gek op kerstcollectie's en vooral door de mooie verpakkingen, nieuwsgierig naar de highlighter blush? Kijk dan snel verder! 



De verpakking van de highlighter blush is zo mooi, een glanzende goudkleurige verpakking en bovenaan de verpakking ziet je de logo van Yves rocher. Prachtig vind ik het en kan er dan ook uren naar kijken!



Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de highlighter blush 12M houdbaar. 


Als je het doosje opent, ziet je meteen een spiegeltje en dat vind ik gemakkelijk voor onderweg zo kan je perfect je make-up bijwerken. Oehh...de highlighter blush is zo mooi met al die verschillende kleurtjes en dan de gouden logo van Yves rocher, prachtig en zo chique! 


Yves rocher omschrijft: Wilt u een stralende, heldere tint? Dan is de Blush limited edition ideaal voor u. Verfris uw teint deze winter met een prachtige, lichte blos. Dit unieke poeder bevat een combinatie van vijf verschillende, glanzende tinten die zich aanpassen aan iedere huidskleur. 


Eenmaal dat je over de highlighter blush wrijft dan is de glanzende logo van Yves rocher snel verdwenen wat ik wel jammer vind, zoals je ziet komt er niet veel kleur vanaf dus een blush is het niet het is toch meer een subtiele goudkleurige highlighter met kleine shimmers erin verwerkt. Ik heb toch liever net wat meer glans zodat ik een mooie glow kan creëren op mijn jukbeenderen. 


De highlighter brengt fijn aan maar veel glans heeft het niet aan mijn jukbeenderen, ik zou deze poeder meer gebruiken voor te matteren dan voor highlighter. Als je de poeder helemaal op je gezicht aanbrengt dan heb je een subtiele gezonde glow en dat vind ik wel mooi, maar voor als highlighter te gebruiken vind ik deze highlighter Blush te subtiel. Als je natuurlijk van subtiel hou dan is deze highlighter Blush zeker iets voor jou, maar ik had net wat meer glans verwacht. 

De verpakking is prachtig ook het patroon van de highlighter blush maar ik mis veel glans, ik heb geen wauw gevoel van deze highlighter blush en dat is wel jammer. 
De highlighter blush is te verkrijgen bij de Yves rocher filialen of op hun webshop voor 15,90€, opgelet dit is een limited Edition op=op. 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








23 opmerkingen

  1. Wat jammer dat je geen wauw gevoel krijgt bij deze highlighter. Ik mis de glans inderdaad ook een beetje. Prachtige foto's heb je ook gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het patroontje zo mooi. Echt jammer dat de glans zo tegenvalt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde van de overspray! Ik vind de nieuwe Essence Merry Berry highlighter dan interessanter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonde van de overspray, verder ziet het er wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat dit product niet echt werkt als een highlighter maar een gezonde glow over je hele gezicht is ook wel fijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem er ZO mooi uitzien maar van mij mag het wel opvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem in de verpakking er zo mooi uitzien! Jammer alleen dat hij niet zo heel veel glans geeft, van mij mag highlighter wel wat meer opvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal van die verpakking krijg je hoge verwachtingen, jammer dat hij het dan toch niet helemaal is. Misschien is hij wel op te bouwen in kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn jouw foto's mooi geworden zeg, ik merk aan je dat je steeds beetje bij beetje aan het groeien bent!

    Wat zonde zeg dat deze nauwelijks glans geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi zeg en niet te overheersend zodat je hem eigenlijk altijd wel kan dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, en de verpakking is prachtig. Helaas zou ik deze ook niet kopen, vind 'm toch wat tegenvallen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi product! Jammer genoeg kom ik deze volgende week niet in Roeselare om dit schatje te gaan halen. Ook online is hij uitverkocht en dus denk ik ook in de winkel. Jammer maar gelukkig zijn er nog andere collectie's die voor deze feestdagen ook wel een mooie highlighter verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jammer dat die tegen valt maar de buitenkant is wel super mooi haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De verpakking is inderdaad heel mooi, jammer dat de kwaliteit tegen valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de verpakking en de inhoud er heel prachtig uitzien. Jammer dat je de glans mist. Hij lijkt mij een hele mooie highlighter. Ik denk het mij zal bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beetje jammer dat hij niet opvallend genoeg is als highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had er toch wat meer van verwacht, erg jammer! Wel een mooie verpakking.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zonde dat het een tegenvaller is. Verder vind ik hem echt prachtig! En hele mooie foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie highlighter! Spijtig dat hij zo geel is!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat het niet het effect gaf wat je eigenlijk zou willen.. Die verpakking is wel echt heeel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer dat hij wat tegenviel. Ik moet zeggen dat hij er wel prachtig uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem er altijd zo mooi uitzien, heel jammer van die spray over.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️