Catrice Limited Edition Treasure Trove / Highlighter, Nagellak & Lipstick

Hallo beauty's, de limited edition Treasure Trove van Catrice is verkrijgbaar bij het Kruidvat en natuurlijk kon ik er niet aan weerstaan en ging met een highlighter, nagellak en een lipstick naar huis. De Treasure Trove collectie ziet er zo feestelijk en stijlvol uit dat ik het zeker niet kon laten liggen want jullie weten dat ik een liefhebber ben van mooie verpakkingen. Vandaag ga ik de highlighter, nagellak en de lipstick laten zien aan jullie, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 


De verpakking van de Golden poeder is doozichtig met goudkleurige details op het dekseltje, de verpakking vind ik er mooi uitzien vooral omdat je de prachtige highlighter erdoorheen ziet ook vind ik de sterren patroontjes in de highlighter er mooi en feestelijk eruit zien! 


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk heeft deze prachtige highlighter een naam gekregen C01 Golden Grace. 

Catrice omschrijft: Golden Sparkle. Een subtiele glans in zacht champagne creëert feestelijke highlights op het gezicht en de hals. De compactpoeder met het prachtige sterreliëf is perfect om prachtige accenten te creëren met een poederkwast.

"De swatches laat ik helemaal onderaan het artikel zien! 


Oehh...de lipstick is zo mooi een glanzend goudkleurige huls en ook ziet je terug de sterretjes patronen op de verpakking van de lipstick, net zoals de highlighter ziet de lipstick er feestelijk uit! Ik ga deze keer geen roze lipstick aan jullie laten zien maar een elegante rode kleur. 


Op de onderkant ziet je de naam van de lipstick C03 Treasured Twinkels, leuk dat het stickertje de zelfde kleur heeft zoals de lipstick zo vind ik deze lipstick sneller terug tussen mijn andere lipsticks. 

Catrice omschrijft: Lips to Love. Drie tijdelijk verkrijgbare kleuren en een unieke lipstickhuls laten je makkelijk verliefd worden op de Precious Lip Colour. De drie lipsticks in zacht nude, fris abrikoos en elegant rood bieden intense kleur en een lichte textuur. Een subtiele glans op de lippen is de perfecte finish voor deze look.

Verkrijgbaar in:
 C01 Jewel Daze 
C02 Caviar And Champagne 
C03 Treasured Twinkles  


De verpakking van dit nagellak doet mijn denken aan de nagellakken van Bourjois, ik vind dit flesje nagellak zo mooi vooral de glanzende gouden dop! De laatste tijd ben ik helemaal fan van nude lakjes. Dit is niet zomaar een nude lakje want deze bevat een gouden glans en ik vind het er erg chique en stijlvol uitzien. Het kwastje van het lakje vind ik erg fijn omdat het perfect is van breedte zodat ik in één beweging volledig mijn nagels kan lakken. 

Het lakje heeft de naam gekregen C01 Jewel Daze. 

Catrice omschrijft: Joy to the World. De vier Nail Lacquers zorgen voor een feestelijke look in de kleuren van de Limited Edition: nude met goudeffect, licht abrikoos, koraal en donkerrood. Alle nagellakken hebben een glamorous pareleffect en een feestelijke look.

Verkrijgbaar in: 
C01 Jewel Daze
C02 Golden Grace 
C03 Caviar And Champagne
C04 Treasured Twinkels 


Het resultaat op mijn nagels: het lakje dekt perfect met twee laagjes en het is een prachtige nude kleur met een gouden glans. Ik vind het kleurtje erg mooi en heb nog geen z'n kleurtje in men stash,de droogtijd van dit lakje vind ik super want mijn nagels waren snel droog alleen de houdbaarheid vind ik iets minder want na drie dagen begon het te chippen. 


Wauw het pigment van de highlighter en de lipstick is super, had ik ook wel verwacht van Catrice! De highlighter is een prachtige goudkleurige highlighter met een subtiele glans in een zacht champagne kleur , de lipstick is een mooie felle rode kleur en de finish van de lipstick is niet volledig mat maar het bevat een subtiele glans. 


Het resultaat: de highlighter brengt fijn aan en is gemakkelijk op te bouwen naar het gewenste resultaat, ik heb de highlighter subtiel aangebracht op mijn jukbeenderen en op mijn neusbrug en ik vind dat je de glans goed terug ziet op mijn neusbrug. De highlighter blijft de hele dag perfect zitten, ik ben zo blij met deze prachtige highlighter!De lipstick brengt ook fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen. Ik vind de rode kleur mij erg mooi staan en vooral krijg ik er een stijlvolle uitstraling van! De lipstick overleefd een maaltijd, wat? Ja echt na een maaltijd was de lipstick nog steeds aanwezig op mijn lippen! Natuurlijk was het een beetje vervaagt maar niet zo dat ik de behoefde had voor de lipstick bij te werken. Ik ben fan van deze limited edition Treasure Trove want de producten zijn werkelijk prachtig! 

Is te verkijgen bij het Kruidvat, opgelet dit is eens limited edition wees er snel bij want op=op! 
De prijzen: 
Highlighter 4,59€
Lipstick 3,99€
Nagellak 3,59€ 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 




14 opmerkingen

  1. Deze collectie ziet er mooi en luxe uit. Fijn om te lezen dat de lipstick een maaltijd overleeft, dat kom je niet veel tegen. Mooie look heb je gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, ik vind vooral de lipstick heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuke collectie, maar heb zelf niets gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, de lipstick staat je prachtig! Ik heb de highlighter ook en de blush gekocht! Ze zijn zo mooi! Stiekem nog niet echt gebruikt omdat ik het zo zonde vind van het leuke printje, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die highlighter ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten, wauw ik vind de lipstick echt goed bij je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rood staat je ook heel goed! Mooie producten, ik heb er nog bij staan kijken, maar niks meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lipstick moet ik hebben, wauw wat een toffe keur is dat zeg! En jeetje wat staat rood je mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zien de verpakkingen en patronen er toch geweldig uit van deze catrice collectie, en eigenlijk vind ik de lipsticks, blush en highligter echt meer indruk op mij maken dan de nagellakken de lipstick is prachtig...hij laat het winterse van de tint echt op je lippen je tot zijn recht komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die highlighter! Na het tegenvallen van het oogschaduwpalette durfde ik niets meer van deze collectie te kopen..
    Maar die highlighter ga ik me morgen precies toch maar aanschaffen :)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie lipstick! maar ik vond de collectie niet leuk genoeg voor mij en ook niet echt mijn ding dat ik ervan niks gekocht heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die highlighter vind ik er heel mooi uitzien, de lipstick is een mooie trendy rode kleur maar de verpakking van de nagellak vind ik zo oubollig, jammer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️