Kiko Crystal Sheer Lipstick / 410 Flamingo Pink

Hallo beauty's, ik had nog geen lipstick van Kiko in mijn stash en een eindje geleden heb ik mijn eerste Kiko lipstick besteld op de webshop van Kiko. Vandaag ga ik aan jullie de lipstick in de kleur  Flamingo Pink laten zien, een mooie roze kleur maar ik vind deze lipstick mooier voor tijdens de lente/zomer of voor te dragen tijdens de winter. Maar ik wou de lipstick toch laten zien aan jullie, nieuwsgierig naar dit zomerse kleurtje? Kijk dan snel verder! 
De lipstick is mooi verpakt in een zwart kartonnen doosje met witte details, de verpakking doet mij meteen denken aan Mac! Altijd leuk dat een lipstick zit verpakt in een kartonnen doosje, want dan ben ik zo ongeduldig voor de verpakking te openen om te zien hoe dat de lipstick eruit ziet!


Op de zijkant van verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de lipstick nog 18M houdbaar. 

*Kiko is dierproefvrij.


Wat ik zo raar vind dat de naam van de lipstick op de webshop staat maar niet op de verpakking, de nummer van de lipstick staat erop maar de naam nergens te bespeuren! Vind ik wel jammer, de naam van de lipstick is 410 Flamingo Pink. 



Als je het doosje opent komt er prachtige licht roze huls tevoorschijn, de lipstick gaat op een speciale manier open want bovenaan moet je erop duwen en dan komt de lipstick naar beneden. Ik vind het erg leuk en vooral speciaal, maar ook handig als je de lipstick meeneemt in je tas zo hoef je niet bang te zijn dat de lipstick geopend in je tas rond slingert. 


Oehh...ik vind de kleur erg mooi en er zomers uitzien! 


De lipstick van dichtbij, de lipstick bevat kleine goudkleurige shimmers! 


De finish van de lipstick is Sheer en dat ziet je ook op de swatch dat de lipstick niet veel kleur afgeeft, het is een mooie zomerse roze kleur met veel glans en daar hou ik wel van. De goudkleurige shimmers ziet je niet terug tijdens het swatchen!


Resultaat op mijn lippen: Oo de lipstick heeft meer kleur af op mijn lippen dan op de swatch, wat een leuke verrassing! Ik vind de roze kleur er donkerder eruit zien op mijn lippen, en is de perfecte kleur voor elke dag en vind deze kleur nu ook wel mooi voor tijdens de winter! De lipstick brengt fijn aan en heeft een mooie glans, ook voel ik de lipstick totaal niet zitten op mijn lippen wat ik wel erg fijn vind! Alleen de houdbaarheid van de lipstick vind ik tegenvallen want na een drankje en een hapje moet ik het al bijwerken omdat de lipstick dan al helemaal is vervaagt. Ik vind het een prachtige lipstick maar ik ga geen andere kleurtjes aanschaffen omdat ik de houdbaarheid niet zo goed vind. 

De Crystal Sheer Lipstick 410 Flamingo Pink is te verkrijgen bij de Kiko filialen of op de webshop voor 6,90€ maar ze staan nu in korting, hoe leuk is dat! I.P.V van 6,90€ voor 3,40€! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 





23 opmerkingen

  1. weer zo'n prachtige roze kleur die je staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook, hij is zo mooi! Ik heb ook 6 andere lipsticks gekocht van KIKO omdat ik ze zo mooi vond en ze in de sale waren, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo ik ga vanavond eens een kijkje nemen op jou blog want ik ben nieuwsgierig :)
      x

      Verwijderen
  3. Heel leuk kleurtje! Staat je super goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi opvallend kleurtje! Inderdaad erg zomers, maar ik vind het juist wel leuk om zoiets ook gewoon in de winter te dragen (om de druilerige dagen wat op te fleuren!). De verpakking vind ik trouwens ook onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het fleurt de donkere dagen wat op :)
      x

      Verwijderen
  5. Weer zo'n toppertje van Kiko! Tof kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kleur en ook de huls ziet er zo onwijs mooi uit....Tjonge, ik zal blij zijn als de kiko hier in de buurt zijn deuren opent....dan kan ik eens op mijn gemakje kijken naar die mooierdjes die ik op blogs voorbij zie komen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh hij is mooi! En prijsvriendelijk! En staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een mooie kleur! Ik hou van de lipsticks van Kiko :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kleurtje. Ik snap je gevoelens over de houdbaarheid :D En als je ze swatched krijg je ze inderdaad minder mooi op je hand dan op je lippen. Vreemd hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn twee Kiko lipsticks die ik kocht waren helaas miskopen, maar ik ga toch weer eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kleur die jouw naam schreeuwt!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur Saraya! Ik heb nog nooit een lipstick uit deze lijn van Kiko geprobeerd. Ik heb drie lipsticks uit de Velvet Satin lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's! En de kleur staat jou prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer van de houdbaarheid, maar de kleur is wel mooi :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️