Kruidvat / HandCream Grape

Hallo beauty's, tijdens de winter heb ik snel last van droge lippen maar ook mijn handen worden sneller droog daarom is het erg belangrijk dat je je handen goed verzorgt met een hydraterende handcréme. Vandaag ga ik het hebben over de Handcream Grape, de verpakking is alvast erg leuk! Nieuwsgierig naar deze leuke handcréme? Kijk dan snel verder!  


De verpakking is zo leuk, een  plastic potje die volledig glanzend paars is en bovenaan de deksel ziet je een trosje druiven! Ik vind de verpakking zo cute en leuk voor naar te kijken! 


Aan de onderkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, na openen blijft de handcréme 12M houdbaar. 


De deksel is gemakkelijk open te draaien en terug dicht te draaien, en de geur van de handcréme is zo lekker en ik ruik meteen verse paarse druiven, heerlijk! De geur is zoetig maar niet te overdreven!


De handcréme is dik van structuur net zoals een body butter, de handcréme smeert erg fijn en trekt snel in mijn huid en het fijnste is dat mijn handen nadien niet vettig aanvoelen! Mijn handen voelen zacht en gehydrateerd aan, bye bye droge handen! Ik denk dat je dit niet enkel kan gebruiken voor je handen maar voor heel je lichaam omdat de structuur net zoals een body butter is, de heerlijke geur is na een tijdje wel helemaal verdwenen maar dat vind ik niet zo erg. Ik vind deze handcréme heerlijk in gebruik! 

 Deze Handcream Grape is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 1,99€, hou je niet van druiven? Ze hebben nog andere varianten zoals een appel enz...!
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 




20 opmerkingen

  1. Deze geur lijkt me ook erg lekker, maar die jij me hebt gegeven is ook super lekker. Het is al bijna op..... oeps.. hahahahah !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hé, hahaha wat leuk dat de handcréme bijna op is :)
      x

      Verwijderen
  2. Het potje ziet er echt super schattig uit! Klinkt als een hele fijne handcrème.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet deze er schattig uit! Ook fijn dat deze goed werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. alleen de verpakking is al ZO cute! de prijs is ook fijn =D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze liggen, zo schattige verpakking! En werkt dus ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat leuk! En helemaal niet duur :')
    Ga ik zeker is naar kijken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is het echt een mooie doosje van de handcrème.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige verpakking zeg! De geur lijkt mij ook wel heel lekker. Fijn ook dat hij zo goed werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alleen al die verpakking is top! Lijkt me een heel fijn product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me fijn spul, maar die verpakking maakt het natuurlijk al helemaal geweldig! <3 Ook leuk om als cadeautje te geven denk ik zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke handcrème is dit :D Hij klinkt ook nog is heel fijn in gebruik ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De verpakking is al zooo schattig =D Dat hij goed werkt maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ahhh, wauw, die verpakking! Wat een schatje, hij is echt leuk. Ik ben benieuwd naar de geuren, ik ga gauw eens een kijkje nemen. Ik zag net dat ik je nog niet volgde, dus dat ben ik gaan doen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach de verpakking ziet er echt cute uit. Hij lijkt mij heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb er eens een keertje een vriendin zo'n aardbei cadeau gedaan en ze was er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh wat een schattige verpakking, echt heel leuk om op een toilettafel neer te zetten...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️