Kruidvat Ultra Sensitive Nachtcréme / Voor De Overgevoelige Huid

Hallo beauty's, ik gebruik al een paar maanden de Ultra Sensitive nachtcréme van het huismerk Kruidvat en deze nachtcréme is voor de overgevoelige huid. Ik heb een gevoelige huid want ik krijg al snel onzuiverheden op mijn kin, vooral van gezichtsproducten die teveel parfum bevatten.Vandaag   ga ik het hebben over de Ultra Sensitive nachtcréme, heb jij ook een overgevoelige huid? Kijk dan snel verder! 

De nachtcréme zit verpakt in een simpel kartonnen doosje met blauwe en roze details, de verpakking van de nachtcréme is een glazen potje met een blauwe deksel en net zoals het kartonnen doosje ziet je de roze details terug. Ik ben soms onhandig dus moet ik voorzichtig zijn dat ik de nachtcréme niet laat vallen want ik heb liever een plastic potje als je het dan laat vallen ga het niet stuk zijn, natuurlijk is een tube hygiënischer of een potje dag/nachtcréme maar ik gebruik een spateltje voor de nachtcréme eruit te halen en dan aan te brengen op mijn gezicht.



Op de onderkant van het kartonnen doosje staat de ingrediëntenlijst en zoals ik daarnet al zei is de nachtcréme 0% parfumvrij, na openen is de nachtcréme 12M houdbaar! 

 Als je de nachtcréme open draait ziet je dat de nachtcréme bedekt is met een zilveren folie, zo weet ik meteen dat er niemand de nachtcrėme heeft uitgeprobeerd in de winkel. 


Kruidvat omschrijft: De Ultra Sensitive nachtcréme is speciaal ontwikkeld voor de overgevoelige huid. Met amandel en jojobaolie om de huid op milde wijze te verzorgen en te beschermen tegen uitdroging.Verrijkt met kalmerende allantoïne en panthenol om gedurende de nacht het huidherstel te bevorderen en roodheid en irritaties te verminderen. 


De nachtcréme is dik en romig van structuur wat mij ook meteen opvalt dat de nachtcréme een neutrale geur heeft en dat vind ik wel fijn want zo weet ik dat de nachtcréme zeker geen parfum bevat! De nachtcréme brengt fijn aan en trekt snel in zonder dat het een vettig laagje achterlaat, mijn huid voelt zacht en hydrateerd aan. Mijn huid reageert erg goed op deze nachtcréme want ik heb al een paar weken minder onzuiverheden, jeej! Mijn huid ziet er gezonder uit sinds ik deze nachtcréme gebruik, ik ben fan van deze nachtcréme! 

De Ultra Sensitive Nachtcréme voor de overgevoelige huid is natuurlijk te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 3,99€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 







15 opmerkingen

  1. de producten van kruidvat vind ik echt meestal heel fijn om te gebruiken. fijn dat je huid zo goed reageert op deze creme, zeker nu het kouder en natter is, want dan heb je vaak toch meer last van een gevoeligere huid...fijn artikel om te lezen...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat deze crème zo goed voor je werkt!! Ik ben ook echt als een malle aan het smeren op dit moment..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook echt eens een nachtcreme gaan gebruiken. Vooral fijn dat deze geen vettig laagje achterlaat ! de prijs vind ik ook erg meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook snel last van onzuiverheden op mijn kin, zal deze crème eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ga ik zeker ook eens kopen! Bij mij is het belangrijk dat ze geen parfums bevatten , en dat is dus in orde bij deze :D

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed en zeker als het ook nog eens helpt tegen onzuiverheden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh kijk dat kan ik wel gebruiken met die droge huid van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dit klinkt echt goed! Ik ben toevallig naar een nachtcrème opzoek. Deze wil ik wel een keertje uitproberen :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een fijn product voor een fijn prijsje dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je huid zo reageert, ik zou dit niet meer aandurven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt als een goed en fijn product! En ook nog eens een leuk prijsje. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  12. DE producten van Kruidvat zelf zijn vaak heel erg fijn. Dat heb ik al een paar keer gemerkt. Ook deze creme lijkt me weer heerlijk! En het leukste; hij is super betaalbaar :D Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij ziet er goed uit! Ik ga dit weekend in Roeselare ook nog even wat skin care producten halen in Kruidvat in Roeselare :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er goed uit :) Ik gebruik de hydro variant van kruidvat, echt een topper ook! Liefde voor kruidvat....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt goed! :D Ik gebruik nu de dagcrème van de sensitive lijn en die is ook wel fijn, maar doet niet genoeg voor mijn huid in de winter, helaas! x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️