Mac / Viva Glam Miley Cyrus Tinted Lipglass

Hallo beauty's, deze lipglass van viva glam Miley Cyrus lag al een eindje in mijn review bakje en vandaag is het tijd voor deze prachtige roze lipglass aan jullie te laten zien. Ik heb ook de lipstick van Miley Cyrus waar ik dol op ben en ik wou ook nog graag de lipglass toevoegen aan mijn Mac collectie! Nieuwsgierig naar de swatches? Kijk dan snel verder! 
De lipglass is verpakt in de welbekende zwart kartonnen doosje met witte details, het enigste verschil is dat Miley haar handtekening erop staat gedrukt in glanzend rood. Ik vind de verpakking erg mooi en ik bewaar dan ook de doosjes van mijn Mac producten!


Bovenaan de verpakking staat Viva Glam Miley Cyrus gedrukt, dat is dan ook de naam van de lipglass. 


Als je het doosje opent komt er een prachtige fel roze lipglass te voorschijn, de lipglass heeft een zwarte glanzende dop. De handtekening van Miley staat ook op de lipglass gedrukt ook in glanzend rood net zoals het kartonnen doosje. 


Mac omschrijft:
Dit is Miley Cyrus's Viva Glam lipglass kleur. Een super-sexy roze kleur met fonkelende parelmoerglans in Mac's favoriete lipglass formule. Je kunt hem alleen dragen of combineren met een lipstick. De opbrengst van de verkoop van Viva Glam gaat integraal naar de hulpverlening aan vrouwen, mannen en kinderen die leven met HIV/AIDS. 

De formule van de lipglass is Tinted, als je het dan aanbrengt op je lippen gaan je lippen beetje tintelen waar ik in het begin moest aan wennen want ik vond het eerst een irritant gevoel op mijn lippen maar na een tijdje gaat het stoppen met tintelen en in tussentijd ben ik het al gewoon dat tintel gevoel!


De lipglass heeft een zacht schuin afgesneden sponsaplicator, zo kan je moeiteloos en netjes je lippen inkleuren. 


Wauw voor een Gloss is het pigment erg goed, wat een prachtige roze kleur! De lipglass heeft een parelmoerglans door de blauwe shimmers erdoorheen, ik vind hef effect wel erg mooi! 


Resultaat op mijn lippen: de lipglass brengt fijn aan en zoals ik al daarnet al zei gaan je lippen een beetje tintelen maar na een tijdje is het tintelen voorbij, de lipglass heeft een mooie glans en de roze kleur vind ik echt geweldig! De lipglass kleeft niet zoals de meeste glossjes wat ik wel erg fijn vind, de lipglass bevat shimmers maar ik voel ze totaal niet zitten op mijn lippen! Na een volledig maaltijd is het tijd voor de lipglass bij te werken, ik draag trouwens graag deze lipglass over de lipstick van Miley Cyrus zo komt de lipglass feller over en blijft het ook ietsje langerder zitten. 

Ik ben fan van deze lipglass Viva Glam Miley Cyrus, is te verkrijgen op de webshop maar ik weet niet of deze nog te koop is bij de Mac store filialen.  
De prijs is 18,50€ en ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 





19 opmerkingen

  1. Mooi kleurtje Saraya! Roze kleurtjes staan je echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Wat lief van je Lindsey ❤️ Dankjewel!
      X

      Verwijderen
  2. Ik vind hem heel tof, maar het is niets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit! Wist niet dat zij haar eigen lijn had. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie gloss! Ik heb zelf alleen de eerste Viva Glam Miley lipstick, die vind ik ook wel heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook de lipstick en de lipglass erover is het erg mooi en nog feller dan de lipstick en de lipglass alleen :)
      X

      Verwijderen
  5. Mooi kleurtje, het is ook een echt Saraya kleurtje! Psttt mooie nagels ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kleurtje en een mooi pigment voor een ligloss/glass

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is echt supermooi om te zien, zeker de kleine shimmers maken hem heel bijzonder,,,ik vind hem heel erg moo tonen op je lippen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij staat je goed maar zo'n product vind ik niet het geld waard zeg maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie verpakking! Voor mezelf zou ik hem te roze vinden. Hij staat je wel heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️