Makeup Revolution / Radiant Light Glow

Hallo beauty's, van Manon  heb ik deze mooie Makeup Revolution Radiant Light Glow highlighter gekregen in het kerstpakket en vandaag ga ik de highlighter aan jullie laten zien. Hou je ook net zoals ik van highlighters? Kijk dan snel verder! 

De highligter is mooi verpakt in een glanzend bronskleurige kartonnen doosje met zwarte details erop, ik vind dat het kartonnen doosje een stijlvolle uitstraling heeft!


Als je het kartonnen doosje opent komt er mooie glanzende ronde verpakking tevoorschijn en op de verpakking ziet je glanzend goudkleurige details, de verpakking ziet er net zoals het kartonnen doosje er stijlvol uit! 


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de highlighter 12M houdbaar. 

Makeup Revolution omschrijft: De prachtige Radiant Lights Glow van Makeup Revolution zitten in een handige compact doosje met spiegel. Deze baked highlighter reflecteerd het licht zo dat jouw huid er perfect uit ziet met een natuurlijke glans voor een stralende look gedurende de dag!

*Verkrijgbaar in drie verschillende tinten!


Oehh..het is een gebakken highlighter en wat heeft de highlighter een mooi patroontje! Je ziet meteen een spiegeltje vind ik handig voor onderweg als je je make-up wil bijwerken, wat hou ik toch van glanzende goudkleurige highlighters! 


Het pigment is erg goed en je ziet meteen een gouden kleur met een prachtige glans, de highlighter bevat geen shimmers! De highlighter brengt fijn aan op mijn jukbeenderen en is gemakkelijk op te bouwen, hou je van een subtiele glans dan kan je de highlighter subtiel aanbrengen heb je liever een opvallende glow breng dan net wat meer highlighter aan op je jukbeenderen. De highlighter is niet poederachtig wat ik wel erg fijn vind want zo hoef ik mijn kwast niet af te tikken vooraleer ik de highlighter aanbreng op mijn jukbeenderen, de highlighter blijft dan ook een hele dag perfect zitten zelf na een werkdag! Ik ben fan van deze highlighter! 

Make-up Revolution Radiant Light Glow is te verkrijgen bij makeupmusthaves.nl voor 5,49€ I.P.V 6,99€
Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 




32 opmerkingen

  1. Mooie highlighter he, ik ben heel erg fan van de highlighters van Make-up revolution

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw deze is prachtig! Ik draag veel te weinig highlighter, terwijl het zo ontzettend mooi is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die highlighter ziet er zo mooi uit. Ik moet dit merk eens dringend uitproberen want hoor er zoveel goeds over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige highlighter! Eentje voor op mijn wish-list

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt heel mooi, ik was ook van plan hem te bestellen! Echt fijn ook dat hij goed aanbrengt, dat is wel echt een pro haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kende ik nog niet, maar hij lijkt me mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij denk ik een beetje te bruin, maar dan wel weer mooi als bronzer! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor Bronzer is hij te licht, op foto is het inderdaad net of dat de highlighter donker is maar het is niet zo :)
      X

      Verwijderen
  8. Oh zo mooi! Om de een of andere reden doet het patroontje van de highlighter mij denken aan de highlighter van becca!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie gouden highlighter! Ik heb niks van Makeup Revolution maar ben wel super benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, hij is heel erg mooi! vind hem persoonlijk wat te donker maar toch vind ik hem mooi, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op foto lijkt de highlighter donker maar in het echt is het een mooie gouden kleur maar net wat lichter ;)
      X

      Verwijderen
  11. wow hij is heel mooi! wat een leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij ziet er idd mooi uit! Mss wel wat te donker voor mijn lichte huid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De laatste tijd begin ik steeds meer een obsessie te krijgen met highlighter! Op dit moment is mijn favoriet eentje van Kiko. Deze ziet er mooi uit en lekker budget :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het patroontje in de highlighter vind ik er al heel mooi uitzien, maar op de swatch ziet hij er ook goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, wat een prachtig product!! De swatch ziet er echt schitterend uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeeh dit ziet eruit als een mooie highlighter :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie highlighter, wat leuk dat Manon zo een fijne highlighter in het pakket heeft gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige shimmer en glitter geeft dit product. Heel mooi!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, ziet er goed uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie highlighter! Ik draag echt veel te weinig highlighter terwijl het zo mooi is

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooie verpakking is het.
    De kleur is dan ook echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie highlighter ♥ Ziet er goed uit xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze highlighter is echt onwijs mooi, zelf heb ik er nog geen van make up revolution, maar dat moet zo te zien heel snel eens gaan veranderen...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze ziet er prachtig uit! De verpakking alleen al, waaw!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️