Mijn Vijf Favoriete Meiden Films

Hallo beauty's, tijdens de winter ga ik s'avonds niet veel naar buiten omdat het te koud is en ik heb niet graag koud! Voor de winter avonden leuk te maken kijk ik graag naar films en vooral meiden films, ik doe dan de kaarsen aan, neem iets voor te eten en kruip ik onder een fluffy dekentje en dan pas start ik de meiden film! Heerlijk toch? Vandaag ga ik aan jullie mijn vijf favoriete meiden films laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 



-She's The Man / Romantische komedie

Het dames-voetbalteam op de school van aantrekkelijke Viola (Amanda Bynes) wordt opgeheven. Om toch te kunnen spelen vermomt ze zich als haar tweelingbroer Sebastian. Niemand heeft iets in de gaten, maar zo makkelijk is dit niet vol te houden als je moet douchen met de 'boys', iedereen zich scheert en je staand moet plassen. Tot overmaat van ramp word ze verliefd op haar kamergenoot ( Channing Tatum) en valt het meest sexy meisje van de school als een blok voor haar/hem...Hoe gaat Viola dit in vredesnaam volhouden?? Hilarische misverstanden en dolkomische situaties zijn gegarandeerd! 


-Bratz / Komedie 

Yasmine, Jade, Sasha en Cloe zijn de allerbeste vriendinnen. Nu gaan de vier meiden naar een nieuwe school en daar komen ze in een heel nieuwe wereld terecht. Op de school zijn er allemaal verschillende groepjes en de gemene Meredith weet het zo te regelen dat de vier vriendinnen allemaal lid worden van een ander groepje! Ze krijgen zelfs ruzie!!! Ze moeten wat doen, want zo kan het niet langer. Zal het onze heldinnen lukken om weer vriendinnen te worden? En kunnen ze de gemene Meredith verslaan?

 Na de tekenfilmserie, de poppen en de videogames zie je de Bratzmeiden nu eindelijk in levende lijve!


-Another Cinderella Story / Dancing ever after..
Romantische komedie

Once Upon A Time...Can Happen Again
Het is een musical. Het is magie. "En ze dansten nog lang en gelukkig". Dat is het sprookje van Another Cinderella Story. In deze vrolijke remake speelt Selena Comez de rol van Mary, een moderne Assepoester, compleet met dansschoenen in plaats van een glazen muiltje. Drew Seeley ( High School Musical) speelt Joey, de charmante , dromerige nieuwe jongen op school die op zoek is naar een meisje om van te houden. Is Mary dat meisje? Boordevol muziek, dans en romantiek en allerlei verrassingen. 


-So Undercover / Komedie

Molly Morris ( Miley Cyrus) is een keiharde , jonge privédetective die door de FBI wordt benaderd voor een speciale missie. Wanneer zei undercover moet doorgaan voor een naïeve universiteitsstudente en in huis komt bij een meidendispuut, is dat voor haar een verschil van dag en nacht. Als opdracht moet ze daar de dochter van een belangrijke getuige beschermen. Maar al snel raakt ze verwikkeld in normale dagelijkse tienerdillema's. Want er gewoon bij horen en een knappe jongen daten is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Terwijl de situatie steeds gevaarlijker wordt, komt Molly erachter dat niet iedereen is wie hij lijkt te zijn.  


-Reese Witherspoon Presents Legally Blondes / Komedie

Legally Blondes is de derde film uit de populaire, Legally Blonde reeks. De blonde nichtjes van Elle Woods, Annie en Izzy, verhuizen van Engeland naar Californië. Ze denken dat hun roze kleren en kleine hondjes er voor zullen zorgen dat ze populaire meiden worden. Helaas komen ze erachter dat ze niet eens in de buurt komen van hun klasgenoten! Als ze vervolgens ook nog beschuldigd worden van een misdaad, moeten Annie en Izzy hun intelligentie en charmes gebruiken om hun naam te zuiveren. Ze laten zien dat men de kracht van blondjes niet moet onderschatten!

Zo dit zijn mijn vijf favoriete meiden films en ik heb ze nu al een paar keer gezien en ze blijven leuk!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig wat jullie favoriete meiden film is? 
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 








20 opmerkingen

  1. Vroeger was Legally Blond altijd groot favoriet bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lol echt al mijn fav. chickflicks noem je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Meiden films blijven leuk hé voor naar te kijken ;)
      x

      Verwijderen
  3. Bratz heb ik nog niet gezien! Leuk om zo'n lijstje te zien, herinnert me weer aan leuke films :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind/lijken mij al die films heel leuk! Ik vind het zelf vooral leuk om moderne cinderella films te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke films, Zelf ben ik meer van de Christmas meidenfilms. Zo is bijvoorbeeld (sinds kort) "A princess for Christmas" een favoriet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo die heb ik nog niet gezien, ga ik eens opzoeken :)
      Dankjewel voor de tip!
      x

      Verwijderen
  6. Zijn inderdaad super leuke meiden films.
    Heb ze allemaal al gezien en zijn dan ook allemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Inderdaad ik vind ze ook allemaal super leuk :)
      x

      Verwijderen
  7. Wat een leuke meidenfilms! Bratz heb ik nog nooit gezien, lijkt mij wel een keer leuk om te kijken! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral doen is echt een leuke film van Bratz :)
      x

      Verwijderen
  8. Ik heb elke film in dit rijtje gezien echt jammer dat ze tegenwoordig alleen maar remakes maken niet meer net als vroeger met originele nieuwe leuke verhalen komen :( Dit is verder wel echt een heel leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kon er een paar niet! Ben ze gelijk aan het downloaden haha. die bratz lijkt me echt leuk. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh nu krijg ik zo'n zin in spekjes! She's the man is zo'n vreselijk leuke film

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah geweldig! :) Legally Blondes is hieruit wel mijn favoriet, hihi!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ken eigenlijk alleen de eerste! De anderen moet ik echt zien! Ik hou van dit soort films!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️