Mini Shoplog / Beauty & Clothes And Shoes!

Hallo beauty's, het is al een hele eind geleden dat ik nog eens shoplog heb geplaatst op mijn blog en vandaag breng ik daar verandering in want ik heb afgelopen maandag naar de solden geweest maar ik heb niet zoveel items gevonden maar toch wel een paar hele leuke. Het is mini shoplog maar toch leuk voor aan jullie te laten zien, nieuwsgierig naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder! 


Kruidvat aankoopjes: 

De limited Edition Treasure Trove en Winter Wonderfull van Catrice en Essence was te verkrijgen bij het Kruidvat en ik ging naar huis met een Eye Pencil van Essence, een lipstick, highlighter en een nagellak van Catrice. De highlighter van Catrice vind ik zo mooi en deze keer heb ik geen roze lipstick gekocht van Catrice maar een donkere rode kleur, ik kan niet wachten voor alles uit te proberen en ik ga het volgende week aan jullie laten zien in een review. 

Prijzen: 
*Nagellak 3,59€
*Lipstick 3,99€
*Highlighter 4,59€
*Oogpotlood 1,99€


Iciparisxl aankoopjes: 

Tijdens de solden ga ik graag eens langs bij Iciparisxl voor in de solden bakken te kijken want vaak vind je heerlijke parfums aan kleine prijzen, tijdens mijn zoektocht in de solden bakken heb ik een heerlijke zomerse parfum gevonden van Cacharel Amor Amor L'EAU maar ik neem nooit een parfum mee als ik er eerst niet kan aan ruiken en gelukkig hadden ze nog een een tester waar ik eens kon aan ruiken en het was een heerlijke zomerse geur! Zonder enige twijfel nam ik deze zomerse parfum mee naar huis, Ik ga nog wachten tot en met de zomer voor dit geurtje te gebruiken omdat dit geurtje te zomers is voor tijdens de winter. 

*De geurnoten: Amor Amor L'EAU is een gepassioneerd, jeugdig en explosieve zomer geur. Het opent met akkoorden van grapefruit, zwarte bessen en coca-cola. Het hart vangt roos en jasmijn, op de basis van vanille en musk. 

Prijs:
*Cacharel Amor Amor L'EAU 100ml 28,80€ I.P.V 48€ 


Natuurlijk ga ik ook altijd bij Iciparisxl naar de make-up schappen gaan kijken, ja hoor Saraya ging met een lipstick naar huis van YSL in de kleur Pink Independant. Zoals jullie ondertussen al weten ben ik gek op roze lipsticks, deze van YSL is zo mooi dat ik het gewoon niet kon laten liggen! 
Ben zo blij met mijn nieuwe pareltje en ik ga deze lipstick van YSL zeker laten zien in een review. 

Prijs:
*YvesSaintLaurent Rouge Volupté Shine 32 Pink Independant 31,05€ 


Berca Shoes en H&M aankoopjes: 

Ik heb eindelijk na een grote zoektocht zwarte korte laarsjes gevonden, ze hadden natuurlijk wel veel korte zwarte laarsjes maar geen enkele dat ik graag zie maar opeens had ik er in mijn handen en ik was opslag verliefd, ik heb ze dan ook meteen geprobeerd en wat zitten ze heerlijk! Ik vond ze niet alleen mooi maar ze waren min 50% korting dat kon ik niet laten liggen en vooral niet na mijn grote zoektocht, ik ben er zo blij mee en ga ze dan ook met veel liefde dragen. 

Prijs: 
*Zwarte laarsjes kort 23,99€ I.PV 39,99€ 

Van kledij tijdens de solden ben ik erg teleurgesteld nergens heb ik iets gevonden naar mijn smaak en ik zie dan iets moois hangen, maar het item komt dan uit de nieuwe collectie! Bij de H&M heb ik een blouse gekocht uit de nieuwe collectie, het was het enigste dat ik mooi vond erg raar maar het is gewoon zo. De blouse heeft een leuke print met zwart en wit en blauwe stipjes erdoorheen, erg mooi vind ik deze blouse. 

Prijs: 
*Blouse 24,99€ 

Dit waren al mijn aankoopjes en ik ben met alle items erg blij, het zijn niet zoveel items dat ik had gehoopt maar toch leuk voor aan jullie te laten zien en hopelijk vonden jullie het leuk voor te zien? Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






21 opmerkingen

  1. Haha 'en natuurlijk ging Saraya met een lipstick naar huis'. Zo herkenbaar dit! Hier in Nederland is de sale inmiddels ook begonnen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's en wat heb je leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke shoplog.
    Die laarsjes vind ik echt super!
    Liefs Merle van Girls-Things.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je super veel leuke dingen gekocht. Ik vind die laarsjes echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed geshopt! Dat blousje van de H&M ziet er erg leuk uit. Ik ben ook benieuwd hoe de YSL lipstick op je lippen staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die laarsjes zien er echt heel leuk uit! Ben wel benieuwd hoe die roze eruit ziet op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt echt hele leuke items gekocht! Die lipstick van YSL ziet er heerlijk fel uit, ben benieuwd hoe hij je staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items allemaal! Die highlighter en nagellak van Catrice zien er mooi uit, is dat van de nieuwe collectie? De YSL lipsticks is ook prachtig trouwens en je laarsjes vind ik ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh, de laarsjes...ik vind ze geweldig, ook hier echte liefde en ook echt op het eerste gezicht ervoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wow die YSL lipstick <3 ik ben benieuwd naar je review! de kleur is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In de solden ga ik ook altijd eens kijken wat er ligt, ik ben ook al vaak met lipsticks naar huis gegaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeeh die lipstick vind ik erg mooi ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke shoplog!
    Amor Amor is heeeeeerlijk! Heb hem ook lang gedragen :)
    En die lipstick is prachtig!
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke aankopen vooral die YSL lipstick ziet er echt prachtig uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke items heb je gekocht! Ik ben super benieuwd naar de YvesSaintLaurent lipstick! Ik heb daar nog niks van, haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die bershka schoenen zijn erg mooi!x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie aankoopjes! Ik heb alleen wat van de collectie van essence gekocht vond die van Catrice niet speciaal en de blush vond ik erg rood voor mij en ik heb al zo'n soort higlighter dus niks van de Catrice collectie prak me aan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️