My Photo Diary #12

Hallo beauty's, het is weer tijd voor mijn Photo Diary van vorige maand te laten zien. Ik ben een beetje later of anders voor mijn Photo Diary te delen met jullie, maar vandaag komt er verandering in. Nieuwsgierig wat ik zoal heb gedaan vorige maand? Kijk dan snel verder! 



-Tijdens het fotograferen van product foto's, kan een koekje of chocolade erg lekker zijn! 

-Kerstversiering is zo gezellig tijdens de feestdagen, de kerstversiering staat ondertussen alweer op de zolder. 

-Zuurstokjes zijn zo verslavend lekker! 


-Ik heb een kerstpakket ontvangen van Manon , zo mooi verpakt! 

-De binnenkant van het pakket, Manon  heeft het zo leuk samengesteld. Ik was er zo blij mee en ik heb trouwens de inhoud al aan jullie laten zien. 

-Donut Time en terwijl een maskertje aanbrengen, die je trouwens er mag oplaten en ermee slapen en de volgende dag afwassen. Mijn huid voelt dan zacht en gehydrateerd aan! 


-Selfie, ik was klaar voor naar de BigBazar te gaan.

-Ik ging natuurlijk naar huis met twee bronzers van Playboy, de BigBazar heeft altijd leuke make-upjes. 

-Ik ben verliefd op mijn roze Kwastenhouder, ik heb de Kwastenhouder besteld op Wish! 


-Nieuwe limited Edition Doll's Collection was te verkrijgen bij het kruidvat (nu niet meer trouwens), ik heb niets gekocht omdat ik de collectie vond tegenvallen.

-iPhone hoesje ontvangen voor te reviewen, ben er zo blij mee en past perfect bij mijn gouden iphone6.

-Ik heb mijn eerste oogschaduw palette van Urban Decay en het is niet zomaar een palette maar in samenwerking met Gwen Stefani, ik ben er zo blij mee. 


-Vorige maand ben ik een dagje naar Gent geweest en ik moest natuurlijk langs de Primark, ik heb niet veel kleding gekocht maar wel leuke accessoires. 

-Na al dat shoppen bij de Primark begon ik honger te krijgen dus heb ik Fish & Chips ge eten bij de Hema, zo lekker yummie! 

-De kerstmarkt in Gent is zo mooi, het was dan ook tijd voor naar huis te gaan.    


-Mijn aankoopjes van de Primark, zo blij met mijn mooie toilettas, nagellak en juwelen! 

-Ik ging ook naar huis met een nieuwe badjas van Bambi, zo schattig. 

-Op de kerstmarkt heb ik deze leuke Monchichi sleutelhanger gekocht, ik kon het niet laten liggen zo schattig. 


-Nieuw iphone6 hoesje ontvangen van Victoria's Secret, ik heb het gekocht op AliExpress.

-Sookie doodmoe van haar kappersbeurt, zo schattig! 

-Vichy BBcream ontvangen voor te reviewen, binnenkort ga ik de BBcream laten zien aan jullie in een artikel.  


-Oehh...ik had zo zin in macarons, vind ik zo yummie en ik heb ze allemaal in één keer op ge eten! 

-Pakketje ontvangen en Sloeber kruipt zonder na te denken meteen in de doos.

-Deze leuke waterglobe met een schommelpaardje heb ik gekocht bij de Action. 


-Voor de eerste keer een droogshampoo geprobeerd van Batiste en ik ben helemaal fan, wat een fijne droogshampoo! 

-Vicotria's Secret toilettasje ontvangen, ook heb ik het gekocht op AliExpress. 

-Mijn 9 foto's die het meest geliked zijn op Instagram in 2015.

Zo dit was alweer mijn Photo Diary van vorige maand, december was een leuke maand en vooral een gezellige maand!
Ik wens jullie nog een fijne maandagavond,









19 opmerkingen

  1. Wat een heleboel leuke foto's! Die badjas van Bambi is echt schattig. Ik krijg alweer zin om naar de Primark te gaan, hihi. Mooie make-up ook allemaal! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! jaa de badjas van Bambi is zo zacht en fluffy :)
      x

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's! :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's :) Het lijkt mij ook leuk om een keer naar Gent te gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gent is de moeite waard voor eens langs te gaan een prachtige stad :)
      x

      Verwijderen
  4. Lekkere bomvolle diary! Ik vind je VS hoesje heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's allemaal zeg! Het Urban Decay palette heb ik ook gekregen van vriendlief, zo'n mooi palette! Ik ben er echt blij mee. Moet hem trouwens wel wat meer gaan gebruiken, maar hij is ook heel mooi om naar te kijken, haha. Je badjas vind ik er echt heel leuk uit zien! Zo cute en fluffy.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De palette van Urban Decay is zo mooi hé en eerlijk? Ik gebruik de palette ook veel te weinig, oeps!
      x

      Verwijderen
  6. Hele leuke diary en ik zie veel leuke producten voorbij komen. Dat hoesje van VS ga ik ook nog eens in het roze bestellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heerlijke fotos heb je weer laten zien...en dan die veel te leuke monchichi....zo schatje had ik ook echt niet achtergelaten hoor, zo grappig zijn ze....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de droogshampoo's van Batiste juist nooit fijn haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk om te zien wat je allemaal hebt gedaan :D Die bambi badjas is zooo schattig :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk foto-overzichtje! Die macarons, hmmm.... En Batiste is inderdaad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te zien allemaal :D Lieve diertjes, lekkere macarons, mooie spullen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️