Rimmel London Nail Polish / 605 Purple Reign

Hallo beauty's, de BigBazar vind ik een leuke winkel vooral omdat ze leuke make-up verkopen en nagellakken! Een eindje geleden heb ik een Rimmel London nagellakje gekocht in een paarse kleur bij de BigBazar en vandaag ga ik het nagellakje laten zien, ik hou van paarse nagellakken ook omdat het de perfecte kleur is voor tijdens de winter. Nieuwsgierig naar dit mooie nagellak van Rimmel London? Kijk dan snel verder! 

De nagellakken van Rimmel London zijn dan ook mijn favorieten lakjes, de dekking is super en vooral de droogtijd vind ik top. Het flesje nagellak vind ik er leuk uitzien een glanzende zwarte dop met blauwe en rode details, op het flesje ziet je meteen de witte details. Ik vind de verpakking er leuk uitzien!


Het lakje heeft natuurlijk een naam gekregen 605 Purple Reign, de naam past perfect bij het lakje! 


De kwastjes van de Rimmel lakjes vind ik erg fijn en ze zijn dan ook perfect van breedte zodat je in één beweging volledig je nagels ermee kan lakken. Het lakje bevat kleine goudkleurige shimmers maar omdat ze bijna niet te zien zijn ga je ze ook niet terug zien op je nagels, vind ik niet zo erg! 


Het resultaat op mijn nagels: Het lakje dekt perfect met twee dunne laagjes en de droogtijd vind ik erg fijn want na 60 seconden zijn mijn nagels volledig droog dus de belofte dat Rimmel maakt is dan ook volledig waar, het is een mooie donkere paarse kleur en je ziet dat het lakje mooi glanst! Ik ben verliefd op deze paarse kleur! De houdbaarheid is iets minder want na drie dagen begon het lakje te chippen maar dat heb ik wel met de meeste lakjes. 


Dit mooie paarse lakje ga ik veel dragen vooral tijdens de winter, ik vind het een prachtige paarse kleur! 

Rimmel London Nail Polish 605 Purple Reign is te verkrijgen bij verschillende BigBazar filialen voor 2€ (ik heb het kasticket niet meer maar het was zeker niet meer dan 2€). 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








23 opmerkingen

  1. Heel tof kleurtje voor nu! En ik moet lachen om je 'kasticket' hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een tof kleurtje. Zoiets zou ik wel dragen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een mooie winterse kleur :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleur! Ik ben net bij de Big Bazar geweest. Jammer, voor de volgende keer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een mooie kleur! je hebt ook heel mooi gelakt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 60 seconds van Rimmel vind ik heel fijn! Mooi kleurtje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aghhhh deze kleur is echt supermooi om te zien....toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kleur! Ik zou hem zelf niet zo gauw kopen, maar nu ik hem bij jou zie vind ik hem toch wel echt heel mooi! Hij staat trouwens ook perfect bij je mooie lange nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh dit is echt een gaaf paars lakje. Ik vind de kwastjes van Rimmel ook heel fijn werken en het blijft bij mij ook zo'n 3 dagen soms 4 dagen mooi zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik hou van de lakjes van Rimmel, ze echt heel erg fijn :)
      x

      Verwijderen
  10. Heel mooi winters kleurtje is dit :D Ik hou wel van zulke kleurtjes ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️