Vichy Normaderm BB Clear / Medium Shade

Hallo beauty's, ik heb de Vichy Normaderm BB Clear ontvangen in de kleur medium en ik heb de BB crémé uitgebreid getest en vandaag ga ik er meer over vertellen! De Vichy Normaderm BB Clear is de 1ste behandelende BB créme voor jonge/volwassen vrouwen met een onzuivere of vette huid. Die op zoek zijn naar een getint verzorgingsproduct met actieve werking voor puistjes te verminderen en het glimmen onder controle te houden! Nieuwsgierig naar deze Normaderm BB Clear van Vichy? Lees dan snel verder! 
 De BB crémé is een lichtblauwe tube met een parelmoerglans en je ziet ook meteen de logo van Vichy en zwart kleurige details, de verpakking vind ik er alvast leuk uitzien!


De ingrediëntenlijst:  
Samenstelling AQUA / WATER - DIMETHICONE - ISODODECANE - GLYCERIN - DIISOSTEARYL MALATE - KAOLIN - DISTEARDIMONIUM HECTORITE - SALICYLIC ACID - PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE - SODIUM CHLORIDE - PHENOXYETHANOL - PEG-10 DIMETHICONE - PEG-9 - ZINC GLUCONATE - DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE - SODIUM HYDROXIDE - SODIUM DEHYDROACETATE - SILICA SILYLATE - ALUMINUM HYDROXIDE - CHLORPHENESIN - DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE - TOCOPHEROL - ASCORBYL PALMITATE - DIPROPYLENE GLYCOL - ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER - CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE - CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES



Vichy omschrijft: De Normaderm BB Clear geeft direct een egalere teint en heeft een langdurig matterende effect. De BB créme hydrateert de huid, houdt het glimmen onder controle en vermindert zelfs de onzuiverheden door middel van actieve ingrediënten. De huid oogt na gebruik natuurlijk en stralend! 

-De Normaderm BB Clear bevat een hoge concentratie Sallicylzuur (2%) voor een zichtbare vermindering van onzuiverheden,ook bevat de BB crémé SPF 16. 

*Niet-vette textuur, niet comedogeen, zonder parabenen, hypoallergeen. 
Verkrijgbaar in light & medium!


De BB créme is voor mij veel te donker, wat ik wel jammer vind! Daarom ga ik ook geen resultaat foto's van mijn gezicht laten zien want deze BB crémé is voor mij gewoonweg veel te donker. Ik heb natuurlijk wel de BB créme een paar weken uitgeprobeerd zodat ik eerlijk mijn mening kan geven over deze BB créme! Ik heb dan maar de BB créme gemengd met mijn dagcréme en nog steeds was het net iets te donker, tijdens de zomer ben ik bruiner en dan gaat deze BB créme wel perfect zijn van kleur. 

Zoals je ziet op de laatste foto rechts onderaan heeft de BB créme een natuurlijke dekking. Voor een dekkender effect kunt u nog een tweede laagje aanbrengen want doordat de textuur van de BB créme bijzonder fijn is, blijft dit er natuurlijk uitzien! De BB créme ruikt lekker fris maar na het aanbrengen van de BB créme was de geur al snel verdwenen! 


Zoals ik daarnet al zei heb ik de BB cream uitgeprobeerd op mijn gezicht en ik heb het zeker 4 weken uitgeprobeerd voor er zeker van te zijn of dat deze BB créme ze beloftes doet! De BB créme voelt fijn aan op mijn huid want ik heb het gevoel alsof ik geen make-up op heb, wat ik erg fijn vind! De BB créme zorgt er inderdaad voor dat ik de gedurende dag minder ga glimmen, ook heb ik minder last van onzuiverheden na drie weken gebruik van deze BB créme en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Ik loop nu al een tijdje rond met een egaal huidje en zelfs tijdens mijn maandstonden want dan heb ik al snel puistjes op mijn kin en van deze keer niet! Ik ben fan van deze Normaderm BB Clear van Vichy maar ik ga de lichtste kleur moeten aanschaffen, heb je last van een onzuivere of vette huid? Dan is deze Normaderm Clear van Vichy zeker iets voor jou! 


De Normaderm BB Clear van Vichy is te verkrijgen bij de apotheek voor 19,95€.
Voor meer informatie neem dan vooral eens kijkje op http://www.nl.vichy.be
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag,

*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!




17 opmerkingen

  1. Ik ben niet echt bb fan want ze hem mijn kleur nooit hier haha, maar ik ben wel blij dat hij fijn voor jouw werkt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me zo apart om make up bij de apotheek te kopen. Jammer dat 'ie te donker is, ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoor altijd goede verhalen over Vichy, alleen zou ik eens moeten kijken naar producten voor een droge/vochtarme huid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me wel erg fijn voor mijn huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook wel eens Vichy geprobeerd, het is niet mijn merk, maar fijn dat je zo tevreden bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit! Vooral de effecten op de huid zouden voor mij een reden zijn om het aan te schaffen.
    Ik vind het fijn dat je hem zo lang hebt gebruikt, dat maakt je mening erg betrouwbaar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is idd wat te do donker, maar verder lijkt die me erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat hij zo goed bevalt! Ik vind 20,- alleen niet wat te duur voor een BB cream..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het klinkt wel heel erg fijn, alleen wel wat jammer dat hij ietsje te donker is voor je huid, en voor deze tijd van het jaar....maar hopen dat de zon dan maar heel snel weer gaat schijnen, dan past hij zeker wat beter bij je...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is dat ik dit allemaal niet draag, maar anders had dit zeker een fijn product geleken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat hij te donker was. Ik heb geen last van puitjes ook niet als ik mijn maandstonden heb. Maar voor meiden met een onzuivere huid linkt dat erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig dat ik hem in een lichtere kleur heb :D Hij klinkt erg fijn :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat hij voor nu te donker voor je is, het lijkt me wel een heel fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat fijn dat het ook helpt tegen het egaler maken van je huid! klinkt als een fijne bb cream =D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, voor mij zal hij ook veel te donker zijn! Fijn dat hij verder wel goed zijn werk doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is idd heel fijn! Wel jammer dat hij veel te donker is voor je, ze zouden meerdere tinten moeten uitbrengen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij leek eerst heel donker, maar op je huid ziet hij er heel mooi uit! Het klinkt erg goed, maar stiekem had ik dat ook wel verwacht van Vichy. Ik blijf dat een fijn merk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️