WHAT’S IN MY MAKE-UP BAG?

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie de inhoud laten zien uit mijn make-up tasje! De make-up producten die in mijn make-up tasje zit gebruik ik dagelijks en ik vind het wel eens leuk voor het aan jullie te laten zien, mijn make-up tasje heb ik vorige maand gekocht bij de Primark voor 6€. Het make-up tasje is erg groot en heeft een glanzende goudkleurige krokodil printje, ik vind het er chique uitzien en dat voor 6€! Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
 

-DiorSkin Nude BB creme 001
-Mac Strobe Cream 
-Yves Rocher Bronzing Powder
-Essence All About Matt Fixing Compact Powder
-LCN Creamy Concealer 
-Essence Stay Concealer All Day 20 Soft Beige

Ik ben grote fan van deze gezicht make-up producten en gebruik ze dan ook elke dag, de bronzer poeder van Yves Rocher heb ik bijna opgemaakt en dan is het tijd voor te kijken in men stash voor de volgende bronzer poeder op te maken. 


-Catrice Eyebrow Set 
-Essence Lash & Brow Gel Mascara
-Catrice Eyebrow Filler 
-Max & More Contour Stick

Mijn wenkbrauw make-up producten gebruik ik ook erg graag en als het snel moet gaan dan kleur ik mijn wenkbrauwen niet in met het Eyebrow Set van Catrice maar dan neem ik de Eyebrow Filler van Catrice en die is ook erg fijn vooral als het snel moet gaan. De contour stick van Max & More gebruik ik enkel de Highlight voor onder mijn wenkbrauwen.


-Zoeva Naturally Yours Eyeshadow Palette
-Miss Sporty Studio Lash The Miaoww 
-NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk Lait 
-Catrice Prime And Fine Eyeshadow Base 

De Zoeva oogschaduw Palette is zo mooi en vooral als je van Nude kleurtjes hou, de Palette ga ik nog laten zien in een apart artikel, de mascara van Miss Sporty vind ook erg fijn want deze mascara heeft een mooie lengte aan mijn wimpers en een beetje volume. De NYX Milk potlood vind ik een budget topper en ik gebruik deze potlood erg vaak op mijn waterlijn of als basis zodat mijn oogschaduw beter tot zijn recht komt als sommige oogschaduws minder gepigmenteerd zijn, de oogschaduw basis van Catrcie gebruik ik niet elke dag alleen voor een feestje of als ik uit ga dan gebruik ik deze oogschaduw basis zodat mijn oogschaduw een hele avond perfect blijft zitten. 


-Zoeva Luxe Color Blush / He Loves Me, Maybe.. (Roze Blush met een peachy ondertoon) 
-Catrice Golden Powder C01 Golden Grace (Limited Edition) 
-Essence Merry Berry Highlighter Powder 01 I Love My Golden Pumps (Limited Edition)

Ik hou van blushes en highlighters en wissel dan ook erg vaak af maar momenteel gebruik ik de blush van Zoeva en dit is een roze blush met een peachy ondertoon erg mooi deze blush, elke dag wissel ik af van highlighter en deze twee highlighters van Catrice en Essence zijn beide erg mooi. 


-LCN Lipgloss Pink Cupcake 
-Mac Lipstick Speak Louder 

Ik gebruik de laatste tijd minder vaak lipgloss maar toch zit er een lipgloss in mijn make-up tasje zodat ik eens weinig tijd heb dat ik snel een lipgloss kan aanbrengen zo zie ik er toch fris uit, zoals jullie ondertussen al weten ben ik gek op Mac lipsticks en ik gebruik Speak Lauder dagelijks met veel liefde en het is dan ook de perfecte kleur voor tijdens de winter. 


Als laatste zit er een parfum sample van YvesSaintLaurent Black Opium in mijn make-up tasje en ik heb trouwens een full size parfum flesje gekregen van mijn vriend voor mijn kerst van Black Opium, Maar tussenin gebruik ik deze sample zodat ik het ook opmaak! 

Dit is de inhoud uit mijn make-up tasje en ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te zien? 
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





25 opmerkingen

  1. Heel leuk om te zien, ik heb niet eens een tasje haha, ik werk vanuit mijn gehele stash :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke make-up tasje zeg! En die MAC is ook een hele mooie kleur! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten heb je in je make-up tas. Leuk tasje ook trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een paar producten hebben we hetzelfde! Ik gebruik ook trouw de eyeshadow base van Catrice en de Merry Berry highlighter. Speak Louder van Mac lijkt me wel iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Mac lipstick knalt eruit! Prachtig! Leuke beautycase!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie inhoud en ook een heel mooi tasje. En oeh dat zoeva palette, zo mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om te zien! Ik heb ook de catrice primer hij is echt heeel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien wat er in je make-up tasje zit! Ik ben al benieuwd naar het aparte artikel van het Zoeva palette :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het toch heerlijk om bij iemand anders te kijken in de make-up bag ;-) Ik vind alleen al je bag zo mooi maar zeker ook de inhoud mag er wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je make-up jasje alleen al is helemaal geweldig! Hij is echt heel leuk!! Maar ook je make-upjes zien er goed uit! Betaalbare en luxe producten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dankjewel, ik hou van luxe producten maar ook van betaalbare producten ;)
      x

      Verwijderen
  11. Veel producten heb ik ook! leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke en mooie producten! Die Mac lipstick ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd een feetsje om te kijken naar de make-up producten van iemand anders. Je hebt een heel aantal mooie producten in je make-up tasje zitten. Ik vind de lipstick van MAC er ontzettend mooi en fris uitzien. En het is een kleurtje dat niet heel erg vaak voorbij komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Mac lipstick is inderdaad erg mooi, ik ga de Mac lipstick trouwens volgende week laten zien in een apart artikel ;)
      x

      Verwijderen
  14. De concealer van Essence en oogschaduw basis van Catrice heb ik ook en vind ik erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw dat makeup tasje is echt prachtig zeg!! Super mooi. En mooie producten bewaar je erin. <3 liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi tasje en inhoud. Ziet er allemaal prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi producten en tas. Essence All About Matt Fixing Compact Powder ben ik het meeste nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is erg fijn, is al mijn tweede All About Matt Fixing Compact Powder dat ik gebruik :)
      x

      Verwijderen
  18. Ik vind dit soort artikelen echt altijd super leuk om te zien! Mijn make-up tasje puilt op dit moment eigenlijk een beetje uit, zeker nu ik jouw tas zie! Tijd om op te ruimen in mijn geval denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om te zien meid! Je gebruikt mooie producten

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️