Winactie / I Heart Chocolate Pink Fizz Eyeshadow Palette!

Hallo beauty's, wie mij volgt op Instagram weet dat ik dit snoeperige I Heart Chocolate Pink Fizz oogschaduw palette heb gekocht op de webshop beauty88 maar ik heb niet één palette gekocht maar heb er twee gekocht en ik ga één iemand van jullie blij maken met dit snoeperige roze chocolade oogschaduw palette! Ja hoor, je leest het goed ik geef er één weg aan mijn lieve volgers! Wil jij kans maken voor deze roze chocolade oogschaduw palette te winnen? Kijk dan snel verder!

Oehh..de kleuren zijn zo mooi en binnenkort kan er één iemand van jullie prachtige ooglooks creëren met dit snoeperige roze chocolade palette!

 Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je nog twee stapjes voor mij doet want zo maak je extra kans voor het oogschaduw palette te winnen:

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel: vind je hier
- Volg mij op Instagram: vind je hier

Als je deze stapjes volledig hebt gedaan, laat dan een reactie achter + een geldige mailadres zodat ik de persoon die dit palette heeft gewonnen kan contacteren! 
Ik wens jullie alvast veel succes en deze winactie loopt tot 14/02/16.

Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 




53 opmerkingen

  1. Wat een mooi palette!
    Ik ben je meteen gaan volgen op bloglovin en heb het bericht opgeslagen, ik volgde je al via Instagram.
    Mijn email is naomidekkerr@gmail.com
    Liefs !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk en mooi palette! Ik doe zeker mee. Ik volgde je natuurlijk al hihi :) Emailadres: suzannedjong2001@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooi palette! Omdat ik de komende maanden van mezelf geen make-up meer mag kopen (alleen als ik het echt wil (zoals MAC haha) en als het nodig is) wil ik hier heel graag aan mee doen! Ik volgde je al op Bloglovin', heb het bericht geliked en natuurlijk volgde ik je al op Instagram (je hebt zo'n mooie feed)! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl! Fingers crossed!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe winactie! Ik ben de laatste tijd echt into de oogschaduw, en heb al een paar keer dit prachtige palette langs zien komen op Instagram. Beetje bij beetje word ik verliefd op de kleurtjes!

    Ik volg je nu op bloglovin' en ik volgde je natuurlijk al op Instagram!
    Mijn emailadres is: meganbloem@home.nl

    Liefs,
    Megan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe zeer weinig mee aan winacties maar deze keer waag ik mijn kans! Ik volg je via beide kanalen en heb dit artiklel een geliked!
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volgde je al reeds op instagram, maar bij deze nu ook op Bloglovin'
    mijn emailadres: justine_damman@hotmail.com

    keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke winactie! Wil graag een gokje wagen ♥
    Volgde je al op bloglovin en op instagram. Wat een prachtige kleuren heeft dit palette zeg! ♥
    Mijn email adres is jouvence@hotmail.nl
    xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit pallet stond zeker nog op mijn wishlist. Super gave winactie waar aan ik graag mee doe. Ik volgende je al via Instagram en ook via blogin maar ik heb wel het berichtje gedeeld op bloglovin. Mijn mailadres is allaboutbertina@gmail.com www.allaboutbertina.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaw mooi palette. Ik doe dus zeker mee! Ik volgde je al via bloglovin en nu ook via instagram.
    (heleen._@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige winactie! Ik heb het I heart chocolate palette en het is zo'n supergoede oogschaduw! Ik wil al een tijdje deze roze en stiekem ook wel de caramelversie ;). Ik doe dus zeker en graag mee! Ik volg je al een tijd op bloglovin en instagram @janabeeckman. Groetjes! janabeeckman2@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een mooie winactie !
    Ik heb zelf hiervan de donkerbruine (weet de naam zo even niet) ik volgde je al op beide en mijn instagram is @emmaa.lz en mijn mail is emma.delange.elz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wauw! Wat een prachtig palette, ik doe natuurlijk graag mee met de winactie. Ik heb alles gedaan om kans te maken. Mijn email: annajirina@hotmail.nl Succes allemaal! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaaah I'm in! Ik heb de 'pure chocolade' variant en ik ben fan, deze wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief! Ik doe graag mee, k ben zondag jarig en ven net 2x geopereerd. Ben eigenlijk net weer begonnen met oogschaduw en wil mezelf graag verbeteren.. dus een palette kan geen kwaad! Mn insta is; mrseilish en mn mail artisticstateofmind@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super dat deze palette ook in het roze verkrijgbaar is! Mooie kleur aan de buitenkant maar nog mooiere kleurtjes aan de binnenkant! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeww yeah!! Super mooi dit palette! Volgde je al overal! ^^ marshavw@hotmail.com -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi palette, ik heb alle stappen gedaan. Mijn email adres: allthingsbeauty@outlook.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief dat je dit palette weggeeft in de vorm van een winatie. Ik waag een gokje! Ik volgde je al overal. Mijn e-mail: remptlonneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee! Ik volgde je al op instagram en heb de rest nu ook gedaan! :) Mijn e-mail: pittellioenvalerie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi palette en echt ook een super leuke actie! Ik heb alle stappen gedaan en ik heet @xjennefer_ op instagram :) Mijn geldigde email adress is: contactjenniferzblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartstikke lief dat je dit mooie palette weg geeft! Ik sla zelf even over maar wens iedereen wel veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief! Dat je zoon mooi palette weg geeft! Ik heb helaas geen bloglovin doe ik dan wel mee? Ik volg je nu wel op instagram😃
    Wauw wat vind ik deze palette mooi😍😍😍😍 mijn mail is Kathy2812@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik wil graag een kansje wagen! info@june-two.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke palette is deze wel.
    Vind vooral de kleuren der in, echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig pallette ❤️ Ik doe graag mee😍

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De oogschaduw ziet er echt prachtig uit. Ik heb al direct prachtige looks in mijn hoofd die je hier mee kan maken. 27 januari jarig, dus dit zou nog een prachtig cadeautje zijn!! Mijn mailadres is: emmytimmer@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie, ik was de roze variant nog nergens tegengekomen, dus ik doe heel graag mee. (Instagram @paramara1982) paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woehoeeeeeee yoehoeeeee de winactie gaat goed <3 yay

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ooh wat leuk!! Ik volgde je natuurlijk al lang op Instagram :)
    Ik volg je op Bloglovin' & heb het artikel gesaved! Ik wil graag een kansje wagen omdat ik nog nooit make-up gewonnen heb, en dit zou ik ontzettend graag winnen :)
    Mijn email: oohlablush@outlook.com

    En nu duimen maar! <3

    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Doe heel graaf mee
    Kan zeker bij mijn makeup collectie waarmee ik bezig ben om te sparen.

    Gr celine.
    celinevandam@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi palette dus ik waag mijn kansje! Ik heb echt niks van I ♥ Makeup dus ik probeer het erg graag! En ook erg jammer dat hij niet in België in de Kruidvat te verkrijgen is maar wel in Nederland! Ik heb alles gedaan!
    E-mail adres: emke.dejonghe@gmail.com

    liefs,
    Emke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooi palette. Ik wist eigenlijk niet dat er ook een roze variant was. Ziet er mooi ui! Ik doe daarom heel graag mee. Instagram heb ik helaas niet, maar ik volg je wel via bloglovin en heb je artikel geliked. Mijn e-mail: sanne.beautyblog@oulook.be. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat een mooie kleuren! Ik doe graag mee aan de actie. Mijn e-mail: feinette87@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Is deze nieuw?
    Ik doe graag mee om hem te winnen! Ik volg je op bloglovin (www.bloglovin.com/liekevanveen8) en op instagram (liekevv24)
    Mijn e-mailadres is xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe mee alles gedaan!❤️ jiskelamain@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, ik doe mee met deze mooie actie! Ik volgde ja al op IG maar de rest is ook in orde, duimen in de lucht!
    ilonatrenson@hotmail.com

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Saraya,

    Prachtige naam heb je trouwens! Wilde ik je even laten weten... ;)

    Wat een geweldig roze snoepje, deze oogschaduwpalette! Ik krijg gelijk trek in zoetigheid! Chocolade en suikerspinnen, that's what on my mind right now! ;)

    Ik volg je via Bloglovin (natje9999) en heb je post een welverdiend hartje gegeven en ook via IG volg ik je, onder de naam @Natje_9999.

    Dankjewel meid voor deze snoeperige winactie! ;) Ik ga snel een stuk chocola in mijn mond proppen! ;) Fingers crossed! :)

    Liefs,
    Nathalie
    madsen.nathalie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Saraya,

    Prachtige naam heb je trouwens! Wilde ik je even laten weten... ;)

    Wat een geweldig roze snoepje, deze oogschaduwpalette! Ik krijg gelijk trek in zoetigheid! Chocolade en suikerspinnen, that's what on my mind right now! ;)

    Ik volg je via Bloglovin (natje9999) en heb je post een welverdiend hartje gegeven en ook via IG volg ik je, onder de naam @Natje_9999.

    Dankjewel meid voor deze snoeperige winactie! ;) Ik ga snel een stuk chocola in mijn mond proppen! ;) Fingers crossed! :)

    Liefs,
    Nathalie
    madsen.nathalie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooi palette en leuke winactie :) Ik deo graag mee. Ik volg je op BL, artikel geliked en volg je op ig. Succes allemaal :) Liefs! e-mail: mmnlestuny@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Woah, ik wist helemaal niet dat hier een roze versie van was, wat ziet dat er leuk uit! Ik zou graag meedoen aan de winactie :D Ik volgde je al via Instagram en Bloglovin, en ik heb het artikel nu natuurlijk ook geliked. Nu maar duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ohhh wat een leukerdje, ik doe heel graag mee...volg je al heel lang op Bl en heb de post gedeeld en werpt zich huilend op de grond...Snifff sniff, ik heb nog steeds geen IG..
    groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail )

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw wat een geweldige palette!! Ik ben gek op roze, dus dit pareltje mag eigenlijk niet ontbreken. Ik heb de stapjes gevolgd en doe graag mee met de winactie. Mijn email is; info@kimmetjekims.nl. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik maak ook graag kans op deze mooie palette.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super gaaf! Ik volgde je al!

    lindsayverberk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi van buiten en binnen! Ik doe graag mee en volg je op bloglovin en Instagram.
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuk ! Ik maak graag kans (:
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Super leuk! Wat een mooi palette zeg wauw. Ik doe zeker weten mee! Mijn instagram is @elianneesmee en de email is e.lambermon@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben zo benieuwd naar dit palette! Ik heb zelf het originele Chocolate Bar Palette van Too Faced en de witte en pure reep van I heart! Deze Pink Fizz zou dus een perfecte aanvulling zijn in mijn stash! :-)
    Ik heb dan ook alle stappen gedaan om kans te maken! :-) Ik volgde je al op Bloglovin' en Instagram, maar heb op beide plaatsten het artikel geliked!

    Contacteren kan op: quadfliegjulie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Saraya! Wow super leuk dat je deze winactie doet. Ik vind dit palette zooo prachtig, I'm in love! Alleen al het feit dat dit palette roze is én in de vorm van een chocoladereep maakt mij hebberig haha! Natuurlijk volg ik je op Instagram en Bloglovin'. Fingers crossed:)
    Mijn emailadres is juliaderoo@live.nl
    Liefs, Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik doe graag mee!
    Ik heb alle stappen gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    mijn email is zoe2308@live.nl

    liefs, Zoë

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee, ik volgde je al via bloglovin en nu ook via Instagram (mistydass).

    Mijn email is misty30111@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️