Wishlist / Weekendje Antwerpen

Hallo beauty's, zoals jullie waarschijnlijk al hebben gelezen op de blog van Manon dat wij elkaar gaan ontmoeten in april en dat we gaan overnachten in Antwerpen. Ik kijk er zo naar uit voor  Manon te ontmoeten, wij praten dagelijks tegen elkaar en we zijn goeie vriendinnetjes geworden! Manon heeft ook al haar wishlist laten zien op haar blog en vandaag ga ik mijn wishlist laten zien want natuurlijk ga ik niet met lege handen naar huis, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

1. Marc Jacobs Decadence Eau De Parfum:

Deze parfum van Marc Jacobs staat nu al een tijdje op mijn wishlist, de flacon is mooi en de geur is zo heerlijk! Ik hoop dat ik de parfum kan meenemen uit Antwerpen zodat ik telkens keer de parfum draag dat ik dan terug denk aan ons weekendje Antwerpen.

Prijs 30ml, 60€

2. H&M Home / Ananasvormige Glazen Pot:

Deze schattige Ananasvormige glazen pot in glanzend goud vind ik zo leuk, wil ik ook proberen te scoren in Antwerpen. De ananas glazen pot zou zo leuk staan hier in de woonkamer, je kan de glazen ananas pot openen en er iets in opbergen bv theelichtjes of juwelen.

Prijs, 9,99€

3. H&M / Horloge Met Marble Design:

Deze marble horloge is zo mooi, de horlogeband is van wit imitatieleer met een metalen sluiting. Zoals je ziet is de wijzerplaat met een marble design en de horloge is afgewerkt met glanzend goud, de horloge ziet er zo chique en klassevol uit en ik hoop dat ik deze prachtige horloge kan scoren in Antwerpen.

Prijs, 14,99€

4. Mac lipstick / Girl About Town:

In Antwerpen hebben ze een Mac store en natuurlijk ga ik niet zonder Mac lipsticks naar huis, deze prachtige fel fushia roze kleur wil ik graag aan mijn Mac stash toevoegen. Dit kleurtje is dan ook perfect voor tijdens de zomer, ik vind de Girl About Town zo mooi!

Prijs, 19,50€

5. H&M / Sjaal Met Dessin:

Ik ben al een tijdje opzoek naar een leuke sjaal met een dessin, deze sjaal ga dan ook perfect passen bij mijn winterjas. Want mijn winterjas is donkerblauw met een bruine imitatie bontkraag, ik denk dat ik de perfecte sjaal heb gevonden voor te combineren met mijn winterjas.

Prijs, 9,99€

6. Mac Lipstick / Speed Dial

Ja hoor, ik heb nog een Mac lipstick op mijn wishlist een subtiel roze kleur Speed Dial! Speed Dial is de perfecte roze kleur voor dagelijks die dan ook nog eens past bij iedere heftige ooglook, zoals een Smokey Eye! Ok" ik geef het toe, ik heb een Mac lipstick verslaving!

Prijs, 19,50€

Dit is dan mijn wishlist en ik hoop dat ik alles ga meenemen uit Antwerpen en ik kan niet wachten voor met Manon te gaan shoppen in Antwerpen, dit word zo leuk!!
Ik wens jullie nog een fijne woensdag,




23 opmerkingen

  1. Heb er zo zin in !! <3 mooie wishlist heb je gemaakt !! Die parfum wil ik ook :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een leuke wishlist heb je! Die Ananas is echt tof en die MAC lipsticks, prachtig! Ik heb gisteren Fabby besteld, zo'n mooie roze kleur met glitters. Ook wel wat voor jou, haha! Heel veel plezier samen met Manon in Antwerpen! Ik hoop echt dat jullie goed weer hebben!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie gaan het vast heel leuk hebben, dit is een mooi lijstje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wishlist! Hopelijk kan je er veel van af gaan strepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jullie dat samen gaan doen! Veel plezier en hopelijk kun je zoveel mogelijk van je wishlist halen. Wel een shoplog/verslagje laten zien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi wishlist! Marc Jacobs Decadence is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat horloge van de H&M is echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat potje van H&M Home vind ik erg leuk! Mooie Wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh die ananaspot wil ik nu ook! Haha, super vet. Wat leuk dat jullie elkaar hebben gevonden in de blogwereld, dat moet een tof tripje naar Antwerpen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke wishlist! Dat geurtje is enorm lekker. Wat een leuke horloge ook en Mac lipsticks zijn natuurlijk altijd goed. Alvast veel plezier in Antwerpen samen, erg leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie wishlist! Je kunt echt merken dat je al helemaal zin hebt in jullie weekendje Antwerpen, leuk! Girl About Town vind ik een aanrader, dat is een hele mooi kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heerlijke lijst, de goudkleurige ananas vind ik echt heel erg leuk en vrolijk om te zien...Ik ben zo benieuwd naar hoe jullie het samen gaan hebben in Antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat horloge is zo mooi! Oh en hoe leuk is de gouden ananas?! Ik wil ook dringend nog eens langs H&M home :) succes met je lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten! Decadence van Marc Jacobs wil ik ook. Die ananas ziet er superleuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuken dingen heb je in je wishlist staan. Vooral die laatste mac lippenstift en het luchtje van Marc Jacobs. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie wishlist, vooral Girl About Town is prachtig (mijn favoriete MAC lipstick haha) x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wist niet dat jullie elkaar gaan ontmoeten, super leuk seg ;) Oeeeh, die wishlist ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel tof dat jullie elkaar gaan ontmoeten. Met deze wishlist gaat het sowieso goed komen met het shoppen haha. Girl About Town staat ook nog hoog op mijn wishlist. Mag alleen nu even geen MAC lipsticks meer kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke dingen heb je op je wishlist staan! Ook allemaal favoriet bij mij hihi. Antwerpen is erg leuk, ik ben er van het weekend geweest (gewoon en dagje) maar er is genoeg te zien en te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die parfum is een musthave door de flacon alleen al :D
    Ook heel erg mooie sjaal die je er op staan hebt!!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke wishlist, wordt vast een gezellige shop/makeup dagje!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie wishlist! Ik baal zo dat nummer 1 zo duur is, mweh!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OEEEH dat horloge van H&M is prachtig!
    die moet ik echt hebben! Denk je aan me, hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️