Zenner / Tangle Free Brush

Hallo beauty's, mijn Betty Brush was aan vervanging toe en ik heb een nieuwe anti-klit haarborstel gekocht van Zenner de Tangle Free Brush. Ik was te nieuwsgierig en ik ging meteen naar huis met deze Tangle Free Brush van Zenner. Kijk snel verder of ik tevreden ben met mijn nieuwe anti-klit haarborstel! 
De haarborstel is verpakt in plastic zo weet je meteen dat er niemand deze haarborstel heeft uitgeprobeerd in de winkel, want ik zou het niet hygiënisch vinden als er iemand anders deze borstel heeft uitgeprobeerd! Zenner heeft een actie, als je niet tevreden bent over de haarborstel dan krijg je je geld terug!


De haarborstel vind ik er zo leuk uitzien, vooral de luipaard print vind ik erg mooi! 
De haarborstel is van hard plastic en het voelt kwaliteitsvol aan, de handvat van de haarborstel is perfect van grote want de haarborstel ligt comfortabel in men hand. 


De achterkant van de haarborstel vind ik erg mooi en leuk voor naar te kijken, 


Zenner omschrijft: De beste anti-klit borstel, werkt fantastisch op droog haar en nat haar. Voor iedere haartype zowel voor dik, gekruld en stijl haar, ook voor pruiken en haarextensions. Zacht flexibele structuur, ontwart het haar zeer gemakkelijk. 

De pinnetjes van de haarborstel staan allemaal gelijkmatig en dicht op elkaar, als ik met mijn hand over de pinnetjes wrijf dan doe het geen pijn. Ik heb niet graag een haarborstel die mijn hoofdhuid pijn doet, want een haarborstel moet door mijn haar glijden en mijn haar te ontklitten zonder dat het pijn doet! 


Ik heb de haarborstel uitgeprobeerd maar ik borstel nooit mijn haar als het nat is, ik föhn eerst mijn haar en vooraleer ik het stijl borstel ik dan mijn haar. De haarborstel doet zijn werk goed, want de haarborstel verwijderd de klitten uit mijn haar zonder dat het pijn doet! Ik ben erg tevreden over deze haarborstel en ik gebruik deze borstel nu liever of mijn Betty Brush, omdat deze haarborstel van Zenner comfortabeler in mijn hand ligt of de Betty Brush. Heb je ook snel last van klitten? Dan is deze Tangle Free Brush zeker iets voor jou, want ik ben alvast fan omdat de haarborstel er niet alleen leuk uitziet maar omdat het ook zijn werk doet wat het moet doen en dat is mijn haar te ontklitten zonder al teveel moeite! 

De Tangle Free Brush van Zenner is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen voor 6,99€ 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 




23 opmerkingen

  1. Ik heb ook zo een soort borstel gehad en vond die toen erg fijn. Ik vind het printje ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, misschien deze eens proberen. Ik heb zoveel last van klittend haar dat ik 's ochtends eerst een dot leave in conditioner nodig heb, wanneer ik mijn haar gewassen heb. Zou toch fijn zijn als dat niet nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik ook altijd leave in conditioner enkel als ik mijn haar heb gewassen, de gedurende dagen haalt deze borstel al de klitten uit mijn haar zonder leave in conditioner ;)
      x

      Verwijderen
  3. Wat een mooie foto's! Die verpakking is super cute. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk printje heeft deze borstel. Fijn dat hij goed werkt!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een fijne borstel! Zeker in de winter heb ik altijd klitten in mijn nek door mijn sjaal, heel irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie borstel :) Prachtige foto's heb je ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke borstel! Ik vind Zenner een erg fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij klinkt fijn! Leuk uiterlijk heeft hij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er leuk uit maar ik zweer zelf echt bij de tangle teezer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave print! Ik wil altijd nog een Mason Pearson maar die prijs houdt me tegen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alleen maar om het printje zou ik hem kopen hihi. Ik heb zelf de normale Tangle Teezer en die vind ik erg fijn in gebruik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk printje! Het word wel eens tijd dat ik binnenkort een nieuwe borstel koop. Misschien ga ik wel voor deze. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ik ben benieuwd wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  13. Hij ziet er super, superleuk uit...en wat een leuke betaalbare prijs...toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op dit soort borstels! Toch maar is eentje aanschaffen, want die van mij is ook wel aan vervanging toe! :)
    Liefs, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn haar is eigenlijk één grote vogelnest, dus ik probeer dit erg graag. Maar heb zelf al een zeer goede borstel van Zenner en die doet ook erg goed zijn werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De borstel ziet er leuk uit door de luipaardprint. Fijn dat hij zo goed zijn werk doet. Ik heb ook veel last van klitten in mijn haar dus ik wil deze borstel zeker eens proberen X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️