Zoeva Naturally Yours / Eyeshadow Palette

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een prachtige oogschaduw palette laten zien van Zoeva Naturally Yours die ik heb gekregen in het kerstpakket van Manon. Hou jij ook van nude kleurtjes? kijk dan snel verder want deze palette is waarschijnlijk wel iets voor jou! 
De palette ziet er mooi en stijlvol uit alleen vind ik het jammer dat de verpakking van karton is, een plastic doosje had leuker geweest omdat een kartonnen verpakking sneller vuil word maar ondanks dat de verpakking van karton is voelt het wel stevig aan!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst.
*Is verrijkt met vitamine E en 100% vrij van parabenen, minerale oliën, parfum en ftalaten. 
 
Oehh...de kleuren zijn zo mooi, wat hou ik toch van bruine tinten!

Zoeva omschrijft: Zo verfijnd en toch zo eenvoudig, basic nude-tinten en expressieve contournuances voor smokey - effecten onderstrepen alle natuurlijke schoonheid. Aardse tinten zoals mokka, cacao en taupe maken dit palet tot een absolute must-have. Nude is timeless, nude is coolness, nude is vogue!

De oogschaduws hebben verschillende finishen zoals Mat, Satijn, Metallic en Duo chroom!


Het pigment is super alleen zijn de oogschaduws poederachtig en dat vind ik wel jammer, zoals je ziet is de kleur Pure net zoals mijn huidskleur is daardoor dat het bijna niet te zien is op de foto! Ik vind alle zes de kleurtjes erg mooi en perfect voor een neutrale ooglook.  


De laatste vier kleurtjes zijn ook erg goed gepigmenteerd alleen zijn ze ook poederachtig zoals de andere zes kleurtjes, ik vind deze kleuren ook erg mooi vooral Slow Dance is een prachtige bruine kleur! De oogschaduws brengen fijn aan maar eerst goed je kwast aftikken vooraleer je de oogschaduws aanbrengt op je oogleden, want zo vermijd je fall-out. De oogschaduws blijven de hele dag perfect zitten, hou je net zoals ik van nude kleurtjes? Dan is deze palette van Zoeva zeker iets voor jou, want ik ben alvast fan en gebruik dit palette nu dagelijks met veel liefde! 

Is te verkrijgen bij de Douglas filialen of op webshop www.douglas.nl voor 18,95€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 





32 opmerkingen

  1. Ik vind het een mooi palette, maar ik draag niet vaak echt nude tinten. Ik ben wel heel blij met het cocoa blend palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig palette, helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste vier kleuren hebben wel een mooi pigment!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, hij is echt prachtig! Ik wil al een tijdje een Zoeva palette maar ik kan nooit kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het pigment niet echt heel goed behalve van de laatste vier kleuren. verder echt een leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is dan ook een nude palette, daarom zijn sommige kleuren lichter en iets minder van pigment! Maar ik vind de palette van pigment prima :) x

      Verwijderen
  6. Heel mooi palette en een prachtige verpakking. Wat leuk dat Zoeva nu bij douglas te koop is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hé, zo kunnen wij als belgen ook bestellen en dan nog eens gratis verzending ;)
      x

      Verwijderen
  7. Ik vind het een mooie palette. Ik twijfelde om hem ook voor mijzelf te kopen maar toch niet gedaan haha! Fijn dat je er blij mee bent ! Alleen jammer dat ze poeder-achtig zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk ben ik er blij mee <3
      ja ze zijn poederig de oogschaduws maar al bij al is dit palette wel erg fijn en vooral mooi :)
      x

      Verwijderen
  8. Hmm prima palette, al zou ik toch het Cocoa Blend Palette aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kleuren zien er echt mooi uit. Maar jammer dat ze wat poederig zijn! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het verpakking van palette ziet er echt mooi uit ( ook al is hij niet van plastic)en de donkere tinten uit het palette vind ik wel heel erg mooi en vol om te zien....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige kleuren! Wel jammer dat ze poederig zijn, maar toch vind ik het een supermooi palette x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zeker een heel mooi palette! Mooie tinten zijn het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig palette! Ik heb zelf Rodeo Belle palette die wat speciale de kleuren bevat maar die is ook zeker het proberen waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw zo'n mooi palette! En die pigmentatie trekt me wel aan!
    Leuke review!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig palette zeg en ook de verpakking. Ik vind je foto's steeds mooier worden, leuk om je groei te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben zeker dol op nude kleur. Het poederige vind ik iets minder omdat ik een vrij droge huid heb als ik kan kiezen, dan liever wat meer creme textuur. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook jammer dat ze poederig zijn, maar al bij al vind ik het een fijne palette :)
      x

      Verwijderen
  17. Oh wauw hij is echt zó zó zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuke palette is het.
    Mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze variant van Zoeva is echt heel erg mooi, zet hem gelijk op mijn wishlist x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw, wat een mooie kleuren, helemaal gemaakt voor mij precies ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️