Catrice Rough Luxury / Gradation Blush

Hallo beauty's, de nieuwe limited Edition Rough Luxury van Catrice is te verkrijgen bij het Kruidvat en ik heb alleen maar de Gradation Blush gekocht en vandaag ga ik deze prachtige blush aan jullie laten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De verpakking van de blush is glanzend licht grijs met een doorzichtig deksel zodat je de prachtige blush erdoorheen kan zien, de deksel is afgewerkt met glanzende zilveren details. De verpakking ziet er simpel uit maar toch vind ik het wel iets hebben.


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de blush 18M houdbaar, natuurlijk heeft de blush ook een naam gekregen C01 Auora Polaris. 


Oehh...de blush is zo mooi, vooral het ombre effect vind ik zo mooi van licht roze naar donker roze en het uniek reliëf maakt de blush nog mooier. 

Catrice omschrijft: De Gradation Blush met modieus kleurverloop en uniek reliëf is een absolute eyecatcher binnen deze collectie. De kleuren variëren van donkerrood en rozenhout nuances tot zachte rosé tinten. De ideale beautypartner voor een zichtbare frisheidboost op de wangen. 


Het pigment van de blush is erg goed zowel van de donker roze tint als de lichtste roze tint, de blush bevat kleine zilveren glansdeeltjes maar eenmaal als je de blush aanbrengt zijn de glansdeeltjes niet zichtbaar dus als je van een glans houd dan kan je eventueel een highlighter aanbrengen. Je kunt de twee kleurtjes apart gebruiken of gewoon zoals ik door elkaar! 


De blush brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden, de blush laat een mooie frisse roze kleur achter op mijn wangen en ook is de blush niet poederachtig, wat ik erg fijn vind! De blush blijft ook een hele dag mooi op zijn plaats zitten, ook na een volledige werk dag! Ik ben zoals altijd fan van de blushes van Catrice en dus ook van deze prachtige Gradation Blush! Hou je net zoals ik van roze blushes? Dan is deze blush waarschijnlijk iets voor jou! 

Rough Luxury limited Edition collectie Gradation Blush is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 3,99€, opgelet deze collectie is maar tijdelijk te verkrijgen! 
Ik wens jullie nog een fijne maandag, 







29 opmerkingen

  1. Mooie kleurtje, vind dat patroontje met het ombre effect ook erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm echt super mooi! Ga straks kijken of 'ie er nog ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blush! Straks maar even shoppen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ben benieuwd wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  4. Ik zag deze in de winkel en was erg benieuwd, maar heb 'm niet meegenomen. Misschien dat ik 'm nog even snel ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh het patroontje ziet er zo leuk uit en de kleur is ook prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur is heel mooi. En wat een mooi patroontje zit er op de blush!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwww deze blush ziet er heel mooi uit op zo je hand, ook het patroontje geeft deze blush iets extraas...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh die is mooi met dat patroontje en het kleurverloop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze wil ik ook! Alleen al omdat hij er super mooi uit ziet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige blush en het patroontje vind ik zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is alleen al een lust voor het oog, maar wat een pigment ook! Prachtige blush.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omg die MOET ik hebben, zo een mooie blush! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie blush! Goede review! Ik ben benieuwd om het ook eens te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie blush! Ik heb zelf al aardig veel blushes, dus deze mag ik van mezelf niet aanschaffen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super fijne review! Ik wilde hem ook meenemen, zag hem al liggen in de schappen bij het Kruidvat. Heb het alleen niet gedaan, alleen na deze review wil ik hem alsnog erg graag aanschaffen. Wat fijn dat de kleurtjes gemixt kunnen worden, de swatches maken dit wel erg duidelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ja hoor je kan de blush perfect gemixt gebruiken :)
      x

      Verwijderen
  16. Ik vind hem wel leuk, maar ik draag vaker peachy blushes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie blush zeg! Ik heb hem ook gekocht en moet er nog een review van schrijven! Ik heb ook het oogschaduwpalette gekocht omdat ik weet dat die altijd goed zijn, hihi! Ik was trouwens wel benieuwd hoe die op je gezicht viel! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende keer ga ik er een foto bij plaatsen met het resultaat op mijn wangen, maar doordat ik de laatste tijd er moe bij loop heb ik het fut niet voor foto's te nemen maar kan jullie niet in de steek laten en daardoor komt er toch elke dag een artikel online :)
      x

      Verwijderen
  18. Wauw wat een prachtige blush, die gaat op mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind deze zo mooi qua verpakking! Morgen ga ik hem ook eens opdoen, ondertussen zit hij al bijna een week in mijn handtas :-P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️