Essence All That Greys / Eyeshadow Palette

Hallo beauty's, de nieuwe limited edition collectie  All That Greys van Essence is te verkrijgen bij het Kruidvat  en ik ging naar huis met twee lipglosses en een oogschaduw palette. Vandaag ga ik aan jullie de oogschaduw palette laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De oogschaduw palette ziet er mooi uit, glanzend zwart met roze details! De palette voelt ook stevig aan, goed gedaan Essence!


Op de achterkant van de palette staat er uitleg welke kleurtjes je precies kunt aanbrengen op je oogleden, voor de perfecte smokey eye look te creëren. De oogschaduw palette heeft ook een naam gekregen 01 7 Shades Of Rose And Grey. 


Essence omschrijft: Roze, rood & grijs! Met zeven tinten bevat het oogschaduwpalet het complete kleurenpalet van deze trend edition. De zachte, poedertextuur met hoge dekking is gemakkelijk aan te brengen met de duo-applicator. Dankzij de geïntegreerde spiegel, kun je onderweg gemakkelijk je make-up bijwerken.   


Oehhh...de kleuren zijn zo mooi maar ik vind het jammer dat de oogschaduws geen namen hebben gekregen, de palette bevat 7 glanzende kleurtjes. 



De swatches: 

1 licht beige, 2 licht roze, 3 roze



4 licht grijs, 5 grijs, 6 donker grijs, 7 zwart. 

Het zijn 7 goed gepigmenteerde oogschaduws, ook zijn de oogschaduws niet poederachtig wat ik erg fijn vind en ik vind alle kleurtjes mooi. 

De oogschaduws brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden, de oogschaduws blijven dan ook de hele dag perfect zitten op mijn oogleden. Je kan alle kanten op met dit palette want je kunt gaan voor een neutrale look of een smokey eye! Ik ben alvast fan! 

Essence All That Greys Eyeshadow Palette is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 4,99€, opgelet dit palette is maar tijdelijk te verkrijgen! Ik wens jullie een fijne maandag, 










20 opmerkingen

  1. Fijn dat hij je zo goed bevalt. Persoonlijk is het niet helemaal mijn ding en ik zal hem dan ook niet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi palette, maar ik liet hem toch liggen omdat ik genoeg palettes heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pallet! Had er zelf niet veel van verwacht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is niet mijn ding qua kleuren, maar wel fijn dat jij er blij mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een mooie palette. Alleen ik vind de donkere kleuren mooier als de lichtere kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie koele kleuren! Ik vind die donkergrijze kleur erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze wilde ik vandaag halen, maar helaas niet verkrijgbaar.
    De swatches zien er erg goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben meer voor een warme tint maar dit palette ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 'm duidelijk gereviewd! Ik heb 'm ook en vind de roze kleurtjes zo mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh dit palette ziet er heel erg goed uit :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, de kleuren zien er goed uit! Alleen weet ik niet of dit wat voor mij is, want ik houd meer van warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit! Ik heb hier zondag nog mee in mijn handen gestaan, maar toch niet gekocht omdat ik al aardig wat oogschaduw heb x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grijze oogschaduw. Dit is iets wat ik nog niet veel in mijn bezit heb. Hij ziet er wel vrij goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's! De donkere kleuren zien er wel erg goed uit. Helaas zijn dit niet echt tinten die ik draag, maar ik ben alsnog wel geinteresseerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleuren zeg! Fijn ook dat ze niet brokkelen. Ik heb deze nog niet gezien in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren, fijn ook dat het met de kwaliteit goed zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleuren zitten er in dit oogschaduw palette ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hmm niet helemaal geweldig ik merk wel dat ik tegenwoordig niets meer koop van essence en catrice.. terwijl dat een halfjaar geleden nog heel anders was haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️