Favorieten Januari!

Hallo beauty's, januari is al terug voorbij en ik vind dat het ongelooflijk snel is gegaan! Het is terug tijd voor mijn favorieten van vorige maand te laten zien, nieuwsgierig wat voor producten ik heb ontdekt vorige maand? Kijk dan snel verder! 


Nuxe Micelliar Cleansing Water / With Rose Petals: 

Deze micelliar water van Nuxe met rozenblaadjes is de ideale micelliar water voor de gevoelige huid, ik gebruik deze micellair water vooraleer ik mijn gezicht reinig zodat de meeste make-up van mijn gezicht is en deze micelliar water reinigt erg goed en vooral op een zachte manier. Mijn huid reageert erg goed op deze micelliar water van Nuxe en gebruik het dagelijks met veel plezier! 


Olaz Beauty Fluid Day / Voor Alle Huidtypes: 

Deze hydraterende lotion van Olaz is geschikt voor het gezicht en lichaam maar ik gebruik het dagelijks als een dagcréme, ik vind deze lotion zo fijn in gebruik want het trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat! Mijn huid voelt zacht en hydrateert aan, ook merk ik sinds ik deze lotion gebruik dat ik minder last heb van puistjes! Ik heb na een lange zoektocht de perfecte dagcréme gevonden en nu ga ik niet meer snel veranderen. 


Oral B Whitening Versneller: 

Ik heb vorige maand deze Whitening versneller van Oral B dagelijks gebruikt nadat ik mijn tanden heb gepoetst met een gewone tandpasta en ik merk toch dat mijn tanden ietsje witter zijn geworden, ik kan niet meer zonder deze Whitening versneller en gebruik het nu nog steeds dagelijks. 


YvesSaintLaurent Black Opium / Eau De Parfum: 

Ik ben zo blij met deze heerlijke geur van YSL! De flacon is zo mooi en luxueus tegelijk, deze geur is  perfect voor tijdens de winter! Black Opium is met zijn koffie,vanille en oranjebloem bijzonder verslavend! 


Zoeva Naturally Yours / Eyeshadow Palette: 

Ik hou van Nude kleurtjes en deze palette van Zoeva heeft mijn hartje doen sneller kloppen, de kleuren zijn zo mooi en het pigment vind ik erg goed! Ik heb deze palette bijna elke dag gebruikt met veel liefde, alleen vind ik het jammer dat de oogschaduws poederachtig zijn maar ondanks dat de oogschaduws poederachtig zijn ben ik toch verliefd geworden op deze palette van Zoeva! 


W7 Night Glow / Vloeibare Highlighter: 

Deze vloeibare highlighter van W7 vind ik zo mooi en het aanbrengen gaat erg goed, ik moet eerlijk bekennen dat ik eerst niet voor vloeibare highlighters en blushes was maar eenmaal het goed gaat voor het aan te brengen was ik meteen veranderd van mening.  Deze W7 Night Glow laat een subtiele roze glow achter op mijn jukbeenderen en het blijft dan ook nog eens een hele dag perfect zitten!   


Mac Amplified Lipstick / Craving: 

Ik heb de perfecte winterse lipstick gevonden van Mac en dat is Craving, ik vind de kleur zo mooi! Hou je van zachtroze met een pruim roze ondertoon? Dan is Craving zeker iets voor jou, binnenkort ga ik deze prachtige kleur laten zien in een apart artikel! 

Zo dit waren mijn favorieten van vorige maand, hopelijk vinden jullie het leuk voor te zien? 
Ik ben alvast nieuwsgierig naar jullie favorieten van vorige maand! 
Ik wens jullie een fijne woensdag, 









29 opmerkingen

  1. Black opium heb ik veel voorbij zien komen! Olaz lijkt me heel fijn en Zoeva is ook echt prachtig en heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik Opium ook deze winter. Echt dé perfecte geur! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie favoriete heb je meis! Ik vond eerst ook een vloeibare highlighter helemaal niks aldus dat dacht ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie favorieten, sommige producten ken ik nog niet! Het Zoeva palette lijkt me echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie favorieten, de parfum van YSL is ook een grote favoriet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie favorieten heb je! De Zoeva palette en MAC lipstick zijn echt prachtig. Toevallig heb ik de Oral B tandpasta versneller vanmorgen voor de eerste keer gebruikt. Het is wel een speciale smaak vind ik, maar dat zal vast wel wennen. En als we er nu ook wittere tanden van krijgen is het helemaal goed :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben heel benieuwd naar Nuxe Micelliar Cleansing Water en Black Opium.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie favorieten :) Ik vind de lipstick erg mooi en het palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik besef eigenlijk niet dat de eerste maand van 2016 er al weer op zit! Mooie favorieten zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat Zoeva palette wil ik nog zo graag! Hij is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie producten, ik ben nu heel benieuwd geworden naar die tandpasta :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie favorieten! Vooral je Lipstickie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh wat veel producten! De Beautyfluid van Olaz heb ik wel eens in de handen gehad, maar nooit gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die parfum lijkt me heerlijk! Mooie favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk artikel! Vooral de laatste 3 productjes spreken me erg aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die W7 highlighter ziet er uit als de perfecte dupe voor een Benefit highlighter! weet nu even de naam niet maar ze zien er bijna hetzelfde uit ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuke en mooie producten zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. YvesSaintLaurent Black Opium...ugh...die moet ik ooit echt nog een keer gaan aanschaffen! Zo'n lekkere geur is dat. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne favorieten! Craving van Mac wil ik ook. En Black Opium is zo'n lekkere geur x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een mooie favorieten, vooral het oogschaduw palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke favoriete zeg. Ik vind YvesSaintLaurent Black Opium ook zo lekker, ik snap wel dat deze ertussen staat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie favorieten! Ik vind het micellair water van Nuxe ook heel fijn! :-) Naar het geurtje van YSL ben ik nu wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een leuke favorieten, de W7 highlighter lijkt mij inderdaad een product wat je moet gaan durven te gebruiken...Ik ben heel benieuwd naar de lipstick van Mac...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie producten en die Mac lipstick ziet er prachtig uit! En even een vraagje: waar heb jij die Olaz Beauty Fluid gekocht? Wil het wel proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is te verkrijgen bij het Kruidvat :)
      X Ben benieuwd wat jij ervan zal vinden!

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️