I ❤️ Makeup / I Heart Chocolate Pink Fizz Eyeshadow Palette

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie de I Heart Chocolate Pink Fizz oogschaduw palette laten zien die ik onlangs heb besteld op de webshop van beauty88. De palette ziet er zo snoeperig uit dat ik de palette wou toevoegen in mijn stash, nieuwsgierig naar de swatches? Kijk dan snel verder! 


De chocolade palette is mooi verpakt in een roze kartonnen doosje met donker glanzende roze details, ik vind de verpakking er zo leuk uitzien!


De palette ziet eruit om op te eten, ik vind de roze chocolade palette zo mooi en er girly eruit zien! 


Als je de chocolade palette opent ziet je meteen een grote spiegel en dat is gemakkelijk voor onderweg voor je make-up bij te werken, er zit ook een kwastje in het palette met aan twee kanten een spons aplicator maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten maar het is natuurlijk leuk dat er een kwastje bijzit in het palette. Op de oogschaduws ligt er een doorzichtig plastic folie met de namen erop, ik vind het leuk dat iedere kleur oogschaduw zijn eigen naam heeft in de plaats van een nummer! 


De palette heeft 16 kleuren met een mix van matte en shimmer oogschaduws, oehh...ik vind de kleuren zo mooi en er vooral zomers uitzien! 



De swatches: 

Champers - Drink - Bubbles - Girl - Party - Rosy - Cork - Pop.



Flute - Sparkling - Toast - Elegant - Celebrate - Truffle - France - Pink Fizz. 

Het zijn 16 zeer goed gepigmenteerde oogschaduws, ook zijn de oogschaduws niet poederachtig wat ik erg fijn vind en ik vind alle kleurtjes erg mooi. 


De oogschaduws brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden, de oogschaduws blijven dan ook de hele dag perfect zitten op mijn oogleden. Je kan alle kanten op met dit palette je kunt gaan voor een neutrale look of een smokey eye, deze palette vind ik dan ook ideaal voor in de zomer omdat ik vind dat er zomerse kleurtjes tussen zitten! Hou je van chocolade en roze? Dan is deze I Heart Chocolate Pink Fizz Eyeshadow palette zeker iets voor jou, want het  pigment van de oogschaduws zijn super! Ik ben alvast verliefd op dit snoeperig roze palette! 


De I ❤️Makeup I Heart Chocolate Pink Fizz Eyeshadow Palette is te verkrijgen op de webshop van beauty88.nl voor 9,99€. 
Ik wens jullie een fijne woensdag, 



*Ik geef namelijk een I Heart Chocolate Pink Fizz Eyeshadow Palette weg in een Winactie , doe jij al mee? De winactie vind je hier!







25 opmerkingen

  1. Wat een fijne review Saraya! Ik heb de bruine variant hiervan, ook heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je, dankjewel :)
      Ik ben ook nu nieuwsgierig naar de andere varianten!
      x

      Verwijderen
  2. Wat een mooie palette! ik wil hem ook zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pallet! Die gaat zeker op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een mooie palette. Het pigment is gewoon erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoeperig palette zeg, ik ben onder de indruk van de swatches! Hele mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie review, en wat een beauty! Ik ga snel even op de webshop kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige verpakking en wat een mooie inhoud. Ik heb de 'dark' versie en die vind ik ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ben ik ook nieuwsgierig naar de andere chocolade palette's :)
      x

      Verwijderen
  8. Wat leuke palette is het.
    Mooie kleuren zitten der in.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit palette echt heel lelijk! Haha, de verpakking dan. Je moet er van houden. De binnenkant is wel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad je moet ervan houden, maar de kleurtjes zijn erg mooi :)
      x

      Verwijderen
  10. Ik heb de melkchocolade, donkere chocolade en witte chocolade en bij het zien van deze post wil ik deze ook echt wel!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vond hem van de buitenkant al zooo cute maar hij is van de binnenkant nog schattiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie palette! Ik zal er zeker over nadenken om deze aan te schaffen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk palette! Ik wist helemaal niet dat er ook een roze variant was. Deze ziet er echt wel schattig uit! Ik heb zelf laatst de witte variant aangeschaft en ik ben er ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het klinkt echt als een super fijn palette zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit palette is van verpakking echt superschattig! Ik weet wel niet of ik alle kleuren zou dragen uit het palette :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is zo mooi en echt geweldig qua kleurtjes :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeeh, wat een snoepje! Ik heb ook een i <3 make up palette, alleen dan de originele kleur. Jammer he, dat er aan de dupe geen chocolade geur zit haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha inderdaad jammer, dan zou ik er een hele tijd aan snuffelen en nog meer zin krijgen naar chocolade :)
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️