Mac Amplified Creme Lipstick / Craving

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn favoriete winterse Mac lipstick laten zien en dat is Craving. Ik draag bijna elke dag Craving en ik ben er dol op, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De lipstick is verpakt in een zwart kartonnen doosje met witte details, zoals we gewent zijn van Mac! Ik vind het doosje er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipsticks!


Op de bovenkant van het kartonnen doosje staat de naam van de lipstick erop en dat is natuurlijk Craving. 


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien, de welbekende glanzende zwart kleurige kogelvormige huls met glanzend zilveren details.  


De finish van de lipstick is Amplified en ik hou wel van deze finish omdat de lipstick een crémige textuur heeft en een subtiele glans. 


Oehh...ik vind Craving zo mooi van kleur, een roze kleur met een pruim roze ondertoon! 


Het pigment is super zoals ik ook wel gewoon ben van Mac, zoals je ziet heeft de lipstick een pruim roze ondertoon wat ik erg mooi vind. Het is eens iets anders dan een gewone roze lipstick, de lipstick heeft een subtiele glans! 


Resultaat op mijn lippen: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige pruim /roze kleur achter. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen, doordat de lipstick een crémige textuur heeft heb ik het gevoel dat deze lipstick mijn lippen verzorgt in de plaats van mijn lippen te laten uitdrogen. Ik vind Craving een prachtige kleur en het heeft je meteen een warme uitstraling, het is de perfecte kleur voor tijdens de winter. Dit kleurtje is momenteel mijn grote favoriet, de lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor bij te werken. 
Ben je nog op zoektocht naar de perfecte winterse lipstick dan is Craving waarschijnlijk wel iets voor jou, ik ben alvast fan! 

Mac Amplified Creme lipstick / Craving is te verkrijgen bij de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€. Ik wens jullie nog een fijne maandag, 








31 opmerkingen

  1. Prachtig! Ik ben zelf ook benieuwd naar mehr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dit is echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een erg mooie kleur! Heb ik nog niet vaak zien voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kleurtje! Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer eens een andere kleur, en ik vind hem echt fantastisch ! staat je heel mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kleur! Ik ben erg benieuwd naar Velvet Teddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur, zou voor mij wellicht iets te donker zijn maar jij staat er heel goed mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kleur is dit, staat je ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo grappig om te zien dat elke kleur anders uitvalt bij iedereen, maar hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoiets zou ik ook wel dragen! Ik vind hem heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit kleurtje staat je heel erg mooi, erg fris van kleur! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooie lipstick8 Ik zou hem ook wel willen en zou hem zelf in de zomer dragen x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kleurtje! Die gaat zeker op mijn verlanglijstje! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooi kleurtje, inderdaad perfect voor in de winter! Zelf houd ik niet zo van een amplified finish, hopelijk vind ik zo'n kleur nog in het matte haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een typisch kleurtje voor jou uiteraard! Staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ik vind het te gek dit kleur! Het staat je geweldig ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ahhh wat een prachtige kleur! Deze gaat gelijk mijn wishlist op :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleur, staat je goed! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is deze mooi zeg! Heel vrouwelijk en elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn zus heeft deze ook onlangs gekocht, hij is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie kleur!
    Bij mij staat Stone op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️