Mac Cremesheen Lipstick / Speak Louder

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een Mac Cremesheen lipstick Speak Louder laten zien die ik heb gekregen in het kerstpakket van Manon. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De lipstick is verpakt in een zwart kartonnen doosje met witte details, de verpakking vind ik er mooi uitzien en ik bewaar dan ook al mijn doosjes van mijn Mac lipsticks.


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick, Speak Louder! 


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien, een glanzende zwarte kogelhuls met glanzende zilveren details.  


Ik vind de kleur er bijzonder uitzien, het is een donker roze kleur ( op foto zou je denken dat het een rode kleur is maar het is een donker roze kleur).  


De lipstick van dichtbij, oehh...ik vind de kleur zo mooi en perfect voor tijdens de winter. 


Het pigment is super had ik ook wel verwacht van Mac, de lipstick bevat een subtiele glans wat ik erg mooi vind. Zoals je ziet is het een donker roze kleur en ik hou wel van dit soort kleurtjes, Manon heeft een prachtig kleurtje voor mij gekocht en ze weet precies wat er bij mij past. 


Resultaat op mijn lippen: de lipstick brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige donker roze kleur achter op mijn lippen, ik vind de kleur zo mooi en klassevol tegelijk! 
De lipstick blijft perfect zitten na een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor bij te werken, ik ben fan van dit kleurtje! 

Mac Cremesheen lipstick Speak Louder is te verkrijgen bij de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€. 
Ik wens jullie een fijne dinsdag,








34 opmerkingen

  1. Deze kleur staat je prachtig! Mooie pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel meid, je hebt de perfecte kleurtje gekocht voor mij :)
      x

      Verwijderen
  3. Wow er komt heel wat kleur van, mooi! Ik ben fan van het kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker fel kleurtje, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kleur. Staat je ook ontzettend goed, lekker fris!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleur. Roze staat je zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kleur kan jij goed hebben. Die lippenstiften van Mac blijven geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad de Mac lippenstiften blijven geweldig, daar ben ik het volledig met je eens :)
      x

      Verwijderen
  8. Deze MAC lipstick kende ik nog niet, maar tof kleurtje! Bij mij vind ik het niet passen, maar jou staat het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige kleur is dit, echt een kleur die ik zelf ook heel erg graag zou dragen...hij is echt prachtig en staat je heel erg mooi....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleur kende ik nog niet, maar het ziet er een mooie uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleur staat je erg goed! Weer een kleur voor op mijn wishlist :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtige kleur is dit! Heel mooi staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een hele mooie kleur van MAC <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eerst dacht ik 'oeh wat fel' maar ik zag 'm op je lippen en dacht WAUW! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat en mooie lipstick, staat je erg leuk! X
    En wat lief van Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooie MAC kleur! Beste lipsticks ooit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is supermooi! En staat je goed, dat heeft ze goed gekozen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️