Mijn Favoriete Series Op Netflix

Hallo beauty's, ik ben een grote film liefhebber maar sinds dat wij Netflix hebben doe ik niets anders meer dan naar series kijken! Ik vind het wel eens leuk voor mijn favoriete series te laten zien die je kunt bekijken op Netflix, nieuwsgierig naar mijn favoriete series? Kijk dan snel verder! 

Reign samenvatting:
 Mary Stuart werd koningin van Schotland toen ze nog een klein meisje was. Sindsdien hebben de Engelsen het voorzien op haar troon, en op haar land. Om zichzelf en haar volk te redden wordt ze als tiener naar Frankrijk gestuurd, waar ze met de kroonprins moet trouwen. Aan het franse hof ontmoet ze de mooie prins Francis, zijn buitenechtelijke halfbroer Sebastian (Bash), een koning die krankzinnig wordt, een listige koningin en de profeet Nostradamus die een verwoestende voorspelling maakt. Tussen Koninklijke complotten, hartstochtelijke intriges en duistere krachten die overal op de loer liggen in het kasteel worstelt Mary met tegenstrijdige gevoelens en probeert ze de juiste beslissingen te maken terwijl ze zich voorbereidt om koningin te worden.

-Hou je van mooie mannen en mooie jurken dan is Reign zeker ook een serie voor jou, ik ben alvast fan van deze serie! 


Grace and Frankie samenvatting: 
Grace and Frankie is een humoristische serie, waarin Fonda en Lily Tomlin de hoofdrollen spelen. De twee damens op leeftijd worden op een avond in een restaurant door hun echtgenotes verrast met nogal bizar nieuws. De mannen blijken homoseksuele gevoelens voor elkaar te hebben. Grace and Frankie liggen elkaar niet, maar besluiten wel samen te strijden tegen het 'het kwaad'. 

-Deze serie van Grace and Frankie is zo grappig en leuk voor te kijken!


Pretty Little Liars samenvatting:
Rosewood is een modelstadje met talloze geheimen. Het meest duistere geheim behoort toe aan de mooiste meisjes van de stad: Aria, Spencer, Hanna en Emily. Nu dreigt alles uit te komen! Een jaar geleden verdween de leider van de groep, Alison, en dit betekende het einde van de vriendschap tussen de meiden. Maar nu krijgen ze berichtjes van ene A, die dingen zegt die alleen Alison kon weten. 'A verraadt hun geheimen, houdt hen voortdurend in de gaten en gooit er angstaanjagende bedreigingen uit. De meiden komen weer samen om uit te vinden wat er aan de hand is. Is Alison terug? Of is het iemand anders? 

-Hou je van spannend? Dan is Pretty Little Liars zeker iets voor jou!  


White Collar samenvatting: 
In deze spannende serie, weet de charmante gevangene Neal Caffrey te ontsnappen uit een streng beveiligde gevangenis, om vervolgens weer gevangen genomen te worden door zijn vijand , FBI agent Peter Burke. Met maar weinig opties gaat Caffrey akkoord om de FBI te helpen om de criminelen op te pakken die moeilijk te vangen zijn. Dit in ruil voor zijn eventuele vrijheid. Het duurt niet lang voordat Caffrey zich in een kat -en-muisspel bevindt met degene die hem in de gevangenis willen hebben, of zelfs dood willen hebben. 

-De charmante Neal Caffrey is zo leuk voor naar te kijken want het is een leuke en spannende serie!


Gossip Girl samenvatting: 
Lees het weblog van Manhattans meest beruchte blogger, Gossip Girl , en je weet alles. Zij houdt alle roddels bij die de ronde doen over de tienerelite van New York , van het lotgevallen op hun privéscholen , tot de hipste , decadente feesten die ze bezoeken. En met de explosieve vriendschap tussen Serena en Blair, de prille liefde tussen Dan en Serena, de sprookjesachtige relatie  ( of misschien ook niet) tussen Nate en Blair , Chucks wilde avonturen , en Jenny's eerste kennismaking met het glamourwereldtje, is er altijd een hoop te vertellen! 

- Hou je van vriendschap en romantiek, dan is Gossip Girl de perfecte serie voor naar te kijken! 

Dit zijn mijn favoriete series die ik bekijk op Netflix, vooral Reign vind ik een top serie!
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 





18 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen! Ik heb nog niet zo lang Netflix maar ik ben inmiddels helemaal verslaafd, haha. Momenteel kijk ik naar The Killing en Orange Is The New Black X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn er nieuwe series op Netflix? Misschien moet ik weer abonneren :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grace And Frankie is een nieuwe serie op Netflix :)
      X

      Verwijderen
  3. Leuke series. ja grace and frankie is zo leuk he. hopelijk komt seizoen 2 snel! Ik moet white collars eens gaan kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah eindelijk iemand die ook fan is van White Collar!! Ik heb alle seizoenen die op Netflix staan al gezien en wacht met smart op het volgende seizoen!
    Atm volg ik Gossip Girl, Call te midwife, New girl en Drop dead diva. Heel leuk allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty Little Liars is ook mijn favoriet, de rest van de series staan nog op mijn "wil ik nog kijken"-lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reign lijkt me ook heel leuk! Ik heb verder alleen nog maar Breaking bad gezien en een paar afleveringen van the killing maar die vond ik niet zo goed. Narcos schijnt ook goed te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Gossip Girl, mijn eerste serieverslaving ooit :D Ik volg PLL ook, maar de rest ken ik niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb sommige series wel, maar ik kijk er wel niet naar. Ik kijk ook niet heel erg vaak televisie, alleen elke avond naar Familie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zijn allemaal niet echt mijn series hihi
    Ben meer van de wat engere, was een groot fan van Dexter maar die is nu klaar
    en nu ben ik begonnen aan Bates Motel, erg leuk en een beetje vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gossip Girl blijft toch wel mijn favoriete serie ever! Ik heb die serie zeker al een stuk of drie keer opnieuw gekeken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PLL vond ik eerst helemaal geweldig. Maar opeens werd het wat onrealistisch. Ik ben meer van series als Homeland en Breaking Bad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben enorme fan van Grimm, Chicago Fire & PD, daredevil, agent carter, greys, last man standing, girls, x-files,the 100, the blacklist

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grace & Frankie keek ik vorig jaar in 2 dagen uit. Ben dus vol spanning aan het wachten op seizoen 2. Nu kijk ik Fuller House en dat brengt zoveel herinneringen terug. Verder ook zot van Friends en Big Bang Theory :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook een Pretty Little Liars en Gossip Girl fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh, ik heb geen Netflix meer en ik mis PLL zo!! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️