Party Accessoires Voor Carnaval / Oogmasker & Een Cowboy Hoed

Hallo beauty's, ik heb twee party accessoires ontvangen die je perfect kan dragen tijdens een carnaval feestje en vandaag ga ik aan jullie een roze cowboy hoed en een glanzende goudkleurige oogmasker laten zien! Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder!


-Hoed Cowboy / Roze:

Ik ben gek op roze dus deze cowboy hoed is zeker iets voor mij en zou het zeker dragen tijdens het carnaval, de cowboy hoed ziet er leuk uit en het voelt kwaliteitsvol aan.Nu nog de perfecte roze cowboy laarzen vinden en ik heb de perfecte carnaval outfit gevonden!

*Het enige nadeel is dat je de cowboy hoed niet kan wassen!
Ook verkrijgbaar in het zwart!
100% polyester.


-Oogmasker Venice Felina / Goud: 

Het glanzende goudkleurige oogmasker vind ik net zoals de cowboy hoed erg leuk en vooral erg mooi, het oogmasker kan je gemakkelijk dicht knobbelen omdat er aan beide kanten een glanzend goudkleurige lintje aanhangt zodat de oogmasker mooi op zijn plaats blijft zitten. Dit oogmasker is perfect voor te dragen tijdens een gemaskerd bal met een mooi wit jurkje, het oogmasker is gemaakt van hard plastic en voelt kwaliteitsvol aan!

*Het oogmasker kan je perfect afwassen met een vochtige doekje maar het mag niet in de wasmachine! 

Ik vind zowel de cowboy hoed en het oogmasker erg leuk, heb je nog geen originele feestkleding of carnavalskostuum gevonden? Neem vooral dan eens een kijkje op de webshop www.fun.be want ze hebben de leukste en de gekste kleding die ook nog eens erg betaalbaar zijn, zowel voor de kinderen en volwassenen! 

Prijs:
All the ladies, get ready for the Carnival 2016!
Ik wens jullie alvast een fijn weekend, 

*Deze producten heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!




15 opmerkingen

  1. Aaah wat leuk! Ze zijn beide leuk en ik zou ze ook zo uit hebben gekozen. Fijne carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat masker erg leuk. Ik vier eigenlijk al een aantal jaren geen carnaval meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De hoed staat je leuk! Ik ga altijd meer los met mijn make-up in plaats van met accessoires.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jaa met make-up los gaan is ook erg leuk en mooi voor tijdens het carnaval :)
      x

      Verwijderen
  4. Leuk! Ik doe helaas niet aan carnaval, heb ik ook nog nooit gedaan. In het dorp is het niet zon happening helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Carnaval is wel eens leuk voor te vieren, bij ons in het dorp doen ze het ook niet meestal in grote steden :)
      x

      Verwijderen
  5. Leuk! Ik ga geen carnaval vieren.. Vind het niet zo leuk helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beiden producten zijn heel erg leuk, het masker vind ik echt iets heel leuks hebben , om te dragen maar ook als decoratie in huis...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad je kunt de masker gebruiken als decoratie voor in huis :)
      x

      Verwijderen
  7. Leuke items! Fijn ook dat ze niet zo duur zijn, ik kan mij voorstellen dat je voor carnaval geen dure dingen gaat kopen omdat je ze alleen dan gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die masker vind ik echt heel mooi.
    Behalve die hoed vind ik iets minder te fel roze hou ik niet van moest het lichter geweest zijn zou het me ook aan spreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zoiets niet nodig met aulke kop gelijk ikke kan ik zo de stoet in 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb zoiets niet nodig met aulke kop gelijk ikke kan ik zo de stoet in 😂

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️