Persoonlijke Update / Hoe Gaat Het Nu Met Mij?

Hallo beauty's, het is al een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijke artikel heb gepost op mijn blog en jullie vragen zich waarschijnlijk af hoe het met mij gaat en vandaag ga ik daar meer overtellen! Nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

Persoonlijke Update: 

Ik kan jullie vertellen dat alles goed met mij gaat alleen geraak ik de laatste tijd met moeite uit mijn bed, ik heb het gevoel dat ik een hele dag kan slapen dat ik mijzelf moet dwingen voor op te staan want ik kan niet een hele dag in mijn bed blijven liggen, de reden waarom omdat ik gewoonweg teveel wil doen voordat ik in de namiddag moet gaan werken want ik heb niet graag dat mijn huis er rommelig erbij ligt en ik wil ook dat er iedere dag voor jullie een artikel online klaar staat! Ik hoop dat ik zoals voorheen gemakkelijker uit mijn bed geraak en dat ik er niet een hele dag zoals een zombie erbij loop. Zondag is het valentijn en wij vieren het gewoon thuis met een romantisch filmpje met lekkere hapjes en een glas wijn, kan ik zo van genieten vooral te samen met Dimitri! Wat doen jullie tijdens valentijn? Waar ik nu ook zo naar uit kijk is het weekendje Antwerpen dat ik te samen met Manon een weekend ga overnachten, ik denk dat ik dat weekend in April een toerist ga voelen in mijn eigen land want ik wil Manon Belgische frieten doen eten en mijn West-Vlaamse dialect aan haar leren hahahaha! Natuurlijk gaan wij ook te samen shoppen, oehh..,ik kijk er zo naar uit! Volgende week vrijdag ga ik naar een optreden van Ladies Of Soul featuring Natalia in het sportpaleis, ik ben zo benieuwd naar het optreden maar ik denk wel dat het een leuke optreden ga zijn. Zoals jullie het lezen heb ik nog enkele leuke vooruitzichten in de komende weken!

Hoe gaat het met mijn blog: 

Met mijn blog gaat het erg goed want ik hoor vaak van jullie dat ik ben gegroeid en dat mijn foto's veel mooier zijn geworden en dat vind ik zo leuk voor te horen want ik blog nu twee jaar en eerlijk gezegd vind ik het van mijzelf ook dat ik gegroeid ben want ik vind mijn artikels zelf nu ook leuker voor te lezen, ik leer nog steeds elke dag bij en probeer zoveel mogelijk ideeën uit te vinden voor de foto's mooier te fotograferen! Ik ben de laatste tijd creatief in foto's fotograferen maar ook niet meer zo snel tevreden want ik wil dat nu alles er perfect uitziet zodat jullie het leuk vinden voor mijn artikels te lezen en de foto's mooi vinden en vooral beter zijn van kwaliteit, zodat iedere product mooi overkomt op mijn foto's. Ik ga ook proberen van niet enkel meer beauty artikelen te delen dus het kan zijn dat er soms een receptje online komt of mijn favoriete films, series en mijn meest gedragen blushes enz.., ik hoop dat jullie het leuk gaat vinden? Laat het mij vooral eens weten bij de comments, zou ik leuk vinden :). 

Zo ik ga nu het artikel afsluiten ik hoop dat jullie het leuk vonden voor te lezen en willen jullie wat vaker een persoonlijke artikel zien op mijn blog?
Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 




16 opmerkingen

  1. Zo leuk dat je met Manon op hotel gaat en samen gaat shoppen, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan kopen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga het allemaal laten zien in een verslagje en een shoplog ;)
      X

      Verwijderen
  2. Fijn dat er eens een persoonlijk artikel op je blog staat en van mij mogen er vaker voorbijkomen. Misschien is het leuk om iets meer diaries online te zetten en ook met foto's die niet op instagram staan. Wel balen dat je minder goed uit bed kan. Maar je moet voelen wat je lichaam het beste aankan. Het is mij ook al opgevallen dat je foto's er beter uitzien. Het zou misschien fijn zijn om een artikeltje te zien waarin je tips deelt/vertelt hoe je je foto's maakt :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk voor te horen en dankjewel voor je tips! Goed idee ik ga het eens laten zien in een artikel hoe ik mijn foto's maak enzo :)
      X

      Verwijderen
  3. Met je blog gaat het inderdaad goed! Let je op dat je niet te moe/overwerkt raakt? Als je echt zo moe blijft misschien eens bloed laten prikken? 't zijn maar adviezen :) keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik let op, probeer zoveel mogelijk te rusten :). Misschien moet ik inderdaad eens bloed laten nemen :). Dankjewel voor je lieve reactie ❤️
      X

      Verwijderen
  4. Leuk om te lezen dat het goed gaat en dat ook je blog aan het groeien is! Ik lees je artikelen graag, ik moet wel wennen aan je Belgische Nederlands haah ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Hahaha ik hoop dat je het begrijpt, maar ik probeer zoveel mogelijk mooi Nederlands te typen want op mijn dialect zou je het zeker niet begrijpen :)
      X

      Verwijderen
  5. Leuk persoonlijk artikel meid, helemaal jouw! Ik heb ook zo zin in ons weekendje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat je niet uit je bed wilt komen. Zorg goed voor jezelf dat je niet depressief gaat worden, dat zal niet fijn zijn.
    Leuk om van je te horen dat je na twee jaar nog steeds bijleert op je blog. Ik dacht dat het zal al wennen als het zover is. Ik vind altijd dat je moet posten waar je zin in hebt. Geniet van Valentine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zorg dat je niet overwerkt geraakt meid!
    Wij moeten ook eens een weekend weggaan ;)
    Ik ben blij dat uw blog groeit meid !
    ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je zo moe bent en moeilijk uit bed komt, hopelijk gaat het snel weer wat beter! Leuk trouwens dat je ook af en toe andere artikelen wil gaan delen, vooral naar recepten ben ik altijd wel benieuwd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend dat je zo moe ben. Ik ben nu deze hele vakantie erg ziek en nu nog steeds, ik heb ook echt mijn slaap nodig. Maar alles doet zo'n zeer. Ik hoop dat ik tegen maandag weer te been ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had een tijd geleden dat ik mij heel moe voelde en niks meer wou doen. Ik heb toen een tijdje er aan toe gegeven en veel geslapen en niks gedaan. En nu gaat het gelukkig veel beter. Hoop dat het met jou ook snel beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken dat probleem van moeilijk uit je bed kunnen! Ligt volgens mij vooral aan de winter :) dus nog even afzien tot de lente in het land is. Ik kan wel wat zon gebruiken!
    En je bent idd goed gegroeid, doe zo verder meid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️