Playboy Bronze Bunny & Blushing Bunny / Matte Bronzing Powder & Shimmer Bronzing Powder

Hallo beauty's, vandaag ga ik twee bronzers van Playboy laten zien die ik een tijdje geleden heb gekocht bij de BigBazar. Ik heb een matte bronzer en een shimmer bronzer gekocht van Playboy, maar ik ben het meest nieuwsgierig naar de matte bronzer omdat ik nog geen matte bronzer heb in mijn stash. Maar natuurlijk kon ik de shimmer bronzer niet laten liggen omdat ik een shimmer bronzer wel mooi vind tijdens de zomer, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 
Beide bronzers zijn mooi verpakt in een kartonnen doosje, links ziet je een glanzende bronskleurige kartonnen doosje en daarin zit de matte bronzer en op het doosje staat er zwarte details. Het andere kartonnen doosje is glanzend goud met zwarte details en daarin zit de shimmer bronzer, ik vind beide verpakkingen er leuk uitzien!


Bronze Bunny / Matte Bronzing Powder: 

Als je het kartonnen doosje opent komt er een rond mat zwart doosje te voorschijn met bovenaan playboy erop gedrukt, de verpakking voelt stevig aan en ik vind de verpakking er mooi uitzien! 



Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na open blijft de bronzer 24M houdbaar. 


Oehh...hoe leuk ziet de bronzer eruit, in het midden ziet je een grote playboy bunny vind ik zo leuk! De verpakking heeft ook een spiegeltje wat ik erg handig vind voor onderweg zodat je gemakkelijk je make-up kan bijwerken. 


Bovenaan heb je de eerste laag met de deksel en de bronzer, onderin heb je dan nog een compartiment waar een kwastje in verstopt zit! Ik vind het handig voor onderweg maar zelf gebruik ik het kwastje niet omdat ik liever mijn eigen kwasten gebruik. 


Het pigment van de bronzer is erg goed en de bronzer is volledig matt, de bronzer is voor mij perfect van kleur niet te donker maar ook niet te licht. Gelukkig is de bronzer niet oranje van kleur want ik zie er toch niet graag uit zoals een sinaasappel! 


Blushing Bunny / Shimmer Bronzing Powder:

De shimmer bronzer heeft de zelfde verpakking zoals de matte bronzer, dus vind ik deze verpakking ook erg mooi! 


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen blijft de Bronzer 24M houdbaar. 


Oehh..de shimmer bronzer ziet er zo leuk uit met het luipaard printje en de drie verschillende kleurtjes, ook staat er in het midden een grote Playboy bunny. De bronzer heeft kleine goudkleurige shimmers! Je kan deze bronzer op twee verschillende manieren gebruiken als bronzer of als blush, wat ik erg leuk vind, ook heeft deze verpakking een spiegeltje is handig voor onderweg zodat je gemakkelijk overal je make-up kan bijwerken!


Net zoals de matte bronzer heeft deze shimmer bronzer ook onderin een compartiment waar een kwastje in verstopt zit, ik vind het handig maar zelf gebruik ik liever mijn eigen kwasten. 


Het pigment van de shimmer bronzer is ook erg goed, je kunt de kleurtjes appart gebruiken of gewoon door elkaar. De goudkleurige shimmers ziet je niet op de swatch maar ze zijn toch subtiel aanwezig, Beide bronzers brengen fijn aan en ze zijn alle twee gemakkelijk te blenden! Beide bronzers blijven de hele dag mooi op z'n plaats zitten zelfs na een werkdag! Ik ben fan van beide bronzers maar ik gebruik nu momenteel het meest de matte bronzer. 


Playboy Bronze Bunny & Blushing Bunny is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 2,99€ per stuk. Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 
















12 opmerkingen

  1. Oh wat zijn ze leuk. Ik baal een beetje dat ik ze niet mee had genomen toen ik ze zag. Misschien dat ze er nog liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf! Lekker warm kleurtje, echt heel mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke producten! ik het de bronzer gezien maar jammer genoeg was hij al kapot <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn voorkeur gaat ook uit naar mat, wel grappig dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ziet er goed uit hoor dit! En je hebt ook gave foto's gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooie is het, zeker het verpakking vind ik geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bronzers! Ik wist niet dat Playboy die nu ook verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze cute en mooi pigment ook en lekker budget!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️