Unboxing DeautyBox / Februari

Hallo beauty's, ik heb deze week de DeautyBox ontvangen en ik ga vandaag de inhoud aan jullie laten zien! Deze maand verrast Deauty ons met producten die je kan omschrijven als fris, zacht en lekker, ook laat Deauty ons kennis maken met een nieuw merk waaronder Crowshed. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder!


Lollipops / Délicieuse Lippenbalsem Full Size: 

Laat je verleiden door deze 'Délicieuse' lippenbalsem van Lollipops! Dit Franse product is parabeen en allergeen vrij. We houden van deze lekkere lippenbalsem omwille van zijn rijke textuur en zijn heerlijke vanille parfum. Je lippen zullen een instant comfort gevoel krijgen want de formule is niet enkel verrijkt met plantaardige oliën, maar ook met verzachtende, hydraterende en herstellende ingrediënten. Daarenboven zit in deze balsem vitamine E die dankzij zijn anti-oxidanten beschermt tegen UV en vervuiling. 

Full size 10ml, aanbevolen verkoopprijs: 4,90€
*Tip: Lollipops make-up kan je vinden bij Di Beauty!


Cowshed / Kamille Refreshing Toner 10ml: 

Met trots stelt Deauty hun nieuwe partner voor Cowshed! Met deze verfrissende tonic op basis van kamille heeft Cowshed gekozen voor de verzachtende en verfrissende kwaliteiten van de essentiele oliën van deze bloem. Om het hernieuwen van de cellen te boosten zit er ook lavendel in deze tonic. Ideaal dus om je huid klaar te maken voor je lievelings gezichtscréme want deze tonic doet ze stralen. By the way: er zit geen alcohol , noch parabenen in!

Full size 250ml, aanbevolen verkoopprijs: 17,00£


Unani / Il Luminate Exfolitant Face Cream Full Size:

Wil jij ook een babyhuidje? Met deze Luminate scrub van Unani keert je huid een paar jaartjes terug in de tijd. Dankzij de kleine deeltjes van de walnotendop zorgt deze natuurlijke scrub voor een nieuwe huid! Deze kleine deeltjes worden gecombineerd met herstellende en hydraterende oliën om je huid te hydrateren en zacht te maken. 

Full size 100ml, aanbevolen verkoopprijs: 15,00€


Nuxe / Prodigieux Douche Olie 100ml

Deze doucheolie is samengesteld met ingrediënten die voor 91,9% van natuurlijke origine zijn. Ze combineert een zachte reinigende basis om de huid grondig te reinigen met parelmoer voor een zijdeglans effect. Eens in aanraking met water verandert de olie in rijk schuim en geeft je een lekker geurende, zachte en stralende huid!

Full size: 250ml, aanbevolen verkoopprijs 18,99€


Naobay / Bodylotion Radiance 125ml:

Het Spaanse merk Naobay heeft een hydraterende lotion ontwikkeld die je huid doet herleven. Zijn formule bestaat voor 98,84% uit ingrediënten van natuurlijke oorsprong die voor 19,16% afkomstig zijn uit bio landbouw. Deze lotion combineert de weldaden van olijfolie en kariteboter voor hun voedende en verzachtende karakter met avocado olie om je huid grondig te beschermen,en dan dit nog: het verfrissend effect van aloë vera en een zachte citrusgeur! 

Full size 250ml, aanbevolen verkoopprijs: 18,99€


Dit is de inhoud van Februari en ik moet eerlijk zeggen dat ik tevreden ben met deze inhoud want nu zit er wat meer afwisseling in van producten, ik ben vooral nieuwsgierig naar de doucheolie van Nuxe en de bodylotion van Naobay! 
Wat vinden jullie van deze inhoud? 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag,







  

18 opmerkingen

  1. Oh deze zou ik ook wel willen, de inhoud spreekt me echt aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat ze een nieuw merk hebben! Zorgt voor beetje afwisseling :) Ik vind de box wel oké. De Nuxe lijkt me het fijnst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het zorgt voor een beetje afwisseling, ik ben nu erg tevreden met het inhoud :)
      x

      Verwijderen
  3. Naoabay is een heel fijn merk. Ik heb er een reinigngsmelk van gehad in een box !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze bodylotion van Noabay is ook erg fijn heb het al uitgeprobeerd :)
      x

      Verwijderen
  4. Super interessante box! Vooral dat eerste franse product vond k schattig en de rest ben k ook benieuwd naar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel een betere inhoud dan de vorige box, maar alsnog ben ik niet overtuigd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een betere inhoud dan de vorige keer :), ik ben er tevreden mee!
      x

      Verwijderen
  6. Hmm, de inhoud ziet er best fijn uit. Ik heb nog nooit een box ontvangen, maar het lijkt me zeker leuk om eens de inhoud te testen. De producten zien er namelijk prima uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah dat is wel een leuke inhoud. Cowshed ken ik wel, daar heb ik een lippenbalsem van. Van de andere merken heb ik nog nooit producten geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke box zeg. Ik kende nog geen een van de merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit vind ik een leuke box!
    Normaliter vind ik dat er te veel verzorgings producten in een box zit van 1 bepaald onbekende merk. Maar nu ziet het er zeker goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou me wel raad weten met al dit fijne spul! Leuke box!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb mijn abonnement niet verlengt deze keer aangezien ik de laatste keren niet echt meer blij meer was met de inhoud. Gelukkig heb ik hem nu ook niet meer verlengt want ik ben ook deze keer ook niet echt overtuigd. Ik vindt het meer een box voor huidverzorging ipv makeup :) en heb trouwens verzorgingsproductjes genoeg die ik nog moet opgebruiken :) Ik hou liever mijn geld en ga zelf wat makeup scoren in de winkel :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ging ook mijn abonnement afzeggen maar heb het toch niet gedaan, ik ga nu eerst afwachten naar de andere boxen en als de inhoud weer niet de moeite is dan zeg ik het af! Maar nu ben ik tevreden want van mij hoef het niet altijd make-up te zijn :)
      x

      Verwijderen
  12. Wat een leuke box! Ziet er echt goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️