Unboxing DeautyBox / Januari

Hallo beauty's, ik post niet vaak een artikel op een zaterdag maar ik heb de Deautybox ontvangen van januari en ik vind het wel eens leuk voor op een zaterdag de inhoud te laten zien aan jullie,Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 


Balance Me / Super Moisturising Hand Cream 30ml:

Een rijke handcréme met een unieke mengeling van extracten die de huid revitaliseren. Heb je droge handen, of krijgen ze veel te verduren door hard werk, dan tovert deze créme ze opnieuw glad en zacht. De Super Moisturising Hand cream van Balance Me beschermt en verzacht je handen zelfs als ze extreem droog of gekloofd zijn. Ze houdt ze de ganse dag hydrateerd zelfs na verschillende wasbeurten. 

Full size 75ml, aanbevolen verkoopprijs: 13,40€


Balance Me / Radiance Face Mask 30ml: 

In een toptijd van 5 minuten verwijdert dit gezichtsmasker onzuiverheden, verlicht een doffe teint en geeft een lichte scrub. Plaats dit mirakel masker op een gereinigde huid, masseer het voorzichtig met kleine cirkelende bewegingen en laat het vervolgens 5 minuten inwerken om het ten slotte grondig af te spoelen met lauw water!

Full size 75ml, aanbevolen verkoopprijs: 24,10€


Unani / IL Luminate Dagcréme 50ml:

Deze créme is geschikt voor alle huidtypes en maakt de huid strakker en elastischer. Bovenal verbetert deze créme de kleur en algemene "look" van je huid! Dankzij zijn natuurlijke anti-oxidanten en zijn actief hydraterende samenstelling zal je jouw huid opnieuw zien stralen.

Full size 50ml, aanbevolen verkoopprijs: 29,00€


Unani / Absolute Care Nachtcréme 50ml:

Deze nachtcréme helpt je huid om zich 's nachts te herstellen om zo 's morgens op te staan met een gezonde en frisse huid. Deze Absolute Care nachtcréme verhoogt gevoelig de bescherming van de huid en vermindert mogelijk vochtverlies. 

Full size 50ml, aanbevolen verkoopprijs: 9,00€


Zo dit is de inhoud van Januari en eerlijk gezegd vind ik het inhoud niet zo bijzonder, waarom vind ik het niet zo bijzonder omdat het weer de zelfde merken zijn die we al vaker hebben gekregen! Normaal krijgen we 5 producten en een sample en deze keer krijgen we maar 4 producten, wat ik ontzettend jammer vind, natuurlijk is het wel leuk voor verzorgingsproducten te krijgen want zo leer je nieuwe merken kennen maar als het steeds de zelfde merken zijn kunnen we niet iets nieuws ontdekken hé. 

Sorry Deauty ik ben weer teleurgesteld, wat vinden jullie van deze inhoud? 
Ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot maandag, 








15 opmerkingen

  1. Jammer dat je teleurgesteld ben. Dat is ook een van de redenen wat mij tegenhoud om zo'n box aan te schaffen. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, hier zou ik ook echt niet blij van worden zeg. Vind 4x een crème teveel van het goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het tegenvalt, het is ook best eenzijdig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je er deze keer maar 4 hebt gekregen en ook al ven een merk dat je al kent. Hopelijk volgende keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent inderdaad. Maar er zit in ieder geval nog iéts in. Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm nee, deze inhoud vind ik niet echt speciaal.. Kan wel beter.
    Fijn dat je er eerlijk over bent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer is dit, alleen maar tubes en dan ook nog maar van 2 merken, nee logisch dat je hier niet echt blij mee bent....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook niet omver geblazen door deze box, maar hopelijk gaan ze het jaar verder in stijgende lijn en dan kan het alleen maar beter worden ;)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond hem niet echt slecht, maar was ook niet super tevreden! :-)
    Vier producten is inderdaad weinig, maar ik vind ze wel allemaal nuttig. Liever dat dan zes producten die ik niet gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De inhoud valt naar mijn idee inderdaad ook een beetje tegen.. Jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat het inderdaad een beetje tegen valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei dat is niet zo een spannende inhoud. Dat is erg jammer! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmm nee dit is ook niet echt een box waar ik zelf blij mee zou zijn, wel erg jammer x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️