W7 Lip Bomb / Strawberry

Hallo beauty's, nu het weer kouder wordt buiten heb ik snel last van droge lippen en voor droge lippen te voorkomen gebruik ik graag elke dag een lippenbalsem. Vandaag ga ik aan jullie de W7 Lip Bomb met een heerlijke aardbeien geur aan jullie laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De W7 Lip Bomb ziet er zo schattig uit, het heeft een vorm zoals een ei en is knal roze van kleur met zwarte details. Ik vind een lippenbalsem met een leuke verpakking leuker voor aan te brengen op mijn lippen gewoon omdat ik hou van schattige verpakkingen, jullie weten dat denk ik ondertussen al!


De W7 Lip Bomb is verkrijgbaar in drie verschillende fruitige geuren, Strawberry, Raspberry en Pink Cherry. Ik heb natuurlijk de Strawberry gekocht omdat ik gek ben op aardbeien, een heerlijke zoetige geur! 


Oehh...de lippenbalsem is groot, wat leuk! Ik ga deze Lip Bomb met plezier aanbrengen op mijn lippen want ik vind het er zo leuk uitzien, de aardbeien geur is heerlijk subtiel wat ik erg fijn vind. 


De lippenbalsem is niet te zien op de swatch omdat de Lip Bomb geen kleurtje heeft, de lippenbalsem heeft een subtiele glans en voelt minder vettig aan of andere lippenbalsem. 


De Lip Bomb brengt fijn aan maar het was wel eventjes wennen omdat de Lip Bomb groot is van formaat maar na een tijdje was ik het gewoon voor deze Lip Bomb aan te brengen, de aardbeien geur is snel verdwenen na het aanbrengen maar dat vind ik niet zo erg. De lippenbalsem heeft een subtiele glans maar toch verzorgt en verzacht deze Lip Bomb mijn lippen, maar voor extreme droge lippen kan ik jullie deze Lip Bomb niet aanraden want dan grijp ik al sneller naar een andere lippenbalsem die net wat meer verzorging bied voor extreme droge lippen. 

Ik ben fan van deze schattige Lip Bomb van W7 en is te verkrijgen bij de BigBazar filialen voor 2,99€. Ik wens jullie een fijne dinsdag, 



14 opmerkingen

  1. Deze lijkt mij echt lekker, zelf gebruik ik de raspberry variant van deze Lipbomb en die is ook zo lekker, dus deze doet daar vast niet voor onder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig! Lijkt me echt heel fijn. Jammer dat hier net geen big bazar zit :O

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt mij wel een lekkere lipbalm voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kwam deze toevallig vandaag tegen! Het lijkt me wel een leuk product, maar ik heb vaak net wat meer verzorging voor mijn lippen nodig, vooral tijdens deze koudere periodes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze variant ook, maar dan in de kersteditie. Ik had ze in al mijn tassen zitten en vind ze heel fijn! En ze ruiken ook zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze ook al bij de Big Bazar over laatst, maar ik vond het geen product die me direct aansprak. Ik ben voor de voedende lipbalms en deze is dat dus nu totaal niet. Fijn review Saraya ( met leuke foto's! )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die wil ik ook wel eens uitproberen! Fijne review ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb hem ook gezien bij de drogist alleen het formaat hield mij tegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Doordat hij zo groot is krijg je echt wel waar voor je geld ;)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ziet er leuk uit! Hij lijkt me daarnaast ook erg fijn in gebruik ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit! Zelf heb ik er een van EOS en die blijft zo lang op je lippen. Ook de aardbeien smaakt blijft hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️