YvesSaintLaurent Rouge Volupté Shine / Pink Independant

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een lipstick van YSL Rouge Volupté Shine laten zien. Ik vind de lipsticks van YSL zo fijn , nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De lipstick is verpakt in een glanzend goudkleurige kartonnen doosje en op het kartonnen doosje staat er zwarte details, de verpakking ziet er zo luxueus en stijlvol uit!


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick, 32 Pink Independant.


Oehh...de lipstick is zo mooi, de huls van de lipstick is glanzend goud en rondom de lipstick is er een gedeelte roze en eromheen kleine logo's van YvesSaintLaurent. De huls is zo mooi en luxueus tegelijk, ook staat deze lipstick overal prachtig en vooral op een kaptafel!


YvesSaintLaurent omschrijft: Laat u verleiden door sprankelende kleuren en het weldadige gevoel van pure hydratatie. Rouge Volupté Shine biedt niet alleen een stralende glans, maar ook extreem draagcomfort dankzij de toevoeging van microsferen die het hydratatieniveau tot 8 uur op peil houden. Daarnaast houden antioxidanten en emollienten in deze YSL lipstick de lippen zacht en gevoed! 


Oehh...wat een mooie roze kleur, de lipstick bevat geen shimmers! 


Het pigment is erg goed want je ziet dat de lipstick meteen een roze kleur achterlaat met een mooie glans, wat mij ook opvalt is dat de lipstick een subtiel snoeperig geurtje heeft maar na het aanbrengen is de geur al snel verdwenen. 


Resultaat op mijn lippen: wat mij meteen opvalt is dat de roze kleur lichter uitvalt op mijn lippen dan op de swatch, maar toch vind ik deze lipstick erg mooi en is de perfecte kleur voor dagelijks! De lipsticks van YSL brengen zo fijn aan want ze glijden met moeiteloos over de lippen, ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen maar ze voelen eerder zacht en hydrateert aan. De houdbaarheid van deze lipstick vind ik iets minder want na een volledige maaltijd is het tijd voor deze lipstick bij te werken. Hou je van een roze lipstick met een mooie glans? Dan is deze lipstick van YSL misschien wel iets voor jou, ik ben alvast fan! 

YvesSaintLaurent Rouge Volupté Shine in de kleur 32 Pink Independant is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 32,50€.
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








20 opmerkingen

  1. Wat een prachtig kleurtje en wat staat roze je toch weer goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is echt supermooi zeg! Kleurtje staat je erg goed! Ik heb helemaal nog geen YSL lipstick in mijn bezit, toch maar eens naar kijken!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kleur. Ik ga binnenkort ook eens kijken naar een YSL lipstick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie lippenstift is het.
    en de verpakking vind ik echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die huls is echt zo mooi, pfoe hee. En de kleur minstens net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleur zeg, hij staat je heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die verpakking is echt 'to die for' <3
    Ik was verkocht toen ik de foto op je instagram zag verschijnen, hij staat je ook super!

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kleur heb jij weer toegevoegd aan je collectie! Ik wil je leuke pink lipsticks wel eens zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De verpakking vind ik echt pretty maar de kleur is niets voor mij. Bij jou staat hij wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zacht kleurtje vind ik. YSL lipstick verpakkingen zijn echt de allermooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kleur! Staat je heel mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur! Ik wil zelf ook nog graag een YSL lipstick, de buitenkant zelf vind ik alleen al supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kleur! Ik vind die huls ook echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige producten zijn de lipsticks van YSL! Ik ben echt een grote fan van deze lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alleen de verpakking vind ik al prachtig! Maar je hebt ook zeker weten een hele mooie kleur uitgekozen die ik voor de lente en de zomer ook heel graag zou willen dragen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die verpakking is alleen al heel erg mooi! Ik had ook wel verwacht dat hij op je lippen wat heftiger zou zijn maar ik vind dit eigenlijk mooier dan dat felle. Precies goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alleen maar liefde voor die verpakking! Een beetje decadent maar zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️