Zoeva Luxe Cream Lipstick / Floral Crown

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een prachtige luxe Cream lipstick laten zien van Zoeva die ik een tijdje geleden heb ontvangen in het kerstpakket van Manon. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 
De huls van de lipstick is glanzend donker grijs en je ziet meteen dat er Zoeva staat opgedrukt, ik vind de huls er luxueus uitzien en het voelt ook luxueus aan!


Op de onderkant van de lipstick staat de naam van de lipstick Floral Crown. 


Als je de lipstick opent ziet je meteen een prachtige roze kleur en wat ik ook erg leuk vind dat er een quote op de huls van de lipstick staat gedrukt, Color, Love, Makeup. Vind ik zo leuk! De lipstick sluit af met een magnetische sluiting zo hoef je niet bang te zijn dat de lipstick open valt in je handtas! 


Zoeva omschrijft: 
Voor statement - lippen met een luxe finish en diepe kleur. Door de crémige - textuur en de professionele applicatie geeft de luxe cream lipstick u prachtige expressieve lippen. 
Het verwennende Elixer van Klimop, Maluwe en Vlier zorgt voor langdurige verzorging en hydratatie. Voor betoverend mooie lippen. 

Diervriendelijk / Vrij van Parabenen / Vrij van Ftalaten!


Oehh...wat een prachtige roze kleur! 


Wauw het pigment is super, de lipstick heeft een crémige finish dus de lipstick glijd moeiteloos over mijn hand en het laat een prachtige roze kleur achter met een subtiele glans. 

Resultaat op mijn lippen: de lipstick brengt fijn aan en glijd heerlijk over mijn lippen, het is een prachtige roze kleur die aanwezig is op mijn lippen maar toch is het de perfecte roze kleur voor dagelijks gebruik. De lipstick heeft een subtiele glans en ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen, wat ik wel erg fijn vind! Na een hapje en een drankje is de lipstick nog steeds aanwezig maar na een volledige maaltijd is het tijd voor bij te werken, ik ben fan van deze prachtige Zoeva lipstick! 

Zoeva Luxe Cream Lipstick Floral Crown is te verkrijgen bij de Douglas filialen en natuurlijk ook op de webshop van Douglas voor 8,95€
Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 








24 opmerkingen

  1. Ahhh wat een mooie kleur deze moet ik gewoon hebben en zeker weten voor die prijs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is eeeecht heel erg mooi en staat je goed! Luxe en dat voor die prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ook nodig weer eens Zoeva proberen, deze lipstick ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie kleur, staat je heel goed. Ik moet ook snel eens wat producten van Zoeva gaan aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kleur , staat je super! Maar roze staat jou sowieso heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kleur, lekker opvallend! Heb zelf alleen nog kwasten van Zoeva, ben benieuwd naar hun make-up! Hoor ook vaak goede verhalen over de oogschaduw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze mooie roze kleur staat je wederom weer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem je erg mooi staan! Leuke kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vind de kleur te gek. Zo’n kleur staat mij vaak niet zo, maar bij jou is het beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur! Hij staat je ook erg goed, vind dit soort kleuren heel goed bij je passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nog nooit producten van Zoeva gebruikt, maar als ik deze mooie lipstick zie ga ik toch maar eens kijken bij Douglas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is echt een heerlijke kleur om dagelijks te dragen,..hij staat je erg mooi en hij is ook leuk geprijsd...erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een leuke kleur is het.
    Het sta je goed meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kleur heeft Manon voor je uitgezocht zeg! En wat handig dat deze lipstick zo'n sluiting heeft. Ik heb er één van Estee Lauder met een magnetische sluiting en vind het echt ideaal, je bent inderdaad nooit meer de dop kwijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kleur, staat je ook beeldig! En ik heb dat geurpotje met de macarons ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kleurtje! Dit is er eentje die ik zelf ook wel graag zou dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooi kleurtje en echt iets voor jouw. Ikzelf ben nog niet bekend met het merk Zoeva.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw! De kleur staat je echt super!
    Goed gekozen van manon ;)

    Ilona
    www.artthisisart.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kleurtje, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kleur staat je echt super! Was al benieuwd naar deze lipsticks

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️