Benefit / Hoola Natural Bronzing

Hallo beauty's, een tijdje geleden heb ik een Benefit pakket gewonnen op de blog van Petra. Ik was zo blij dat ik het pakket gewonnen had want ik heb nog geen producten uitgeprobeerd van Benefit en was er al een tijdje nieuwsgierig naar, vandaag ga ik de Hoola Natural Bronzing aan jullie laten zien. Nieuwsgierig naar deze populaire bronzer van Benefit? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is afgewerkt met verschillende kleurtjes en is van karton, ik heb liever verpakkingen in het plastic omdat kartonnen verpakkingen sneller vuil worden maar ondanks dat de verpakking van karton is voelt het wel stevig aan. Ik vind de verpakking er wel leuk en schattig uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 

*Believe this bronze! Sweep this matte bronzing powder on face & décolleté to look TANtastic.


Benefit omschrijft: Barbados uit een doosje! Deze matterende poeder voor een zongebruind vakantiehuidje tovert in een handomdraai een natuurlijke, beschaafde bruinetint op gezicht en decolleté. 


Als je het doosje opent ziet je meteen een spiegeltje en een kwastje, handig voor onderweg want zo kan je overal je make-up bijwerken. 


Het kwastje ziet er zo leuk uit en voelt ook kwaliteitsvol aan, de haartjes van de kwast voelen zacht en fluffy aan. Ik gebruik deze kwast niet omdat ik liever mijn eigen kwasten gebruik! 


De bronzer is volledig mat en ziet er licht bruin uit van kleur , gelukkig ziet de bronzer er niet oranje uit want ik denk dat er niemand er wilt bij lopen zoals een wortel. Deze bronzer is ideaal voor de lichte huidjes, tijdens de winter ben ik witter dus deze bronzer komt goed van pas. 


Het pigment is erg goed, de bronzer is niet poederachtig wat ik erg fijn vind! De bronzer brengt fijn aan en is gemakkelijk te blenden. Je ziet meteen dat de bronzer niet te donker is en ook niet te oranje, tijdens de zomer ben ik bruiner dan ga deze bronzer voor mij te licht zijn maar voor nu is hij perfect! De bronzer blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelf na een volledig werk dag. Ik ben ook zoals de meeste fan van deze Hoola Natural Bronzing, ben je nog steeds op zoektocht voor de perfecte bronzer te vinden voor de lichte huidjes? Dan kan ik jullie deze Benefit Hoola Natural Bronzing aanraden!

De Benefit Hoola Natural Bronzing is te verkrijgen bij de Douglas filialen of op de webshop voor 33€. 

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 







31 opmerkingen

  1. Deze bronzer ziet er alleen al mooi uit qua verpakking, ben hier zelf ook wel erg nieuwsgierig naar x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoola is inderdaad een prachtige bronzer! Daar ga je vast vaak gebruik van maken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, precies de perfecte kleur volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik had het niet verwacht dat ik een Benefit pakket ging winnen ;)
      x

      Verwijderen
  5. Hij blijft prachtig! Hij stond altijd op mijn wishlist, maar ik vind hem best duur voor wat je krijgt. En omdat het niet dierproefvrij is, koop ik hem niet meer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Benefit is niet dierproefvrij, wat wel jammer is :)
      x

      Verwijderen
  6. Oh ik zie deze bronzer de laatste tijd overal passeren en ik word er een beetje verliefd op! Ik gebruik nooit bronzer, maar zou het graag 'leren' en deze lijkt mij prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eenmaal je bronzer aanbrengt kan je niet meer zonder, ik ben niet voor het extreme contouren eerder voor een natuurlijke gebronsde huid :)
      x

      Verwijderen
  7. Ziet er goed uit, maar voor 33 euro zou ik niet gauw een bronzer aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die verpakking..! Ik ben er nu al verliefd op, haha! Ik vind het een hele mooie bronzer! Fijn dat je er zo happy mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je deze hebt gewonnen en ik vind hem er goed uit zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige bronzer. Alleen de verpakking is echt al een feestje. Heel erg leuk dat je dit product gewonnen hebt, daar zul je vast veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De verpakkingen van Benefit zijn zo leuk en mooi altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze bronzer staat zeker op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoor zo vaak dat dit een geweldige bronzer is, hij lijkt me vrij donker voor mijn lichte huid dus wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar het product.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die producten van Benefit zijn echt zo erg eye candy, en ook nog eens super fijn! Prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze bronzer ziet er heel goed uit, ik ben echt nieuwsgierig geworden! Sowieso zijn de producten van Benefit altijd prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er een goede bronzer uit, idd niet te warm van kleur..
    Leuk dat je deze gewonnen hebt!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat tof dat je hem gewonnen hebt! Hij ziet er heel erg mooi uit en hij zal vast heel mooi op je huid staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke review! Ik vind em ook geweldig, de kleur is inderdaad heel goed;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die is een zeer geliefd een fijn product waar ik niet anders dan complimenten van hoor. Ik had het ook bijna gekocht, toch niet gedaan. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is 'ie mooi zeg, het lijkt me echt een hele fijne bronzer!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze bronzer kwam ik laatst ook tegen en vind hem echt heel erg mooi!

    -x- Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er een goed kleurtje uit, verklaart meteen waarom deze bronzer zo populair is. De verpakking vind ik ook superschattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie bronzer! En wat schattig zo'n kwastje erbij haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️