DE NETFLIX STREAM TAG

Hallo beauty's, sinds dat wij netflix hebben doe ik niets anders meer of iedere avond naar een leuke serie kijken. Het is al een eindje geleden dat ik nog een tag heb ingevuld maar vandaag komt er verandering in want ik vind de netflix stream tag perfect bij mij passen omdat ik meer naar de series kijk op netflix of de programma's op de tv! Linda heeft deze tag bedacht en Bianca heeft mij in deze tag benoemd om deze tag in te vullen, en omdat ik netflix verslaafd ben doe ik het maar al te graag. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

1. Wat was het moment dat je dacht 'nu moet ik wel' en een abonnement nam op Netflix?
Het was vooral Dimitri die een abonnement wou op netflix want ik had steeds mijn twijfels, mijn vriend is nog een grotere film en serie liefhebber en wilt dan ook iedere serie die uitkomt gezien hebben. Ik heb dan maar voor Dimitri een abonnement aangeschaft bij netflix en sindsdien hebben we er geen spijt van want eerlijk gezegd kijk ik ook iedere avond. Ik weet wel niet meer precies wanneer ik mijn abonnement heb aangeschaft, ik denk dat wij nu een jaar een abonnement hebben bij netflix. 

2. Hoe vaak kijk je naar Netflix?
Iedere avond, oepsie!

3. Waar kijk je naar Netflix?
Wij kijken netflix op onze tv, want we hebben de netflix app staan op onze samsung tv!

4. Zijn er series die je wel kijkt, maar eigenlijk niet leuk vind?
Eerlijk gezegd kijk enkel series die ik echt leuk vind, ik kijk dan ook alle seizoenen uit van de serie die ik aan het bekijken ben vooraleer ik naar een andere serie begin te kijken.  

5. Wat is je favoriete Netflixhapje en drankje?
Ik drink veel water maar 's avonds drink ik soms wel een warme chocolademelk maar meestal drink ik een grote glas water, mijn netflixhapje is een ijsje of lekkere hapjes zoals kaasblokjes of chips.  

6. Is er een serie die je samen met je partner kijkt?
Ja hoor, wij kijken verschillende series te samen en vind ik ook wel gezellig onderonsje. De serie die wij nu te samen bekijken is Gossip Girl, het is een meiden serie maar Dimitri vind de serie leuk ook al is het een meiden serie. 

7. Wat is je favoriete Netflix Original?
Grace and Frankie is mijn favoriete netflix original en ik heb het eerste seizoen ondertussen al uitgekeken, die serie vind ik zo hilarisch! 

8. Wat zijn je top-5 Netflix aanraders voor volwassenen?
Reign is heel erg leuk voor te zien vooral als je van mooie mannen en jurken hou dan moet je vooral eens een kijkje nemen naar de serie, Grace And Frankie is ook heel leuk voor te zien als je van komedie hou. Once Upon A Time vind ik een top serie vooral als je van sprookjes hou. Oo en Lifeunexpected vind ik ook erg goed en natuurlijk ook Pretty Little Liars deze serie vind ik zo spannend voor naar te kijken.

9. Welke vijf series kijken je kinderen graag?
Ik heb helaas nog geen kinderen. 

10. Welke serie zou je niet snel kijken?
Oehh...dit is een lastige vraag, ik hou namelijk van alle genres qua series maar ik kijk nooit naar documentaires. 

11. Wie is je favoriete acteur/actrice uit een Netflixserie?
Ik vind Jane Fonda een goede actrice uit de serie Grace And Frankie en Jane Fonda speelt als Grace in de serie. 

12. Wat zijn series die volgens Netflix op dit moment jouw beste keus zouden zijn?
Reign staat bij mij als eerste in het rijtje omdat het gewoon een prachtige serie is!

13. Wat staat er nog op je kijklijst?
De serie Fuller House staat op mijn kijklijst, heb er al veel goeds van gehoord dus ben ik er wel nieuwsgierig naar. 

14. Op welk volgend seizoen kan je niet wachten?
Ik kan niet wachten op het derde seizoen van Reign en het tweede seizoen van Grace And Frankie, deze twee series vind ik zo mooi! Ik kan ook niet wachten op het vijfde seizoen van Once Upon A Time, wat een top serie! 

15. Welke series/films zou je graag op Netflix willen zien?
Ik zou graag willen dat de serie Revenge erop komt want het lijkt mij wel een leuke serie. 

16. Zou je nog zonder Netflix kunnen?
Eerlijk? Nee ik kan niet meer zonder! 


Wil jij deze tag ook invullen? Neem het dan gerust over!
Ik wens jullie een fijne weekend,





21 opmerkingen

  1. Leuk dat je de tag ook hebt ingevuld, zou zelf ook niet meer zonder kunnen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ingevuld ^^ Wij kijken momenteel 3 series door elkaar: better call saul, the walking dead en narcos :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag! Ik heb hem vandaag toevallig ook ingevuld, haha! Ik zou heel graag The Originals willen kijken! Fijn weekend ook alvast!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ondertussen jou antwoorden ook gelezen, is een leuke tag hé :)
      x

      Verwijderen
  4. Blijft een leuke tag! Ik moet ook weer aan de Netflix :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag! Je noemt heel veel series die ik nog niet ken, die ga ik als ik mijn huidige serie af heb gekeken eens bekijken. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Je hebt hem ook leuk ingevuld. Wij hebben geen Netflix, maar kijken wel heel veel series haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt deze erg leuk ingevuld. Je kijkt veel series die ik ook kijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om eerlijk te zijn heb ik netflix niet... Maar dit is best wel een leuk tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kijk ook heel veel Netflix, dus ik vind het leuk om te zien wat jouw favoriete series zijn :D Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. netflix is echt zooo verslavend.. Ik ging het maar even 'proberen'.. sinds ik het heb kan ik niet meer zonder XD

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb nog geen Netflix abonnement, al zou ik het wel graag willen!
    Revenge is trouwens een erg leuke, spannende serie dus die moet je zeker kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om te lezen. Ik bekijk mijn netflix te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zelf ben ik ook niet echt van de docu's, maar laatst keek ik er 1 op netflix en die was wel boeiend. Ging over prostitutie, heb echt even geen idee hoe die heet nu maar was erg boeiend. Ik ben dol op Netflix!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk ingevuld. Ik heb geen Netflix en ook geen tijd om iets te kijken. Best zielig ben ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken heel die serie niet, gisteren is the client list afgelopen dus ik zoek weer een nieuwe! liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️