Essence All That Greys / Lipglosses

Hallo beauty's, ik heb vorige week aan jullie de oogschaduw palette laten zien uit de nieuwe limited edition collectie All That Greys van Essence en vandaag ga ik aan jullie de twee lipglosses laten zien uit de collectie van All That Greys die nu nog steeds verkrijgbaar is bij het Kruidvat. Nieuwsgierig naar deze twee lipglosses? Kijk dan snel verder!

De verpakking van beiden lipglosses zien er doorzichtig uit want je ziet meteen de donkerrode en de lichtroze kleur erdoorheen, beiden lipglosses hebben een glanzende zwarte dop en verder zijn de glossjes afgewerkt met witte details. De verpakking ziet er niet zo bijzonder uit maar toch vind ik de verpakking er leuk uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de namen van beide lipglosses, 01 Roaring Red en 02 That's What Rose Would Do. 


Essence omschrijft: Kiss & Tell! De lipgloss zorgt voor prachtige kleuraccenten op de lippen en een glossy finish in donkerrood en lichtroze. 


Allebei de lipglosses hebben een klein zacht sponsapplicator die schuin is afgewerkt zodat je moeiteloos de lipgloss kan aanbrengen op je lippen.  


Oo wauw wat is het pigment van de lipglosses erg goed, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Ik vind vooral de donkerrode kleur erg mooi, de lichtroze kleur is meer een oudroze kleur en dit soort kleurtjes zijn perfect voor dagelijks te dragen. 


Het resultaat op mijn lippen: beide lipglosses brengen fijn aan en wat mij meteen opvalt is dat het oudroze kleur mij iets minder mooi staat dan de donkerrode kleur en dat heb ik met iedere oudroze kleurtjes dat het mij niet mooi staat of misschien heb ik nog steeds niet de perfecte oudroze kleur gevonden die mij dan wel mooi staat. Het donkerrode kleur vind ik er klassevol eruitzien en is de perfecte kleur voor als je een avondje op stap gaat! Beide lipglosses hebben een subtiele glans en ik voel ze niet zitten op mijn lippen, gelukkig voelen de glossjes ook niet plakkerig aan op mijn lippen! De houdbaarheid van beide glossjes vind ik niet zo goed want na een volledige maaltijd is het tijd voor ze bij te werken, maar dat heb je wel met de meeste glossjes. Ik ben vooral fan van het donkerrode kleurtje maar dat komt omdat ik de donkerrode kleur mij mooier vind staan! 

All That Greys Lipglosses is te verkrijgen bij het Kruidvat voor 1,99€ per stuk, opgelet deze collectie is maar tijdelijk te verkrijgen! Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 





23 opmerkingen

  1. Roaring Red is m'n lievelings, maar ze staan je allebei goed! Ben dol op kersenrode kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik de collectie zag in het Kruidvat heb ik de lipglossjes niet gezien :( Jammer wel want ik vind ze beide mooi! Maar de Roaring Red staat je inderdaad mooier, dat is waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, die lichte is wel enorm goed qua dekking voor zo'n lichte kleur, maar de rode staat je inderdaad beter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Ik zou eerder voor de Roaring red gaan! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben absoluut geen gloss fan maar ze zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De donkerrode kleur vind ik je wel heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie prijs, vooral die donkere kleur staat je top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een Nude kleur staat je super goed zeg, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze niet zo interessant eigenlijk, ik heb liever echt pats boem kleur..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze staan je allebei goed vind ik, maar mijn favoriet is toch de rode kleur ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, zoals je zei het nude kleurtje is erg mooi. Maar bij me is hij uitverkocht, jammer genoeg. maar ik hoop 'mijn' nude kleurtje nog te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze toch wel verrassend mooi, ze staan je beiden echt goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje kan maar moeilijk kiezen. Ze zijn echt prachtig! Die donkerrode staat je fantastisch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleuren zijn het en het sta je ok zeer goed meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze er goed uitzien, ze geven een mooie dekking

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die donkere vind ik je echt heeeel mooi staan! Prachtig kleurtje en leuk glansje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een dekking voor glossjes. Wel jammer dat de verpakking al zo gebruikt likkt qua vloeistof. Heb ze vastgehad in de winkel maar er is precies al wat uit, de vloeistof komt niet tot aan de rand..

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eenmaal je de glossjes gebruikt komt het vloeistof wel tot aan de rand, omdat de glossjes dik zijn van structuur ;)
      X

      Verwijderen
  18. Beide tinten zien er goed uit, had ik ze nou maar wel gekocht grr :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik moet zeggen dat ik ze allebei erg mooi vind, wat een goed pigment, had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️