Essence Glossy Stick Lip Colour / 05 Brilliant Burgundy

Hallo beauty's, ik heb de glossy stick lip colour gekocht uit de nieuwe lente/zomer update van Essence. De glossy sticks zorgen voor een glanzende finish en heeft een zachte textuur en hoge dekking samen in een praktisch mini-formaat, nieuwsgierig naar deze glossy stick lip colour? Kijk dan snel verder! 

De glossy stick is berry van kleur en dit is dan ook de kleur die er zou moeten uitzien op je lippen, de glossy stick is afgewerkt met glanzende zilveren details. De glossy stick ziet er niet zo bijzonder uit maar wel praktisch voor overal mee naar toe nemen. 


De glossy stick heeft de naam 05 Brilliant Burgundy gekregen, ik vind de naam leuk! 


Essence omschrijft: Go glossy! De glossy sticks zorgen voor een glanzende finish. Een zachte textuur en hoge dekking samen in een praktisch mini formaat en dankzij de grote tip makkelijk en snel aan te brengen. Je hebt keuze uit subtiele en intense kleuren. 


De glossy stick heeft inderdaad een grote tip, zo kan je snel en makkelijk je lippen inkleuren. 


Het pigment is erg goed! De laatste tijd draag ik erg vaak berry kleurtjes op mijn lippen maar ik vind dat deze berry kleur een rode ondertoon heeft, ik vind het kleurtje natuurlijk erg mooi! 


Het resultaat: de glossy stick brengt wat stroef aan wat ik niet zo fijn vind, maar eenmaal dat ik het kleurtje zie op mijn lippen ben ik het al snel vergeten.Wat mij meteen opvalt is dat de glossy stick niet zo glanzend is,vind ik niet zo erg want dan blijft het kleurtje langer op mijn lippen zitten. Het kleurtje vind ik prachtig, zoals ik daarnet al zei is het een berry kleurtje met een rode ondertoon. Ik voel de glossy stick niet zitten op mijn lippen en het droogt ook niet mijn lippen uit, na een volledige maaltijd is het tijd voor de glossy stick bij te werken.


Ik ben fan van deze glossy stick van Essence, het enigste nadeel is dat de glossy stick wat stroef aanbrengt maar het pigment is super en zo vergeet ik het snel dat de glossy stick stroef aanbrengt! 

De Glossy Stick Lip Colour 05 Brilliant Burgundy is te verkrijgen bij de Kruidvat filialen en op de webshop voor 1,99€
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 










21 opmerkingen

  1. Hele mooie kleur! Ik zou zelf gaan voor de matte versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi kleurtje! Had minder pigment verwacht eerlijk gezegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hartje heb je gemaakt. Ik vind de kleur echt geslaagd. Het staat je weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hartje is voor jullie ;)
      wat lief, dankjewel!
      x

      Verwijderen
  4. Wow prachtige kleur! Echt mooi en staat je ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur, hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur, maar hij lijkt me ook een beetje droog inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat je prachtig! Wel jammer dat hij wat stroef aanbrengt, maar als hij eenmaal zit, zou ik dat ook snel vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja inderdaad jammer dat hij stroef aanbrengt :)
      x

      Verwijderen
  8. Wauw prachtige kleur! Ik wil deze ook graag eens uitproberen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kleur, de kleur staat je ook heel erg mooi :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kleur! De diep rood/roze kleur staat ook zo enorm goed bij je donkere haren. Goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is deze alleen verkrijgbaar bij een extra schap, ik kan ze hier nergens vinden en we hebben 8 Kruidvaten e 1 Trekpleister maar allemaal met het standaard schap.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer genoeg enkel verkrijgbaar bij een extra schap, wat ik wel spijtig vind :(
      x

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️