Favorieten Februari!

Hallo beauty's, het is ondertussen alweer maart en februari is alweer voorbij! De weken gaan zo snel voorbij dat ik het zelf bijna niet kan geloven! Het is terug tijd voor mijn favorieten van vorige maand te laten zien, nieuwsgierig wat voor producten ik heb ontdekt vorige maand? Kijk dan snel verder! 



Beauticology / Strawberry & Vanilla Cream Truffle: 

Iedere avond voor het slapen gaan smeer ik mijn lichaam in met een bodylotion of een body butter maar in februari heb ik iedere avond deze Cream Truffle gebruikt van Beauticology, deze créme is zo heerlijk want het trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat. De geur van deze créme is zo heerlijk want je ruikt namelijk vooral de vanille, heerlijke geur voor tijdens de winter! 


DiorSkin Star / Fluid Foundation 010 Ivory: 

Als ik wat meer last heb van roodheden dan ga ik al sneller voor een foundation in de plaatst van een BBcream omdat een foundation net iets meer dekking heeft of een BBcream, deze DiorSkin Star fluid foundation in de lichtste kleur is voor mij de perfecte foundation. Deze foundation brengt fijn aan en het heeft een mooie natuurlijke dekking zonder masker effect, ook blijft de foundation een hele dag mooi op zijn plaats zitten! 


I ❤️ Makeup / Pink Fizz Chocolade Oogschaduw Palette: 

Deze chocolade Palette ziet er niet alleen snoeperig uit maar de oogschaduws vind ik zo mooi en het pigment is super goed, ik heb vorige maand iedere dag deze Palette met veel plezier gebruikt, de oogschaduws brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden! 


Catrice Rough Luxury / Gradation Blush: 

Deze Gradation blush uit de limited Edition Rough Luxury van Catrice is zo mooi en het pigment is super, de blush brengt fijn aan en het laat een snoeperig roze kleur achter op mijn wangen! Ik ben verliefd op deze Gradation blush! 


Catrice Treasure Trove / Golden Powder: 

Deze highlighter uit de Treasure Trove collectie is zo mooi en schattig tegelijk, ik hou van goudkleurige highlighters! Deze Golden Powder laat een mooie gouden glow achter op mijn jukbeenderen, ik ben zo verliefd op deze highlighter! 


Makeup Revolution / Pro Fix Oil Control Fixing Spray: 

Ik kan niet meer zonder deze fixing spray omdat ik de gedurende dag snel ga glanzen vooral mijn t-zone heeft daar snel last van maar sinds ik deze fixing spray gebruik van Makeup Revolution blijf ik de hele dag matt, ook ziet mijn make-up er mooier uit en blijft het de hele dag perfect zitten! Voor mij is deze fixing spray een budget topper, zo fijn vind ik deze fixing spray! 


Zo dit waren mijn favorieten van vorige maand, ik ben ook vooral benieuwd naar jullie favorieten? 
Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 






32 opmerkingen

  1. Wat een fijne favoriete heb je. Die cream van beauticology zijn echt heel erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie favorieten Saraya, ben erg benieuwd naar die foundation van Dior!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lindsey, de foundation is erg fijn :)
      x

      Verwijderen
  3. Leuk om te zien, de producten komen me allemaal bekend voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie producten! De blush van Catrice heb ik ook, is erg mooi inderdaad! Ik ben erg benieuwd naar de foundation van Dior!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die foundation is echt prachtig, net als de blush! En het chocolate palette :D allemaal zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie favorieten! vind het choco pallet zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha die blush én highlighter zijn ook mijn favorieten van afgelopen maand! Leuk om weten dat die fixing spray z'n werk doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Je hebt de highlighter al een aantal keer gebruikt zo te zien. hij lijkt me ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie favorieten, vooral dat eyeshadow palette! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie favorieten, en foto's!
    Vooral die blush van catrice vind ik erg mooi, wilde ik zelf ook nog wel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die make-up spray moet ik echt hebben! Hij lijkt me namelijk echt heel fijn! Maar ook de andere producten zien er heel mooi uit. Mooie favorieten die ik zeker ga onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De make-up spray vind ik erg fijn en kan niet meer zonder :)
      x

      Verwijderen
  12. Fijne favorieten! Pink fizz ziet er mooi uit ♥ xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooie favorieten heb je :D Het palette vind ik ook heel erg fijn en mooi :D ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh die fixing spray lijkt mij heel fijn! Fijne favorieten heb je meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a wonderful day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe favorieten! De dupe van Too faced is ook mijn favoriet van de maand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn dat allemaal mooie producten hier. Pink Fizz, daar ben ik ook fan van. Mooie kleur en pigment zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie favorieten, die foundation van Dior daar ben ik zelf erg nieuwsgierig naar (alleen jammer van de prijs haha) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa jammer dat Dior altijd zo duur is, maar jezelf eens verwennen mag eens :)
      x

      Verwijderen
  19. Omg, die highlighter van catrice is soooo pretty! <3
    Hele mooie favorieten en foto's trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je, jaa die highlighter is zo mooi van Catrice :)
      x

      Verwijderen
  20. Mooie favoriete en leuk om de Dior foundation er in terig te zien. Ik wil namelijk voor DiorSkin Star gaan kijken aangezien ik hoge eisen heb wat betreft foundation ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie lijst! De Dior foundation gebruik ik zelf ook vaak, meng zelf nu nummer 10 en 20 omdat ik tussen kleuren val.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️