Favorieten Maart!

Hallo beauty's, het is weer tijd voor mijn favorieten te laten zien van de afgelopen maand. Ik heb veel nieuwe producten ontdekt de afgelopen maand en één product die ik terug heb herontdekt, nieuwsgierig naar mijn favorieten? Kijk dan snel verder! 

Palmolive Feel Glamorous Douchescrub: 

Deze douchescrub van Palmolive vind ik zo heerlijk, vooral de fruitige zomerse geur! De douchescrub reinigt grondig mijn huid zonder dat mijn huid trekkerig aanvoelt, ook voelt mijn huid zacht aan na gebruik van deze douchescrub. De fruitige geur blijft subtiel achter op mijn huid, heerlijk! 



Dove Maximum Protection Go Fresh Deo: 

Ik gebruik altijd een deoroller van Yves rocher maar op eens had ik het gevoel dat de deoroller niet meer zijn werk goed deed, dus ging ik opzoek naar een andere deo en ik heb deze Dove maximum protection gekocht met de geur granaatappel en citroen verbena een heerlijke zomerse geur. Deze deo stick vind ik erg fijn want hij doet wat een deo moet doen, zweetgeurtjes bestrijden.  


Victoria's Secret Passionate Kisses Cherry & Vanilla Hydrating Body Lotion: 

Deze heerlijke bodylotion van Victoria's Secret heb ik terug herontdekt, de geur is zo heerlijk want je ruikt namelijk erg goed de vanille. Deze bodylotion wrijf ik iedere avond volledig mijn lichaam mee in en de bodylotion trekt snel in zonder dat het een vettige laagje achterlaat, mijn huid voelt zacht en gehydrateerd aan. 


Too Faced Sweethearts Perfect Flush Blush / Something About Berry: 

De verpakking van deze sweetheart blush van Too Faced is zo mooi en schattig tegelijk, maar ook de blush zelf is een pareltje en sinds ik de blush heb gebruik ik de blush dan ook iedere dag. Het is een mooie roze/ berry kleurige blush die je subtiel kunt aanbrengen en de blush laat een mooie zachte glans achter, de blush blijft dan ook een hele dag mooi op zijn plaatst zitten. 


Mac Beauty Powder / Pearl Blossom: 

Deze beauty powder van Mac vind ik zo mooi en ben er enorm blij mee, je kunt deze beauty powder gebruiken als blush of als highlighter. Ik gebruik de beauty powder als highlighter en het laat een mooie roze parelmoer glans achter op mijn jukbeenderen, ik vind deze beauty powder van Mac zo mooi! 


Mac Cremesheen Lipstick / Hot Gossip: 

Vorige week heb ik aan jullie deze lipstick laten zien in een review, ik draag nu nog steeds elke dag Hot Gossip want het is een prachtige kleur voor iedere dag. De lipstick brengt fijn aan en het laat een mooie roze/ paarse kleur achter op mijn lippen, na een volledige maaltijd moet ik de lipstick bij werken maar dat vind ik niet zo erg. 

Dit zijn mijn favorieten van de afgelopen maand!
Ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar jullie favorieten? 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag,







24 opmerkingen

  1. Wat een prachtige producten! Die blush van Too Faced ziet er zo prachtig uit. En ik ben wel benieuwd naar de deo van Dove :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie favorieten! Het MAC poeder en de lipstick zien er prachtig uit. De douchescrub van Palmolive lijkt me ook heerlijk om te gebruiken X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog een body lotion liggen van Victoria's Secret, die moet ik er snel maar weer eens bij pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De body lotion van Victoria's Secret zijn zo heerlijk hé :)
      x

      Verwijderen
  4. Wat een mooie producten! Ik gebruik die Dove deo ook vaak, erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie favorieten! Victoria's Secret is altijd zo heerlijk, een van onze favoriete merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie favorieten heb je! Ik snap ook zeker dat het producten zijn die je vaak gebruikt, macen Victoria secret zijn ook een paar favorieten merken die ik graag gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jaa ik ben een Mac verslaafd hahaha :)
      x

      Verwijderen
  7. Een mooie favorieten lijstje! vooral de blush vind ik ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie producten staan hier tussen! De blush van Too Faced blijft er supercute uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volledig met je eens want de blush van Too Faced blijft er super schattig uitzien :)
      x

      Verwijderen
  9. Stuk voor stuk erg mooie, fijne producten. De Too Faced blush is zo mooi om te zien, ik blijf er maar een zwak voor hebben maar helaas heb ik hem zelf nog niet. Ook de lippenstift heeft een lekker fel kleurtje, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeeeh, die blush van Too Faced! Zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie producten! Je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt naar die scrub van Palmolive! Die ga ik ook een keer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben alvast benieuwd wat jij ervan zal vinden :)
      x

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige favorieten. Hot Gossip is ook een groot favoriet van mij. Nu met de lente pak ik deze kleur er weer graag bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geraak de lipstick maar niet beu, zo mooi vind ik Hot Gossip :)
      x

      Verwijderen
  13. Oeh wat een mooie favorieten, de douchescrub lijkt mij zo fijn in gebruik :-) x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️