Garnier Ultra Doux / Onder De Douche Bodymilk

Hallo beauty's, vandaag ga het hebben over de bodymilk van Garnier Ultra Doux voor onder de douche. De bodymilk bevat twee sublieme oliën Argan en Cameliaolie, deze twee oliën hydrateren de droge huid zodat je huid weer soepel en zacht aanvoelt. Nieuwsgierig naar deze bodymilk voor onder de douche? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is in tubevorm dat werkt praktisch en vooral hygiënischer, de kleur van tube is glanzend goud van kleur en is afgewerkt met zwart kleurige details. Ook ziet je de Argan en de Camelia op de tube staan, ik vind de verpakking er leuk uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst, de bodymilk bevat geen parabenen! 


Garnier Ultra Doux omschrijft: In haar nieuw hydraterend recept voor de droge huid, combineert Garnier Ultra Doux twee kostbare oliën die afkomstig zijn van schoonheidsrituelen van Marokkaanse vrouwen. De voedzame eigenschappen van Arganolie worden gecombineerd met de sublimerende krachten van Camelia olie. 


De tube is gemakkelijk te openen doordat het een handige kliksysteem is, die gemakkelijk te openen is en weer dicht te klikken. Het doseergaatje is perfect van grote, zodat je zelf de hoeveelheid bodymilk kan doseren die jij gewenst te gebruiken. 


De bodymilk is dik en crémig van structuur, doordat de bodymilk dik is van structuur kan je de bodymilk toch gemakkelijk verdelen over je huid en de geur is heerlijk want ik ruik namelijk de arganolie. 


Ik heb de bodymilk uitgeprobeerd nadat ik eerst mij heb gewassen met een douchegel, ik breng deze bodymilk aan op mijn vochtige huid en spoel mij terug af. Ik heb mij dan afgedroogd en mijn huid voelt gehydrateerd en comfortabel aan, mijn droge benen zijn verleden tijd sinds ik deze bodymilk gebruik. De geur van de bodymilk blijft subtiel achter op mijn huid. Ik ben fan van deze bodymilk voor onder de douche, als ik weinig tijd heb dan gebruik ik deze bodymilk maar al te graag want je kan je meteen aankleden. 

De Garnier Ultra Doux Onder De Douche Bodymilk is te verkrijgen bij verschillende drogisterijen voor 4,49€

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







20 opmerkingen

  1. Wat grappig dat je deze bodymilk onder de douche kunt gebruiken. Het lijkt me heerlijk. Fijne review.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo spaar je tijd uit want je kan je meteen aankleden ;)
      x

      Verwijderen
  2. Ik vond de haarproducten van deze lijn niks, maar ben wel benieuwd naar deze body milk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt mij een erg fijn product! Zeker voor als je geen tijd hebt om je na het douchen met body butter in te smeren, zo onder de douche gaat toch sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad onder de douche gaat het sneller zo heb je tijd voor andere leuke dingen te doen :)
      x

      Verwijderen
  4. deze heb ik ook en vind hem super fijn, hij is niet zo kleverig dan andere bodymilks die je alleen gebruikt..

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad deze bodymilk is inderdaad niet zo kleverig als andere bodymilks, ik ben er ook fan van ;)
      x

      Verwijderen
  5. Deze lijn vind ik nou echt zo fijn. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, Garnier heeft heerlijke verzorgingsproducten :)
      x

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijke bodylotion en fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad zo spaar je tijd uit en kan je andere leuke dingen doen ;)
      x

      Verwijderen
  7. Heerlijk als een geur ook een langere tijd blijft hangen!
    Lijkt me een fijne bodymilk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De geur blijft subtiel hangen, wat ik ook erg fijn vind :)
      x

      Verwijderen
  8. Oeh, wat lijkt mij dit een heerlijke body milk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen parabeen en voor droge huid. Dat klinkt al goed. Fijne positieve review. Ik heb nog nooit bodymilk voor onder de douche geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed! Ik wist helemaal niet dat Garnier een bodymilk voor onder de douche heeft. Ik gebruik altijd die van Nivea. Bedankt voor de tip! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo tof dat ze in België ook bodylotion voor onder de douche hebben van de Ultra Doux lijn. Ik ben gek op bodylotions voor onder de douche!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dit soort producten superhandig. Smeert toch net wat sneller uit dan een gewone body lotion en ik hoef niet te wachten tot het ingetrokken is.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️