Gezichtsverzorging / Mijn Ochtendroutine!

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn ochtendroutine laten zien. Ik vind het belangrijk dat ik s'morgens vooraleer ik mijn make-up aanbreng dat ik eerst goed mijn gezicht reinig en verzorg met een dagcréme, nieuwsgierig wat voor producten ik iedere ochtend gebruik voor mijn gezicht te reinigen? Kijk dan snel verder! 


Ik begin altijd iedere ochtend mijn gezicht te reinigen met deze schuimende gel van La roch-Posay, deze facewash is voor de vette en gevoelige huid. Ik heb een gevoelige huid en hier en daar krijg ik soms onzuiverheden vooral op mijn kin heb ik daar snel last van, sinds dat ik deze facewash gebruik heb ik daar geen last meer van. 


Nadat ik mijn gezicht heb gereinigd met mijn facewash gebruik ik dan deze hydraterende reinigingslotion van Yves Rocher, deze lotion zorgt er namelijk voor dat mijn poriën weer sluiten en mijn huid voor te bereiden voor mijn dagcreme. S'avonds gebruik ik dan deze lotion voor de laatste restjes van mijn make-up te verwijderen. 


Achter dat ik de lotion van Yves rocher heb aangebracht is het tijd voor mijn dagcréme aan te brengen, ik gebruik momenteel deze Olaz Beauty Fluid. Deze dagcréme is geschikt voor de normale, droge en gevoelige huid, deze dagcréme trekt snel in mijn huid zonder dat het een vettige laagje achterlaat. Mijn huid voelt zacht en hydrateert aan! 


Mijn allerlaatste stap is een Oogcréme aanbrengen en momenteel gebruik ik deze Eye Contour Cream van Noabay. Deze Oogcréme vind ik erg fijn, je hebt maar een klein beetje product nodig voor rondom je ogen. De Oogcréme trekt snel in zonder dat het een vettig laagje achterlaat rondom mijn ogen, bye bye donkere kringen. 

Hopelijk vinden jullie het leuk voor mijn ochtendroutine te zien? De volgende keer ga ik mijn avondroutine aan jullie laten zien.

 Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 

*Wat er vanmorgen is gebeurd in Brussel Airport is verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor!
Veel sterkte aan de families en slachtoffers in België! 











Geen opmerkingen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️