Mac Cremesheen Lipstick / Hot Gossip

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn favoriete Mac lipstick laten zien en dat is Hot Gossip. Ik draag deze kleur nu bijna elke dag en ik ben het kleurtje nog steeds niet beu! Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder!

Hot Gossip is een Cremesheen lipstick en de lipstick is mooi verpakt in een zwart kleurige kartonnen doosje en is afgewerkt met wit kleurige details, ik vind het doosje er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipsticks. 


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk Hot Gossip.


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien? De welbekende glanzende zwart kleurige kogelvormige huls en is afgewerkt met glanzende zilveren details. 


De cremesheen finish geeft een medium tot maximale, opbouwbare dekking met een glanzende finish, ik hou wel van deze finish!


Oehh...Hot Gossip is een prachtige koele paarse/roze kleur.


Het pigment ziet er goed uit en dat ben ik ondertussen al gewoon van Mac, ik vind de koele paarse/roze kleur zo mooi en is de perfecte kleur voor elke dag. De lipstick heeft een mooie subtiele glans, waar ik zo dol op ben!


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige paarse/roze kleur achter. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen en zoals je ziet heeft de lipstick een subtiele glans, ik vind Hot Gossip een prachtige kleur en is ondertussen een grote favoriet geworden. De lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken, ben je nog opzoektocht naar een kleurtje die je dagelijks kunt dragen dan is Hot Gossip waarschijnlijk iets voor jou. Ik ben alvast fan!

Mac Cremesheen lipstick Hot Gossip is te verkrijgen bij de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€. 
Ik wens jullie alvast een fijne Paas weekend,








17 opmerkingen

  1. Mooi kleurtje Saraya! Staat je weer toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet mijn ding, maar jouw staat hij goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje, je staat er echt goed mee meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Past echt goed bij je en staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje! Had misschien wel iets meer pigmentatie verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleur staat je goed. Niet te opvallend en ook niet helemaal verdwenen. Dat is precies een kleur waar ik van houd. De titel leent zich perfect voor de vrouwen hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat je erg mooi! Ik zou dit zelf denk ik ook wel een hele mooie kleur vinden die ik er snel bij zou pakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's!
    De lipstick staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwww, deze lipstick is mooi! De kleur is fris maar tegelijkertijd ontzettend zacht. Hij staat je echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem heel mooi, maar heb zelf besloten geen mac er meer bij te kopen. Aangezien ze testen op een hoop mooie dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleur! Ik moet echt eens een Mac lipstick aanschaffen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit was de allereerste MAC lipstick die ik kocht. Ik vind het ook nog altijd een fantastische kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij staat u heel mooi!
    Ik hou zovan MAC !
    Ik ga ook nog eens een review moeten geven van een MAC lipstick!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben niet zo van de cremesheen, maar het kleurtje is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kleur! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️