Mac Flamingo Park / Beauty Powder Pearl Blossom

Hallo beauty's, Mac Flamingo Park is nog steeds te verkrijgen bij de Mac filialen en op de webshop van Mac en na lang twijfelen heb ik toch mijn eerste beauty powder besteld op de webshop van Mac uit de flamingo park limited Edition collectie. Vandaag ga ik de beauty powder Pearl Blossom aan jullie laten zien, nieuwsgierig naar de beauty Powder van Mac? Kijk dan snel verder! 
*Hoe zoeter, hoe beter! Kleur je leven roze met Mac Flamingo Park en laat je verleiden door verrukkelijke kleuren voor wangen en lippen. Hap toe, maar vergeet niet te delen!

De flamingo park collectie heeft geen speciale limited Edition verpakking maar de gewone verpakkingen die we gewoon zijn van Mac, de beauty Powder zit verpakt in een zwart kartonnen die afgewerkt is met witte details. De verpakkingen van Mac vind ik er mooi uitzien en ik bewaar dan ook al mijn doosjes van mijn Mac producten! 



Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst. 


Rechts bovenaan staat de naam van de beauty powder Pearl Blossom. 

*Ook nog verkrijgbaar in: Sunny Surprise  


De beauty powder is een glanzend zwart rond doosje met glanzende zilveren details, de verpakking is niet al te groot dus kan je de beauty powder gemakkelijk meenemen als je een weekendje erop uit gaat of als je op reis gaat. Ik vind de verpakking er zo mooi uitzien en het voelt ook luxueus aan! 


Mac omschrijft: Dit zijdezachte "Beauty" poeder is licht getint en heeft een zachte parelmoerglans. Het legt een ultra fijn glanzend laagje op de huid en je kunt het gebruiken als highlighter, zachte blush of als finish van je make-up.


Oehh...de beauty powder is zo mooi en je ziet meteen de parelmoerglans erdoorheen! De beauty powder heeft ook een spiegeltje zo kan je onderweg je make-up bijwerken. 


Het pigment ziet er goed uit, de beauty powder is licht roze van kleur met een prachtige parelmoerglans. Je kan de beauty powder gebruiken als subtiele blush of highlighter maar ook als finish van je make-up want zo creëer je een gezonde glow, ik ga de beauty Powder gebruiken als highlighter. 


Resultaat: de beauty powder brengt fijn aan en het laat meteen een subtiele roze parelmoerglans achter op mijn jukbeenderen, ik vind het zo mooi! Als je goed kijkt op de eerste foto ziet je de glans op mijn neus en de tweede foto rechts ziet je de prachtige roze glans op mijn jukbeenderen, wil je wat meer glans dan breng je gewoon nog een laagje beauty powder aan. De beauty powder blijft een hele dag perfect zitten, ik heb een nieuw pareltje toegevoegd aan mijn stash. Ik ben er zo blij mee! 

Mac Beauty Powder Pearl Blossom uit de Flamingo Park limited Edition collectie is nog steeds verkrijgbaar bij de Mac filialen en op de webshop voor 22,50€ 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 








25 opmerkingen

  1. Heel mooi, de kleur staat je prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige glans heeft hij zeg! Staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Lang geleden dat ik nog eens een MAC beauty powder gebruikte, de mijne waren al heel oud en heb ik uiteindelijk weggedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat je goed! :) Ik moet zeggen dat ik nog maar weinig roze draag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw wauw, ik ben zo jaloers! erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een kleur! Staat je prachtig. Mooie look heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige blush dit zeg, hij staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg en mooi de glans die er ook in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kleurtje! Echt perfect voor de lente en ik denk ook wel voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dit is inderdaad een pareltje <3 Wat heeft het ook nog is een mooie glans ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij ziet er heel mooi uit als highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig mooi kleurtje. Het staat jou heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig naturel kleurtje, staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie kleur! Staat je goed ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️