Mini Unboxing / Feelunique.com

Hallo beauty's, ik heb een bestelling geplaatst op de webshop van Feelunique en ze verkopen verschillende merken zoals Urban Decay, NYX enz...! Ik heb geen grote bestelling geplaatst maar ik vind het toch leuk voor mijn aankoopjes aan jullie te laten zien, het leukste is als je een bestelling plaatst voor 15€ word je pakje gratis thuis geleverd. Nieuwsgierig naar mijn aankoopjes? Kijk dan snel verder! 


Zoella Beauty / Tutti Fruity Lets Spritz Fragranced Body Mist 6,50€:

Ik snuffelde wat rond op de webshop van Feelunique en ik zag dat ze Zoella Beauty in hun assortiment hebben, ik was natuurlijk meteen nieuwsgierig want wie houd er nu niet van zoetige fruitgeuren. Het flesje vind ik er zo mooi en girly eruit zien, ik ga nog wachten tot dat het zomer is voor deze body mist te gebruiken omdat ik dan veel producten gebruik met zoetige geurtjes. 


Zoella Beauty / Tutti Fruity Candy Cream Softening Body Lotion 5,50€: 

Bij de body mist hoort natuurlijk de bijpassende body lotion, ik vind de verpakking er zo vrolijk en zomers eruit zien! Ik kan niet wachten voor deze body lotion uit te proberen van Zoella Beauty, deze body lotion zou ook naar snoepjes ruiken net zoals de body mist die ik aan jullie daarnet heb laten zien. 


NYX Butter Gloss / 19 Sugar Cookie 6,90€: 

Ik ben al een eindje nieuwsgierig naar de butter glossjes van NYX en ik heb gekozen voor een paars kleurtje want het hoeft niet altijd roze te zijn, toch? Ik heb er al veel goeds van gelezen over de butter glossjes van NYX dat ze niet plakkerig aanvoelen op de lippen en dat de houdbaarheid van deze glossjes erg goed zijn , ik ben benieuwd! 


Dit zijn mijn aankoopjes die ik heb gekocht op de webshop van Feelunique en na 10 dagen heb ik mijn pakje ontvangen en alles was netjes en stevig verpakt, nu weet ik waar je Zoella Beauty kan bestellen dus ga ik zeker vaker bestellen op de webshop van Feelunique.com. Het enige nadeel voor wij als belgen is dat de webshop in het Frans is en dat je de taal niet kan veranderen naar het Nederlands. 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 







23 opmerkingen

  1. Toffe spulletjes :D Ik bestel er ook regelmatig beauty stuff :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ik ga er nu ook vaker op bestellen :)
      x

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke schattige spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke roze verpakkingen allemaal! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen heb je gedaan mop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes! De Body Mist ziet er wel erg schattig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa leuk! Ben benieuwd naar de producten van Zoella beauty. Ze zien er in elk geval alvast heel schattig uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige roze spulletjes, ik zou er ook niet aan kunnen weerstaan ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij heb ik er nog nooit besteld, maar wel vaak rondgeneusd haha! Leuke items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben super nieuwsgierig naar de producten van zoella nu :) moet er precies ook eens rondneuzen :)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Emke Christiana 💕9 maart 2016 om 17:45

    Mooie producten! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal goed uit zegt. Ik ga even bij de webshop kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de body mist heb ik ook en ruikt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bestel ook regelmatig op Feelunique, ze hebben zo'n mooi assortiment! Leuke shoplog! De vorige keer wilde ik ook graag een NYX gloss bestellen maar helaas waren de keuren die ik wilde al uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke Zoella producten heb je besteld! Ik wou graag de grote toilettas van haar er bestellen, maar had veel te lang gewacht en nu is hij er niet meer helaas. De NYX butter glosses zijn idd echt wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat jammer, maar er komt vast wel weer een nieuwe grote toilettas uit die er nog mooier eruit zal zien ;)
      x

      Verwijderen
  15. Oehh producten van Zoella! Dat wil ik ook nog eens een keer kopen. Ziet er zo mooi en leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️