Palmolive Aroma Sensations Feel Glamorous / Beauty Scrub

Hallo beauty's, vandaag ga ik het hebben over een heerlijke douche scrub van Palmolive Aroma Sensations Feel Glamorous. Palmolive is een merk dat echt heerlijke producten voor onder de douche maakt. Ik kon het niet laten voor de douchescrub uit te proberen en vandaag vertel ik er meer over, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De verpakking vind ik er alvast glamorous uitzien, de verpakking is doorzichtig want je ziet meteen de douchescrub erdoorheen. De douchescrub is natuurlijk roze van kleur wat ik erg leuk vind, ook ziet je de braambes, bourbon vanille en drakenfruit op de fles staan, ik vind de verpakking er zomers uitzien!


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en na openen is de douchescrub nog 12M houdbaar.  


Palmolive omschrijft: Verwen jezelf met deze zachte, verzorgende douchescrub met braambes, bourbon vanille en drakenfruit. Maak met deze heerlijke geur, van je douchemoment een echt glamorous-moment!


De fles is gemakkelijk te openen doordat het een handige kliksysteem is, die gemakkelijk te openen is en weer dicht te klikken. Het doseergaatje is perfect van grote zodat jezelf de hoeveelheid douchescrub kan doseren die jij gewenst te gebruiken.



De douchescrub is dik van structuur en bevat kleine scrub deeltjes, zoals ik daarnet al zei is de douchescrub roze van kleur en de geur is echt heerlijk!


Ik heb natuurlijk de douchescrup uitprobeert, ik gebruik de douchescrub in combinatie met een zachte douchepuff en je hebt maar een klein beetje douchescrub nodig en je krijgt meteen heel veel schuim. Heerlijk! De geur van de douchescrub is zoet en snoeperig tegelijk, wie van een snoeperige geur hou dan is deze douchescrub zeker iets voor jou! De scrub deeltjes mag van mij net iets grover zodat ik het gevoel krijg dat ik mijn huid aan scrubben ben en dat gevoel heb ik niet van deze douchescrub, maar toch droogt deze douchescrub mijn huid niet uit want nadat ik mij heb afgespoeld onder de douche voelt mijn huid zacht en hydrateert aan. De geur blijft subtiel achter op mijn huid , ik vind het eerder een douchegel met een fijne korrel dan een douchescrub maar toch ben ik fan. Tijdens de zomer ga ik dit product vaak gebruiken onder de douche! 

Palmolive is te koop bij verschillende drogisterijen voor 2,49€ 


Ik wens jullie alvast een fijne weekend en ik zie jullie terug op maandag, 





16 opmerkingen

  1. Emke Christiana 💕11 maart 2016 om 12:40

    Leuk artikel! Lijkt me een fijne scrub ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een heel fijn product! Ik heb volgens mij de blauwe variant erop. -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt echt als een fijne zomers product voor onder de douche! Ik kan niet meer zonder mijn rub rub rub scrub van Lush :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nooo, nu wil ik zo graag lekker gaan douchen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een fijne en vooral milde scrub voor de huid ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahw je douchepuf is zo schattig!
    Dit lijkt me een lekker scrub, maar ik ben toch meer van de grove scrubs. Toch maar eens ruiken in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh klinkt als een fijn douche product. Ik ben benieuwd naar de geur ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is de scrub ook goed voor heel gevoelige huidjes? Want vaak zijn de korrels te 'grof' voor me (als je begrijpt wat ik bedoel :D)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De scrub is ook voor de gevoelige huidjes, want ik vind de scrub niet zo grof :)
      X

      Verwijderen
  9. Mooie foto's allereerst! En die product lijkt me echt zo fijn en echt iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een zeer goede scrub (van een goed merk natuurlijk) en ga ik zeker eens uitproberen :D Ik kan het al ruiken... :)
    Groetjes, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lijkt mij een fijne scrub. De fles ziet er leuk uit! Ik heb nu een scrub van de Hema. Oh my... Die is lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️